Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa

• 231 279
  • 1 924

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Oikein suuret onnittelut Mika Järviselle. Vihdoinkin veskari onnistui maalinteossa myös sm-liigassa. Onnea ja jatkoa samalla tiellä. Paitsi IFK:ta vastaan.

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oikein suuret onnittelut Mika Järviselle. Vihdoinkin veskari onnistui maalinteossa myös sm-liigassa. Onnea ja jatkoa samalla tiellä. Paitsi IFK:ta vastaan.

Järää on kyllä pakko itsekin onnitella, vaikka tuskin kiireinen nuorimies varsinkaan tätä vapaan puolta paljoa lueskelee. Anyway, hemmetisti onnea, ja pisteistä kiitos, nam.

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Kiitos, kiitos!
Onnittelen myös itse itseäni, sillä vielä eilen en uskonut näkeväni tätä päivää.

Torilla tavataan!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onnea Suomelle!

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HC Jatkoaika Rampagen tehohyökkääjä Peteliukzelle paljon onnea perheenlisäyksen johdosta!

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Onnittelut Tapparan Harri "Salaatti" Säterille uran ensimmäisestä nollapelistä. Toivottavasti mies jatkaa Tapparassa ja pitkään.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnittelut Suomen salibandyn maajoukkueelle MAAILMANMESTARUUDESTA.

Ruotsi nurin jatkoajalla, voiko enää olla makeampaa tapaa voittaa mestaruus? EI ole. ONNITTELUT!

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ruotsi nurin jatkoajalla, voiko enää olla makeampaa tapaa voittaa mestaruus?

Ei voi olla tätä makeampaa tapaa voittaa mestaruutta! Voin vaan kuvitella minkälaisia juttuja ruotsalaiset iltapäivälehtien toimittajat jo kirjoittelivat 6-4 tilanteessa valmiiksi, jotta voivat ne pelin jälkeen laittaa nopeasti ruotsalaisille iltäpäivälehtien nettisivuille.

Kiitos ja helvetin paljon onnea Suomen salibandyn maajoukkueelle maailmanmestaruudesta!

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kait sitä itsekin pitää onnitella Suomen salibandymaajoukkuetta, vaikka itse en liioin arvoa anna maailmanmestaruudelle, joka tulee lajissa, jota harrastetaan tosissaan neljässä maassa. Menee siihen "aivan sama" -kategoriaan jääpallomestaruuksien tai joidenkin suunnistuksen maailmanmestaruuksien kanssa.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onnittelut tietysti salibandymaajoukkueelle. Taisi sittenkin käydä niin että se olikin minun uskoni joka loppui liian aikaisin...

Ja onnittelut myös Koop Arposelle.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kait sitä itsekin pitää onnitella Suomen salibandymaajoukkuetta, vaikka itse en liioin arvoa anna maailmanmestaruudelle, joka tulee lajissa, jota harrastetaan tosissaan neljässä maassa.

Vaan jos sitä harrastetaan tosissaan Ruotsissa, ja finaalissa pystytään lyömään nimenoman ruotsi - ja jatkoajalla vielä - niin eihän sitä voi mitenkään sen jälkeen yhdentekevänä pitää! Jo pelkästään niiden murheellisen näköisten ruotsalaisnaamojen katsominen oli niin hienoa että ei mitenkään voi mennä HMV-kategoriaan tämä voitto!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy