Hockey 24/7
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hockey Fights and Fighters
Liput SLAYERin keikalle plakkarissa. 12.11 koittaa uusi onnellisuus.
Saksa pelastui Argentiinaa vastaan rankkareilla, mutta nyt tuntuu todella makealta että Italia iski jatkoajan lopussa 2 komeaa maalia eikä konemainen Saksa päässyt ratkaisemaan rangaistupotkuilla. Varsinaisella peliajalla syntynyt ratkaisu oli jalkapalloilun voitto ja siitä olen äärimmäisen onnellinen että sitä haettiin eikä odotettu lopussa rangaistuspotkukilpailua.Dexu kirjoitti:Kiitos Italia!! ykkösinhokkini Saksa jo 20 vuoden takaa on ulkona loppuottelusta. Olisin toivonut, että jo Argentina olisi pudottanut Saksan, mutta käyhän se Italiankin toimesta. Kisat pelastettu kun Saksa on ulkona.
Salama44 kirjoitti:Saksa pelastui Argentiinaa vastaan rankkareilla, mutta nyt tuntuu todella makealta että Italia iski jatkoajan lopussa 2 komeaa maalia eikä konemainen Saksa päässyt ratkaisemaan rangaistupotkuilla. Varsinaisella peliajalla syntynyt ratkaisu oli jalkapalloilun voitto ja siitä olen äärimmäisen onnellinen että sitä haettiin eikä odotettu lopussa rangaistuspotkukilpailua.
HCM kirjoitti:KIITOS JARKKO! Saat ison miehen onnen kyyneliin... : ) Loistava taistelu, loistava ottelu! Keskuskenttä & Rafael Nadal odottaa keskiviikkona, suomalainen tennispelaaja Wimbledonin kahdeksan parhaan joukossa! Tämän on pakko olla unta... Mahtavaa! Kiitos Jarkko Nieminen! Terveisiä samalla Jarkko Nieminen ketjun perussuomalaisille luovuttajille, eihän tätä ottelua pitänyt suomalaisen voittaa : )
Vaikka sama. Hivenen harmittaa se, että en uskonut tähänkään kirjoitukseen ja vetkuttelin räkänokkana vielä viikkokaupalla. Nyt on hyvä ja onnellinen nenäni mun.Twite kirjoitti:Nenäsumute oikeasti auttaa allergiaan. Tai oireisiin ainakin. Nyt harmittaa kaikki ne vuodet kun en uskonut ja vetelin pelkkiä antihistamiineja.
irGGu kirjoitti:Kävin hammaslääkärissä aamulla. Ensimmäistä kertaa kuukauteen pystyi paikkauksen jälkeen juomaan ilman että hammasta vihloi. Uskomattoman upea tunne. Töissä vedin mehua enemmän kuin kuukauteen yhteensä ja nytkin leikin maidon kanssa ja purskuttelen sitä suussani. Vau. En edes muistanut että tälläistä voi olla. Samantien ilmoittauduin hammaslääkäri jonoon jotta pääsee laittamaan muutkin hampaat kuntoon, edellinen käynti tuolla näyttikin olleen 2.9-02. Ehkä olikin jo aika hampaiden kipeytyä jotta niitä voi hoivata.
Suuri kiitos hammaslääkärille, palautit mun nautinnon ruokaan. En allekirjoita tätä enää seuraavaksi lisääntyvien kymmenen kilon jälkeen.
Alamummo kirjoitti:Lisäksi alesta löytyi myös todella hehkeitä alusvaatteita, joita kelpaa sitten esitellä... Niin, kenelle?
baddinki kirjoitti:Olin Guns N' Rosesin keikalla eilen.