Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa

• 231 284
  • 1 924

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikkien aikojen suosituin porilainen, Pertti "Nipa" "Neumann" Nieminen täyttää tänään 49 vuotta. Onnittelut, tiäksää!

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnittelut Mikko Koivulle! Valinta NHL-joukkue Minnesota Wildin kapteeniksi on hieno juttu.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onnittelen jotain tuntematonta sluttia jolla oli synttärit.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onnittelen itseäni koska olen jo lähes selättänyt aivan tajuttoman darran. Sen lisäksi olen myös ihan vitun kova jätkä! Ja seksikäs!

Taittuiko sillä millä oli tullutkin?

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Onnea Starsin Fabian Brunnströmille hattutempusta heti ensimmäisessä ottelussaan. Huikeaa, vaikka nyt ruottalainen onkin!

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Koiramme Aatu täyttää tänään 1 vuotta. Onnea! :smile:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Sannifanille synttärionnittelut :) Ainahan sitä pitää 'omia' onnitella jos vaan sattuu muistamaan.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Joopa. Kaikille isille onnittelut täältäkin. Onnittelen myös pappaani jolla tuli juuri 70v mittariin. Terveisiä vaan sinne Teneriffan aurinkoon. Huomenna onnitellaan sitten taas lisää..

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Joo-o.
Onnea vaan kaikille isille - oma isäni mukaanlukien. Oli myös ihan kiva itse saada onnittelut omalta pojalta. Ainakin kerran vuodessa saa onnitteluita/kiitosta...

Tänään vietetään Maailman Diabetespäivää.

En nyt tiedä pitäisikö onnitella edes, mutta onnea nyt kuitenkin kaikille tätä sairautta poteville (mukaan lukien itselleni) ja sitä lähellä oleville.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Raipelle onnittelut pääsemisestä Hakametsän kattoon

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Walesin prinssi Charles täyttää tänään 60v. Happy birthday!

Minähän en ala Charlesia onnittelee. Onnittelen siis itseäni synttäreiden johdosta.

ps. En oo 60v vielä.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnittelen itseäni, sillä tupakoinnin lopettamisesta tuli juuri kuluneeksi kaksi vuotta. En muista milloin olen viimeksi ollut näin pitkään ilman savuja. Ehkä joskus 7-8 luokalla?

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tänään on myös Petteri Nummelinin syntymäpäivä. Toki kaikki sen täällä jääkiekkofoorumilla tietääkin ;)

36v. nyt mittarissa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy