Onnellisuusketju

  • 1 292 153
  • 7 895

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Pienet asiat, ne pienet asiat. Ostin juuri Anttilasta Pink Floydin Pulse-DVD:n, ilmeisesti muutaman päivän etuajassa vielä. Hienoa Anttila. Kohta pääsee katsomaan, mahtavaa. Vain Waters puuttuu.

Tosiaan tuo julkaisupäivä taisi olla 11. tai 10. päivä heinäkuuta. No hyvä, että ehdin ennen inttiä katsomaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Aika mukavasti menee, työpäiviä 0 ja sitten lomille!!! Ihanaa päästä viikoksi landelle kulkemaan kulahtaneissa kuteissa ilman meikin häivääkään.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Työviikko kohta takana, hyvin raskas sellainen. Kahdeksi päiväksi saaristoon mökille remuamaan. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Täysi nollaus päälle kaverien kanssa, eiköhän sitten taas jaksa olla ensi viikon töissä. Mukana menossa tottakai 20" kartiolla varustettu subwooferi ja kunnon stereot. Jos niistä ei kuule Pyhää Sukeltajaa, niin ei sitten mistään.

Taidan korkata jo matkalla.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loma alkaa tänään! Kyllä nyt kelpaa. Vielä kun lomailmatkin vaikuttavat ihan kohtuullisilta... Tänään illalla nauttimaan kauniiseen kesäilmaan pesäpalloviihteestä ja sen jälkeen oman puulaakiporukan saunailta. Tosin viimeiset tiedot kertovat, että se sauna puuttuu, mutta väliäkös sillä.

Matti&Teppo - Näin se kesäloma toimii
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Guns N' Roses eilen livenä ja varsinkin November Rain, Knockin' On Heavens Door ja Paradise City. (toki myös uudet, Better ja Madagascar) Loistavaa.
Ai niin ja lomakin alkaa tänään.
Olen onnellinen!
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Alamummo kirjoitti:
Löysin alesta todella timmit silmälasinkehykset ja parin viikon päästä nenällä keikkuu sitten tosi trendikäztä ilmettä. Lisäksi alesta löytyi myös todella hehkeitä alusvaatteita, joita kelpaa sitten esitellä... Niin, kenelle?
Jono alkaa Rautatientorilta jatkuen Hakaniemen kautta Sörnäisiin.
Näin aluksi, ennenkuin asia pääsee julkisuuteen.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli eilen syötyä elämän parhaat lohimedaljongit uusien perunoiden ja katkarapusalaatin kera, höysteenä voita ja sinistä maitoa. Lisäksi loma alkaa maanantaina, pari mukavaa reissua varattuna ja kämpässä vedettiin koko sisustus uusiksi, jonka jälkeen täällä taas aidosti viihtyy.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Minulle tarjottiin työpaikkaa, jossa hommat olisi suurin piirtein samat kuin nykyisessä, mutta pohjapalkkani nousisi 1240€/kk. (tästä voimme päätellä että nykyinen pohjapalkkani on siis varsin pieni mutta kuitenkin)

Taas tuli todistettua että raha tekee onnelliseksi..
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Nolla!

Ohi on! Kohta passit kouraan ja sen jälkeen mä lähden himaan. Ei iske enää mikään, ei mua määrää enää vääpelikään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olen tyytyväinen, kun en ole kiinnostunut pätkääkään tenniksestä, sillä eileisen jälkeen olisi taas yksi syy enemmän murjottaa. Portugali tarjoaa pettymyksiä futiksessa parin vuoden välein ja leijonat lätkässä vuosittain, joten kai tuossakin on tarpeeksi.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Kesä vitun loma.
Vittu vihdoinkin.

Lisäksi illalla nurmipeli fudiksessa (harvinaista auvoa alasarjassa).
Muijakin ampuu Ruotsiin, joten saa ryypiskellä loman kunniaksi sen mitä haluaa.

Kaikenkaikkiaan melko IhQua koko elämä.
 
Rahat loppuvat ihan juuri, työt jatkuvat vasta elokuussa. Ulkona on hirveä helle, joten olen varsin hikinen ja muutenkin paskainen. Digiboksi päätti viime yönä ryhtyä hulluksi, ihan pimeitä juttuja esittää minulle se. The Curen Disintegration-levy sinkoili eilen kämmieni johdosta pitkin kämppää sillä seurauksella, että viimeinen biisi ei naarmuuntumisen vuoksi enää soi. Se on hyvä levy, harmin paikka. Minun on kauhea nälkä, mutta mitään ei tee mieli syödä. Kaveri pyyteli juopottelemaan ja tarjosi lainarahoitustakin, mutta tohtisiko tuota lainata, kun takaisin pystyn maksamaan vasta kuukauden päästä ja se kaverikin on loppujen lopuksi aika mulkku...

Ihan hirveätä elämää, mutta silti tuntuu hyvältä. Olenko muuttumassa hipiksi ja löytämässä sisäisen valoni? Hienoa.
 

Tietsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK(NP#33), NYR, Everton, Azzurri, NuPS
Kesäloma alkoi justiinsa. Aivan mahtavaa!!!!!
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Hieno fiilis. Eilinen keikka mielessä ja aamupäiväinen kankkunenkin selvitetty pikkuhiljaa. Töitä jäljellä pari tuntia ja sen jälkeen neljä viikkoa lomaa. Tiedossa mökkeilyä ja reissu Prahaan. Aurinko paistaa. Ei siis valittamista.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt loppu työt! Huone siivottu, loma ja puolen vuoden virkavapaa edessä. Maistuu. Lähetän vain tämän viestin ja lähden himaan. Adios, duuni.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Samat sanat! Vika viesti, autoreply päälle ja kone kiinni.

Oikein mukavaa ja aurinkoista kesää kaikille JA:n sankareille ja sankarittarille :)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
TJ 0, humala, vielä edessä oleva kesä, tuleva ilta kavereiden kanssa hauskaa pitäen. Siinä aihetta onnellisuuteen taas kerran :)
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Aijai, perinteinen Ruisrock-keikka oli taas kerran lähestymässä, hotelli buukattu ajat sitten, mutta lippuja emme olleet hankkineet kun niitä aina aiemmin oli saatu.

Noh, nyt tekikin tiukkaa ja loppuviikkoa kohden meni jo siihen että alkoi epätoivoinen huuto.net-sikatarjousten arvuuttelu - KUNNES Futisforumillakin suvereenein MM-kusetuksineen kunnostautunut U.G.Otrun duunasi jengille ilmaisliput! Fuck yeah! Huomenna turkkuse fiilistelemään ja lopettelamaan la-iltaa Mewin kanssa. Nämä kelit vielä päällä niin ei voi paljoa paremmaksi vetää!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
En (todellakaan!) ole Italia fani, mutta saada nähdä Ranskan tappio MM-finaalissa, Zidanen hölmöily ja Henryn ruman naaman suupielet alaspäin toisen kerran 1.5 kk sisällä = olen onnellineeeeeennnnnn! : ) Kiitos siis Italia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös