Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Hyvää syntymäpäivää Marko Anttila!
Hehhee, ja tämäkin vielä. Lisäksi Juhani "Aurinkokuningas" Tammisella oli juuri äsken synttärit. Aivan täydellinen ajoitus mestaruudelle!

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Onnittelut vielä kerran kaikille suosikkijengeilleni mestaruuksista. HPK, Karhu Basket ja Leijonat! Teitte keväästäni elämäni kevään. Kiitos!
Tämä tuntuu vähintään yhtä hyvältä kuin mestaruus. Triplat, triplat sinulle!

Smitty#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars
Onnittelut @Punamusta tuoreesta tykätyimpien jatkislaisten TOP 20-listalle noususta. Sinun kaltaisellesi huippukirjoittajalle tuon kunnian suo!

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Onnittelut @Punamusta tuoreesta tykätyimpien jatkislaisten TOP 20-listalle noususta. Sinun kaltaisellesi huippukirjoittajalle tuon kunnian suo!
Kiitoksia kehuista. Huomasin asian omaltakin osalta ja olen hymyssä suin. Tekisi mieli päästä kirjoittamaan uusia otteluennakoita.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Onnea uudelle merkonomille, nimimerkille @Smitty#41. Olet nyt onnistunut valmistumaan, kaikkien vuosien jälkeen. Ei voine tuntua kuin tyrmäävän hyvältä. Isot onnittelut Lahteen!

Smitty#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onnea uudelle merkonomille, nimimerkille @Smitty#41. Olet nyt onnistunut valmistumaan, kaikkien vuosien jälkeen. Ei voine tuntua kuin tyrmäävän hyvältä. Isot onnittelut Lahteen!
Kiitos! Tosin sellanen pieni tarkennus että olen kylläkin etäfani stadista :)

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Onnittelut lukion päättymisestä palstan uusille ylioppilaille. Hyvää duunia, kaikki jätkät! @Kynämestari, @Kaatosade, @SMT, @HogiBoi

En tiedä millainen sää teidän paikkakunnillanne on, Porissa on nyt vilpoinen ja pilvinen päivä, mutta viettäkää mukavat valmistumisjuhlat. Onnea myös jokaiselle tuleviin haasteisiin, liittyvät ne sitten jatko-opiskeluihin pyrkimiseen, töiden hakemiseen tai sekä että. Mä olen ylpeä teistä jokaisesta. Hyvä Jatkoajan nuoret!

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, HIFK
Onnittelut lukion päättymisestä palstan uusille ylioppilaille. Hyvää duunia, kaikki jätkät! @Kynämestari, @Kaatosade, @SMT, @HogiBoi

En tiedä millainen sää teidän paikkakunnillanne on, Porissa on nyt vilpoinen ja pilvinen päivä, mutta viettäkää mukavat valmistumisjuhlat. Onnea myös jokaiselle tuleviin haasteisiin, liittyvät ne sitten jatko-opiskeluihin pyrkimiseen, töiden hakemiseen tai sekä että. Mä olen ylpeä teistä jokaisesta. Hyvä Jatkoajan nuoret!
Nyt on pakko sanoa, että joko olen antanut väärää infoa tai sitten siellä päässä on ymmärretty väärin ;) Veikkaan ensimmäistä. Aloitan syksyllä kolmannen vuoden liiketalouden perustutkinnosta. Kiitokset kuitenkin ;) Yhdyn kuitenkin tuohon onnitteluun muiden osalta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan O’Reily (Oz), Ryan O’Reilly (Blues)
Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band tänään 52 vuotta, eikä edelleenkään kuulosta vanhentuneelta. Onnet!

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Kiitos ja paljon onnea myös muille palstan ylioppilaille.

Smitty#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on pakko sanoa, että joko olen antanut väärää infoa tai sitten siellä päässä on ymmärretty väärin ;) Veikkaan ensimmäistä. Aloitan syksyllä kolmannen vuoden liiketalouden perustutkinnosta. Kiitokset kuitenkin ;) Yhdyn kuitenkin tuohon onnitteluun muiden osalta.
Tuoreena liiketalouden perustutkinnon suorittaneena täältä tsemppipeukut sunkin tulevalle kolmannelle vuodelle! Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, mutta itselleni ainakin juuri toinen vuosi oli ylivoimaisesti haastavin, stressaavin ja eniten ponnisteluja vaativin. Sen kun sai alta, niin tunsi että oltiin jo voiton puolella. Toki kolmantena vuonna oli vielä tuo pitkä 15 viikon työssäoppiminen, en sitten tiiä miten teillä. Koulukohtaisesti nää kai pääasiassa menee. Anyways, toivottavasti sinunkin kolmas vuosi menee ns. luikauksella ja saat pian pukea merkonomin lakin päähäsi

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Liverpoolille ja heidän punapaitaisille kannattajilleen, mukaan lukien yksi kaverini, onnittelut uunituoreesta Euroopan mestaruudesta. Edellisen aikaan, vuonna 2005, me olemmekin olleet pieniä taaperoita. Nyt on hyvä fiilis.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa täyttää tänään tasan 10 vuotta. Onnittelut palstan yhdelle suosituimmista ketjuista!

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Hyvää syntymäpäivää nyt 26-vuotiaalle nimimerkille @Smitty#41!

Smitty#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvää syntymäpäivää nyt 26-vuotiaalle nimimerkille @Smitty#41!
Kiitos! Äkkiä menee nää vuodet perkule. Tuntuu että mitä vanhemmaksi sitä tulee niin ajankulu sen kuin kiihtyy. Kannattaa ottaa kaikki nuoruudesta irti niin kauan kun siitä saa kunnian nauttia. Kerran täällä vaan eletään.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Kiitos! Äkkiä menee nää vuodet perkule. Tuntuu että mitä vanhemmaksi sitä tulee niin ajankulu sen kuin kiihtyy. Kannattaa ottaa kaikki nuoruudesta irti niin kauan kun siitä saa kunnian nauttia. Kerran täällä vaan eletään.
Omasta kokemuksesta tämä havainto on helppo allekirjoittaa, toki sellaisella lisäyksellä että ton 26 kohdilla se vauhti vasta kiihtyy. Tuntuu ettei tuosta iästä ole kuin hetkinen ja puolet olikin jo tullut lisää mittariin...

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Onnittelut St. Louis Bluesille sen historian ensimmäisestä Stanley Cupin voitosta. Yksi parhaiten tuntemistani pelaajista joukkueessa on venäläishyökkääjä Vladimir Tarasenko, joka on muistaakseni kova painamaan maaleja. Harmin paikka, että tälläkään kertaa voittajakerhossa ei esiintynyt suomalaisia, mutta osoite oli taatusti oikea. Itse odotin näkeväni finaaleissa ainakin yhden kanadalaisseuran, mutta kuten todettua, se porukka ei saanut kunnon meininkiä päälle ekalla kierroksella.

Paljon pelejä sekä aikaa ja vaivaa tuon palkinnon nosteluun pääseminen vaatii, joten onnittelut kaikille pelaajille.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, HIFK
Yksi parhaiten tuntemistani pelaajista joukkueessa on venäläishyökkääjä Vladimir Tarasenko, joka on muistaakseni kova painamaan maaleja
Melkeinpä ikuistettava oli ilmeeni, kun tajusin Tarasenkon painavan yli 100 kiloa suhteellisen lyhyenä miehenä. Painoon nähden.

Ettei ole vain offtopicia. Onnittelen kuitenkin koko Bluesin joukkuetta, etenkin Jay Bouweesteriä. Luulin lopettaneen jo aikoja sitten. Calgaryssä pelatessaan NHL-pelisarjan kautta nousi suosikeikseni kyseisissä peleissä. En edes muista miksi, mutta tykkäsin kovasti.

Suosikkijoukkue
Ne, joilta ei odoteta mitään ja JYP
Tänään haluan onnitella itseäni siitä, että verottaja hyväksyi työmatkakulujeni perusteeksi oman auton ilman sen kummempaa nikottelua. Onneksi olkoon, minä!

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikael "Niilo22" Kosola täyttää tänään 37 vuotta. Haluan onnitella Nipaa itseni ja koko jatkoajan puolesta. Joten hyvää syntymäpäivää Niilo22.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy