Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa

  • 221 076
  • 1 895

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Onnittelut Leo-Pekka Tähdelle paralympialaisten kulta- ja pronssimitalista!
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Onnittelen itseäni siitä, että en ole koukuttanut Big Brotheriin

Juuri tästä olin itsekkin tulossa onnittelemaan itseäni.
Mahtavaa kun ei ole hajuakaan miltä nää super-julkimot edes näyttää.

Tarkoitus olis välttää kaikki mediahuomio mitä noista kusisita runkkareista levitetään.
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Korporaation "pojat"

Onnittelut Heikelä-Linnanahde parivaljakolle hienosta Kokoomuksen puoluesihteerin Taru Tujusen haastattelusta 18.9.2008. En olekkaan hetken aikaan nauranut niin paljoa töissä, kun tuota haastattelua kuunnellessa. Mm. "Kyllähän se lämmin kusikin housuissa hetken lämmittää"-kommentti oli aivan vertaansa vailla oleva heitto.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onneksi olkoon Pori ja Porin Ässät!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Haluan onnitella elämäni esikuvaa Marko Paloa syntymäpäivän johdosta!
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Formula 1:n kaksinkertainen maalimanmestari Mika "kun sä ajat sitä formulaa" Häkkinen täyttää 40 vuotta tänään. Onnittelut Häkälle!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Hexi Riihiranta, kokenut pelaaja itkee siellä vaihtoaitiossa"! Se oli Globenissa MM-finaalin ratkettua toukokuussa 1995. Leijonien silloinen joukkueenjohtaja täyttää tänään 60 vuotta! Onnittelut!
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onnittelut pojalleni, eka vuosi tuli mittariin ja 123 on vielä edessä. Etpä arvaakkaan, kuinka riehakkaat juhlat on huomenna ja kuinka paljon riehakkaampia juhlia tulet itse myöhemmin järjestämään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onnittelut pojalleni, eka vuosi tuli mittariin ja 123 on vielä edessä. Etpä arvaakkaan, kuinka riehakkaat juhlat on huomenna ja kuinka paljon riehakkaampia juhlia tulet itse myöhemmin järjestämään.

Vitun kauniisti sanottu! Muistappa olla itse vielä paikalla kertomassa hänelle, että miten ja kuinka niitä bileitä järjestetään... Onnea!
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Onnittelut kavereilleni Caisalle ja Tompalle, jotka menevät tänään naimisiin. Itse pääsen juhlahumuun vasta illalla kun joutuu kikkailemaan töissä kuuteen asti.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Anssi Salmelalle onnea NHL-pelipaikan johdosta. Hieno suoritus!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onnea exälle ja sen uudelle miehelle. Tänään tuleekin tasan vuosi täyteen siitä, kun jäivät ekan kerran kiinni. Toivottavasti on sen arvoista, että piti kaksi perhettä rikkoa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onnittelut Martti Ahtisaari.

Eikö Mara olisi oman ketjun arvoinen? Joku, joka on hyvin perillä Ahtisaaren urasta, voisi tehdä ketjun avauksen Nobelin rauhanpalkinnon arvoisella tavalla.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Onnittelut tänään 32. syntymäpäiväänsä viettävälle Shane Doanille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös