Onnellisuusketju

  • 1 294 357
  • 7 895

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Viestin lähetti Pärde
Käyttöjärjestelmä piti asentaa kokonaan uusiksi kaikkien ohjelmien ja ajurien lisäksi, uusi virustorjuntaohjelma siihen lisäksi, mutta vihdoin toimii.

I'm back, baby!

Tunnen tunteen, olen tehnyt tuon jo kahdesti. Elämä ilman Microsoftin tuotantoa olisi liian helppoa, siihen en alennu. Olen kai liian tottunut Windowsiin vaihtaakseni sen muuhun. Tosin nyt Windows 2000 Professional on toiminut ihan hyvin, ja Mozillan myötä saatoin luopua IE:n käytöstä.

Kunnon salisykähdyksen jälkeen maanantaina tuli hetkeksi sellainen raukea ja onnellinen olo. Ja kun treenitkin sujuivat lähes kuukauden tauon jälkeenkin mallikkaammin kuin pieni ihminen olisi tohtinut odottaa, tuli siitä hyvä mieli. Samoin tämän iltaisen sählyn jälkeen tuli sellainen hyvä fiilis, vaikkei homma osaltani ihan putkeen mennytkään. Liikuntaan voi tulla positiivinen riippuvuus.

Tietysti nyt on aina vaan alitajunnassa sellainen myötäsuru enoni vaimon menetettyä koko sisarensa perheen tuolla Khao Lakissa. Enon perheelle tuli ikävä uusi vuosi.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollut mukava ilta. Vanhan tutun kanssa höpistiin vanhoja asioita, katseltiin leffaa ja syöpöteltiin. Eikä tarvitse tänä yönä nukkua yksin. Ehkä kaikista asioista löytyy se aurinkoisempikin puoli, näemmä:)
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oon aika pirun tyytyväinen! Syystä että, vaikka Maxtorin kovo näytti jälleen kerran närhen munat, niin sain silti "elintärkeät" digikuvat talteen. Myös tärkeimmät ohjelmat saatiin pelastettua, mutta musiikit lähtivät paremmille bittiulottuvuuksille. R.I.P --> 15Gb mp3. Kyllä mä teidät vielä takaisin saan...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt on kyllä hyvä fiilis !

Duunissa aivan järkyttävä kiire tällä(kin) viikolla, kun osaa ohjelmistoista korvataan toisilla.. ja päävastuu kun on viereenkirjoittaneella. Mutta sain kuin sainkin kaikki tarvittavat tiedot joka paikkaan. Jopa enemmän kuin olisi ollut tarvis. Raatakaa, kurjat ATK-konsultit, vapaapäivinänne. Siitähän teille maksetaan.

Lisäksi kalja maistuu hyvälle, olkoonkin että se on Lapparia. Oli ainutta mitä löytyi kylmänä tuosta lähikaupasta muutamaa minuuttia ennen yhdeksää.

Lisäksi baari kutsuu erittäin hyvien ystävien kera. Mulla on ihan aikuisten oikeasti maailman parhaat ystävät!
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
HIFK sain kuin saikin pisteen Oulusta. Parvekkeella on jäähtymässä kolme (3) koria olutta ja kylmäkellarista löytyy vielä kori lonkeroa. Mamma on ties miessä , asuntolainaa tuli lyhennettyä taas 1% verran. Ja huomenna ei tarvitse mennä töihin. Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi aihetta iloon.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Eilinen menikin sitten migreenin kourissa. On se vaan melkoisen onnellinen olo, kun se nyt vihdoin alkaa olla ohitse. Oli ihan hyvä fiilis herätä tänään, kun eilen heräsin päänsärkyyn.

Onnelliseksi minut tekee myöskin se, että tämä taisi olla vuoteen ensimmäinen, kun nuorempana niitä oli kuukaudessa useampi.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt olen jälleen onnellinen. Takana ja menossa hauska loppiaispäivä tyttöystävän kanssa ja ensimmäisen kerran tällä viikolla saimme nukkua pitkään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Designer
Kyllä loma on muuten mukavaa!

Niin on. Ja lomalla varsinkin!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Huomenna tähän aikaan Itävallassa matkalla kohti Alppia.

Donnie Darko Director's Cut DVD.

I am the bestest.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
TJ0
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jatkoa vitutusketjusta

Sohjoista ja hiestä selvitty eli pääsin perille pyörämatkaltani. Suihkun jälkeen on raikas ja rentoutunut olo. Kohta kun vielä pääsen oman naisen.. uups! Anteeksi Pee. Tarkoitin toki tyttöystäväni, jota en siis tietenkään omista, viereen nukkumaan.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Ihana yö ja päivä takana

Kiitokset vaan eräälle ihanalle miehelle joka sai minut nukkumaan pitkästää aikaa kunnolla kokonaisen yön.
Kiitokset myös tästä päivästä joka oli kaikin puolin ihana.
Toivon kovasti että pääsen nukkumaan tänä yönä ja huomenna kanssasi Tapparan ja Ilveksen kaupunkiin ihmettelemään ja kenties kantamaan ostoskasseja. Ja lauantai-sunnuntai-yön saankin taas nukkua vieressäsi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Pee
Taas toditettiin, kuka jyväskyläläinen tietää jääkiekosta kaikkein eniten! Se olen minä!!!

Ei millään pahalla mutta mene nukkumaan tai lähde baariin, saisit monet nettiaddiktit onnelliseksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Pee
Taas toditettiin, kuka jyväskyläläinen tietää jääkiekosta kaikkein eniten! Se olen minä!!!

Jaa... no teillä ei sitten kovinkaan korkea taso siellä taida ollakaan...
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Lienee Oululaisvieraiden tarjoama ilmainen olut saanut terhakkaan kiekkotietäjämme riehaantumaan ja rakastumaan esimerkiksi nimimerkkiin. Onkohan Pikku Myy nyt niinkö Peen possessiivisuffiksi, vai hä :)
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mä näin tänään jäähallilla tappelunujakan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika loistava fiilis. Täällä oli tänään todella kaunis päivä, noin 10 astetta lämmintä ja aurinkoa. Kun vapaapäivä oli, niin päätin käyttää sen mieleiseeni harrastukseen eli todella pitkään kävelylenkkiin. Noin neljä ja puoli tuntia tuli käveltyä, kotiin tultuani pitkä suihku. Aika loistava olo.

Huomenna maanantai ja edessä todella paha työviikko, todella paljon töitä ennen perjantain määräaikaa. Vaan tehdään vaikka 20 tuntia päivässä, haastehan tuo on. Vähän aikaa vielä päivystellään Suomen uutisia ja vedenpaisumusta sekä Jatkoaikaa, sen jälkeen unta kuulaan ja huomenna töiden kimppuun. Virtaa tuntuu nyt riittävän, kiitos auringon - veikkaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös