Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa

  • 218 744
  • 1 890

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Myöhästyneet onnittelut imatralle ketterän mestiksen mestaruudesta. Se on kova saavutus ja olisi ollut toivottavaa, että YLE olisi televisioinut finaalit.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onnittelut Suomen naisten cheerleadingin maajoukkueelle cheer-sarjan MM-kullasta!!!! Lajin mahtimaa USA jäi jo toista kertaa taakse...
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onnittelut Suomen naisten cheerleadingin maajoukkueelle cheer-sarjan MM-kullasta!!!! Lajin mahtimaa USA jäi jo toista kertaa taakse...

Piti oikein perehtyä tarkemmin aiheeseen, ja vasta MM- suoritukset katsottuani, ymmärsin miten kovasta tempusta on kyse. Suomessa laji tuntuu olevan jo vahvasti hiipumaan päin, miten näin lätkäniilon miettein ajattelee. Täälläkin on paljon keskusteltu koko cheerleading- osaston tarpeellisuudesta. Mutta niin vain Suomi voittaa lajin mahtimaan. Mahtava homma, ensisilmäyksellä näkee, että noita liikkeitä ei olla harjoiteltu yhtä eikä kahta viikkoa, vaan niihin on satsattu koko ihmisruumis pitkäksi aikaa. Hienoa!
 
Penelope Cruz, Jessica Alba ja Oskar Schindler viettää tänään syntymäpäivää. Olen tykännyt näiden elokuvista, mitä nyt olen nähnyt.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Piti oikein perehtyä tarkemmin aiheeseen, ja vasta MM- suoritukset katsottuani, ymmärsin miten kovasta tempusta on kyse.
Jos en ole väärässä niin Suomessa cheerleading maajoukkue on koottu eri seurojen parhaista. Toisin kuin esim. muodostelmaluistelussa ja joukkuevoimistelussa joissa seurojen omat ryhmät edustaa Suomea (saa korjata jos olen väärässä). Kyllä se on varmasti kovasti vaatinut työtä ja uhrauksia että on saatu ryhmä hiottua niin yhteen ja rutiini tarvittavan vaikeaksi että USA kaatui. Ja niillä naisilla jotka lätkäkisoissa "hetkuttaa peppua ja heiluttaa bonboneja (huiskut)" on aika vähän yhteistä kilpa cheerleadingin kanssa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Hyvää syntymäpäivää Gal Gadot! Siinä on kyllä nainen jonka kanssa voisin osallistua "Ensitreffit alttarilla" - ohjelmaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Penelope Cruz, Jessica Alba ja Oskar Schindler viettää tänään syntymäpäivää. Olen tykännyt näiden elokuvista, mitä nyt olen nähnyt.
Penelope on kyllä sellainen nainen, että niin kauan kuin minulla on naama, niin hänellä on paikka johon istahtaa.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tahaton komiikka uppoaa aina. Kalevan etusivulla Oulu Mentalcare Oy:n rouhean osuva mainos etusivulla, ja heti alla sitten game 7:n jatkoerän kyseenalainen ratkaisumaali. Tulikohan muutama "potilas" lisää kansainväliseen tutkimukseen? Onnittelut siis Mentalcarelle.

Kuvakaappaus Kalevan etusivusta:
 

Liitteet

  • Näyttökuva 2019-05-04 kello 21.24.16.png
    Näyttökuva 2019-05-04 kello 21.24.16.png
    915,2 KB · kertaa luettu: 252

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnea @vilperi. Tekstejäsi olen lukenut täältä Jatkoajasta vuosien saatossa ja olen iloinen puolestasi, kun Kerho voitti mestaruuden. Toivottavasti tämä mestaruus tuo paljon iloa sinulle.

Vastaan vähän myöhässä mutta kiitos! Kieltämättä on Kerhon mestaruus tuonut paljon iloa minullekin. Jo viidettä päivää peräkkäin olen juhlatunnelmissa ja en tiedä näkyykö näille juhlille loppua pitkään aikaan? Makialta tämä maistuu ja kauan maistuukin.

Ja mikäs tässä juhliessa montakin päivää peräkkäin kun alkoholia en juo. Ties montako kertaa olen katsellut jo Markus Nenosenkin tekemän jatkoaikamaalin Youtubesta. Ja katsellut kuinka koko yleisö Hämeenlinnan torilla räjähtää riemuun maalin syntyessä.

Ihan sumussa ja juhlahumussa mennyt tämä alkuviikko. Vaikea on ollut keskittyä mihinkään muuhun kuin juhlimiseen. Sunnuntaina syödään sitten ainakin isän kanssa sitä tekemääni mestaruuskakkua.

Hieno kevät ollut. Rahaa kaikkeen mahdolliseen on vähän palanut mutta mitään en kadu. On se ollut sen arvoistakin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Onnittelut Evertonin U23-joukkueelle Premier League 2 Division 1 sekä PL Cup voitoista!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Paljon onnea ja hyvää äitienpäivää kaikille äideille, tosielämän supersankareille!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnea rakas äitini sinne taivaaseen. Olit maailman paras ihminen ja murrun kyyneliin aina kun muistelen sinua. Tarjosit mulle parhaan mahdollisen elämän kasvaa ja teit kaikkesi aina lapsiesi eteen.

Onnea ja hyvää äiskän päivää äiti rakas!

Kauniisti kirjoitettu ja hyvää äitienpäivää tahdon toivottaa myös saman suuntaisilla sanoilla omallekin äidille. Oma äitinikin ollut enkelten maassa jo vuodesta 2011 lähtien mutta silti yhä kaipaan valtavasti äitiäni ja tulen varmasti aina kaipaamaankin.

Tänään vierailen äitini haudalla ja vien kukkakimpun sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös