Onnellisuusketju

  • 1 291 171
  • 7 895

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitutusketju on ollu aivan liian pitkään ylhäällä vrt onnellisuusketju! Pieni auringon säde voi pelastaa huononkin päivän : ) Ei elämä aina niin huonoa ole, jos jaksaa uskoa siihen ettei kaikki meistä ole i h a n niin pahoja kun huonoina hetkinä haluaa uskoa : )
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa.

Edit. Ja muutenkin ollut kohtuullisen hyvä päivä ainakin viikkoon. =)
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Ted Raikas kirjoitti:
SaiPa.

Edit. Ja muutenkin ollut kohtuullisen hyvä päivä ainakin viikkoon. =)

Vaihteeksi taas hymyilyttää, kun pääsi kuulemaan Eero Taurua, ja vielä päälle komea otteluvoittokin. Muutenkin on ollut ihan kohtuu hyvä alkuviikko, niin toivotaan hyvä olo jatkuu lauantainakin. =D
 

Veijari

Jäsen
Back To The Rock City

Eilen tein kiinteistövälittäjän kanssa myyntisopimuksen asunnostani, ensimmäinen "muuttokuorma" on nyt auton perseessä ja tänään lopulliset neuvottelut uuden työnantajan kanssa töiden aloittamisajankohdasta. Turku here I come!

Kiitos Helsinki, kaupunki on hieno ja ihmiset mukavia, mut kyl Turku o silti ain ykköne.
 
Viimeksi muokattu:

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kesätyöasiat viimein järjestyksessä. Viime tippaan jäi, mutta nyt voi katsella tulevaa taas luottavaisin mielin. Nyt edessä vaan kämpän haku, sillä töiden perässä joutui isolle kirkolle muuttamaan. Tuleepahan samalla nähtyä muitakin maisemia.

Tänään vielä Mestis-finaalit alkuun. Nyt on hjuva fiilis.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pomo kävi tuossa kertomassa, että eräs aika iso setti, mikä minun käsistäni lähti viime kuussa olikin mennyt ihan päin helvettiä. Syy ei kuitenkaan ole minun, ei edes osittain. Dokumenttiin oli livahtanut sellaista laatua oleva virhe, että en sitä voinut huomata. Kyse ei ole siitä, että olisin toiminut välinpitämättömästi, huolimattomasti tai mitään sellaista.

Vielä olisi kaksi kuukautta koeaikaa jäljellä, hieman epäilen, että maanantai ja koko ensi viikko ja sitä seuraavat olisivat olleet vapaata, jos olisin tämän mokannut.

Kenkälääkärin kautta pubiin, yöksi kotiin ja Lappeenrantaan. Hyvä tästä tulee.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Laitoin hyvää ruokaa, josta vaimoni kovasti piti. Kuuntelin vaimoani kun hänellä oli puhuttavaa. Ja kuuntelen vieläkin, kun hän soittaa pianoa ja laulaa. Maistelen viskiä. Ei paha.
 

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoin pitkästä aikaa VHS:ien digitalisointi-projektia ja tällä kertaa oli vuorossa vuosien takaiset lukion kuvaamataidon kursilla kavereiden kanssa tehdyt videot. Pimeässä huoneessa kuulokkeet päässä tuntui kuin olisi ollut jälleen siinä ajassa. Elämä tuntui niin helpolta ja yksinkertaiselta. Aurinkokin näytti paistavan siellä lähes kokoajan. Aika ehkä kultaa muistot, mutta sai ainakin hyvän fiiliksen päälle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen Ismo Alanko Säätiöltä hyvä keikka Pakkahuoneella ja tänään Pohjannaulalta erinomainen keikka Telakalla. Eilen selvisi, että organisaatiomuutoksista huolimatta työpaikallamme ollut hyvä ryhmä jatkaa jatkossakin yhdessä, yhdestä meistä vaan tuli virallisesti esimies. No ei minusta sentään... mutta hyvä fiilis tuntuu olevan töissäkin. Vaikka sopimus loppuukin kesäkuussa, on jatkopaikka nyt suhteellisen varma... ellei tapahdu jotain hyvin outoa...

Niin, ja se vitutusketjussa spekuloimani flunssa jäi sinne... nyt on sekin selätetty.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sanat ei löydy. Mahtava tunne. Kaikki paskat vuodet kuitataan tällä, kiitos Pata!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin nyt on niin rento ja hyvä olo. IFK jatkoon ja Ässien jatkopaikastakin tunnen iloa. Tsemppijoukkue. Hyvää juomaa ja kesäduunit kunnossa. Kivaa naisseuraakin on ollut. Ainakin hetken onnellinen, katsotaan huomenna sit taas.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt on hyvä fiilis. Ässät on tarjonnut niin paljon hienoja hetkiä tällä kaudella, ettei enempää voisi toivoa. Viime lauantainen kotipeli oli jotain aivan uskomatonta. Harmi etten päässyt tänään paikalle, sillä meno näytti olleen vieläkin hurjempaa.

Lisäksi tänään tuli töissä hieman selviteltyä tulevan kesän lomia. Ensin olisi toukokuussa kolmen viikon loma, jolloin pitäisi suunnata mm. Skotlantiin ja sitten kesä-heinäkuun vaihteessa toiset kolme viikkoa. Enpä olekaan ennen päässyt kesälomista nauttimaan. Sekin on hienoa, että saan tehdä sellaista työtä, josta pidän, joten lomalta töihin palaaminen ei sekään harmita.

Iso asia, mikä on viime aikoina hymyilyttänyt on se, että olen vihdoinkin oppinut elämään itseni kanssa ja hyväksymään tekemäni virheet. Pitkään se kestikin. Ehkä sitä nyt pystyisi myös ajattelemaan, että tähän arkeen saattaisi jossain vaiheessa kuulua myös joku toinen ihminen.

Vielä hyväksi lopuksi jokunen aika sitten varmistui se, että pääsen ensi vuoden syksyllä opiskelemaan mielestäni todella mielenkiintoista alaa. Riittää vain kun pistän paperit sisään.

Joten mikäs tässä ollessa...
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
bisnesman kirjoitti:
Jotenkin nyt on niin rento ja hyvä olo. IFK jatkoon ja Ässien jatkopaikastakin tunnen iloa. Tsemppijoukkue. Hyvää juomaa ja kesäduunit kunnossa. Kivaa naisseuraakin on ollut. Ainakin hetken onnellinen, katsotaan huomenna sit taas.


Kylla! Assille suuret taputukset suorituksesta.

Onnellinen puolestaan olen vaikean SaiPa -sarjan jalkeen. Noi on aina vaikeita kun altavastaajalla on tunnesidoksia vastustajaan. Olis toi kylla siltikin pitanyt hoitaa nopeammin, silla jos toisen paras pelaaja on meilta lempattu taytemies, niin...

Toisaalta, mita nyt juttuja olen sieltapain kuullut, niin eipa toi HIFKn peli mitaan hyvaa ole ollut sen jalkeen kun Shedden tiesi lahtevansa. Tieda sitten. Ettei vaan tulis HPKlle toinen helppo sarja peraan...?

Noh, joka tapauksessa minimisaavutus on plakkarissa ja mitaleista pelataan. Siita siis onnellinen.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuparit toki meni hyvin. Rakkaastanikin välitän hyvin paljon.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juuri kävin alakerrassa jääkaapilla. 10 olutta jäi vielä sinne jääkaappiin vaikka 3 oli sylissä tullessani tänne ylös. Ja viinaakin on vielä jäljellä. Sitä eilen hankkimaani Tapio-juotavaa on pullon pohjalla ja rakkaan veljeskansan Saaremaata löytyy reippaasti huushollista. No on sitä niitä single malt viskejäkin kaapissa sekä jotain muita vähempiarvoisia litkuja.

Niin ja se jääkiekkopelikin päättyi siihen lopputulokseen, että tuntuu ihan hyvältä.

Nyt tarvitsee lopettaa tämä vuodatus sillä hetken päästä rakastan koko maailmaa.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kukkulan kuninkaalle tuli sanottua suorat sanat.

"Älä tule minun ja minun juomieni väliin!"

Ennen olin paska ja kova, sitten olin pehmeä, nyt olen taas kova ja dokaan edelleen, vaikka vaimoke siitä rutisi muuttouhan tehostamana. Huomenna eli vasta maanantaina pitäisi kamat heivata ulos kämpästä. Vasta maanantaina?

Aikaa on paljon.

Todella paljon.

Juoda.

Kluk kluk ja rok and rol!
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
...lisaa...

Lauantain pakerrukset on ohi. 10 mailin lenkki takana ja kaupassakin on kayty. Nyt punkkua, patonkia ja juustoja kera Capoten.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
rama kirjoitti:
On niin helppo olla onnellinen...

ÄSSÄT!!!
Blackie kirjoitti:
Sanat ei löydy. Mahtava tunne. Kaikki paskat vuodet kuitataan tällä, kiitos Pata!


Naulan kantaan rakkaat Watsonit!

Ässät aiheuttaa suurta onnellisuutta, ja eilinen Yön keikka Yyterissä. Hjuva fiilis!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös