Onnellisuusketju

  • 1 294 938
  • 7 895

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Humpauttaja kirjoitti:
Onneks olkoon! Tulispa mullekin joskus samanlainen soitto. Aika hiljasta on.

Sama täällä. Hakemuksia on tullut lätkittyä, mutta yhteydenottoja en ole saanut. Muutama sähköposti sisältönään "hakemuksesi on vastaanotettu, kiitos kiinnostuksestasi...", siinä kaikki.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
smasa kirjoitti:
Sama täällä. Hakemuksia on tullut lätkittyä, mutta yhteydenottoja en ole saanut. Muutama sähköposti sisältönään "hakemuksesi on vastaanotettu, kiitos kiinnostuksestasi...", siinä kaikki.

Jep, ja nekin viestit tulee suoraan automaatista. Voi vittu alkaa kohta kyrsiä oikeen kunnolla. No mutta se kuuluukin sitten jo vitutusketjuun... Ehkä siitä vielä joskus joutuu avautumaankin, toivottavasti ei.
 

Aksu

Jäsen
Saamari et pistää hymyilyttämään. Todella kiinnostava ja pitkä keskustelu tuli käytyä mielenkiintoisen ihmisen kanssa ja väkisinkin vetää hymyn huulille. Perhana sentään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään työpaikan tilaisuuden jatkoilla muutama vanhempi kollega antoi ymmärtää, että "olisimme hulluja, jos emme hyödyntäisi potentiaaliasi". Eli ainakin näyttää hyvältä. Kuuleman mukaan organisaatiouudistuksessakin meikäläiselle olisi jo löytynyt paikka organisaatiokaaviosta. Hyvä hyvä. Tästä pitää olla onnellinen. Työtä olisi siis luvassa valmistumisen jälkeenkin...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ahh. Huomenna n. klo 15 minun ylioppilaskirjoitukseni ovat kunnialla takanapäin. Sitten otan pari kaveria ja menen juomaan bisseä Ugariin. Can't wait.
 

Tep

Jäsen
On vain ollut erityisen mukava viikonloppu, pistää ihan hymyillyttämään. :> Paremmilla mielillä jaksaa tulevaan kouluviikkoonkin lähteä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen todellakin onnellinen, että mies nimeltä Lennart Meri näki oman valtionsa vapautuvan lättäpäiden ja kommunistien ikeestä ennen kuolemaansa.


Suuri esimerkki yleensäkkin asioihin vaikuttamiseen ja uskoon omien ajatustensa mahdollisuuksista.

veini
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymy ei hyydy vieläkään aamutuimaan saadun iestin jälkeen. Kumma miten niinkin pieni asia voi pelastaa huonolta vaikuttaneen päivän :D
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Olin hävittää lompakkoni. Tai itseasiassa sellaisen reilun vuorokauden elin siinä uskossa pengottuani kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin paikat sekä kotona, että työmaalla, koska alkuperäisen käsitykseni mukaan sen sinne lauantaina hukkasin. Totta kai kuoletin kortit (noh, ei mulla ole oikeastaan kuin noita automaattikortteja), soitin Kirjastoon ja käskin laittaa sen kortin säppiin ja olin soittamassa myös paikalliseen videovuokraamoon, ettei kukaan lainaa läjäpäin dvd:tä mun nimiin ja jätä palauttamatta. Voitte kuvitella että oli aika paskat fiilikset kun ei lompakkoa ollut siinä kaupassa, jossa lauantaina kävin, ei kyttiksellä, ei täällä työmaalla, ei sitten missään...paitsi erään lipaston ja seinän välissä, johon olin sen tiputtanut työn tiimellyksessä. Oli meiksi aika hymypoikaa, kun lompsa löytyi, koska aika helvetinmoinen rumba siitä olisi syntynyt, jos se olisi lopullisesti hävinnyt.

Nyt sitten kohta ekaan pankkiin sopimaan pankkineidin kanssa miten saa kortin takaisin toimintaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hah, huomenna olisi vapaapäivä. Tekemistä riittää kyllä koko päivälle, mutta mieluisampaa puuhaa kuin töissä mätäneminen. Taidan hakea illaksi leffan vuokraamosta.

Lomia olisi polteltavaksi jonkin verran. Lyhentelen työviikkoja tässä kevään mittaan, ellei sitten pääsiäinen, vappu ja helatorstai satu viikolle, ja käytän loput kesällä. Sitten opiskelemaan tai ellen pääse sisälle, pidän pienen sapatin asuntorahoilla. Viimeksi kunnon lomaa olikin yo-vuonna.

Arki on harmaata, mutta erilaiset viritelmät pitävät mielen virkeänä. Hyvä minä ja mun perhe!
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
sampio kirjoitti:
Lyhentelen työviikkoja tässä kevään mittaan, ellei sitten pääsiäinen, vappu ja helatorstai satu viikolle, ja käytän loput kesällä.

Olet näköjään onnesta sekaisin ;). Helatorstai on nykyisin aina torstaina ja pääsiäisen en muista koskaan olleen muussa kohdassa kuin pe-ma.

Vappupäivä on maanantai tällä kertaa, että kyllä sen perään täytyy loppuviikko lomaa pitää.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vakio kirjoitti:
Olet näköjään onnesta sekaisin ;). Helatorstai on nykyisin aina torstaina ja pääsiäisen en muista koskaan olleen muussa kohdassa kuin pe-ma.
Joo... nerokasta, hyvä minä (todellakin). Ei minun aivan noin sekaisin pitäisi noista päivistä mennä, mutta onni se on näköjään pienikin onni. Eli noille viikoille ei tarvitse uhrata lomapäiviä, koska pitkätperjantait sun muut ovat arkiviikolla.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se oli sitä myöten selvä!!! Tyytyväinen saa ja pitääkin tässä vaiheessa olla, kyllä taas elämä näyttää aurinkoisen puolensa, ulkona kirkas ja mukavan lauha ilma ja kirjoitukse ohi....ai ai...

ai ai.....

Näin se kesäloma toimii ; )
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Näin tänään ensimmäisen kerran tulevan lapseni ultraäänitutkimuksissa! Aivan uskomattoman hyvä fiilis, monet asiat tuntuvat aika mitättömiltä juuri nyt. Siellä se kauheasti liikkui ja potki...taisipa siellä miehiset pallotkin vilahtaa.

On se isyyden odottelu vaan hienoa aikaa!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on kirjoitukset ohitse. Ne on viimeinkin ohi, kaiken sen pelottelun ja uhittelun jälkeen.

Nyt menen syömään kunnolla ja lähden vetämään pääni täyteen.
 

CtrlAltDel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
pokki kirjoitti:
Näin tänään ensimmäisen kerran tulevan lapseni ultraäänitutkimuksissa! Aivan uskomattoman hyvä fiilis, monet asiat tuntuvat aika mitättömiltä juuri nyt. Siellä se kauheasti liikkui ja potki...taisipa siellä miehiset pallotkin vilahtaa.

On se isyyden odottelu vaan hienoa aikaa!

Meillä on 9 kk:n odotus takana, sillä viime tiistaina perheeseemme tupsahti tyttövauva. "Tupsahti" sanana saattaa ainakin äitin mielestä olla turhan leppoisa ilmaus, sillä synnytys kesti n. 10 tuntia. Mahtava kokemus ja kulunut viikko on ollut elämän onnellisinta aikaa.

Äiti on tutustuttanut tyttöä tisseihin ja isä eilisestä alkaen Jatkoaikaan. Uskon, että jos tyttö osaisi kirjoittaa, olisi hänellä paljon annettavaa palstan tissikeskusteluihin.

Onnea odotukseenne. Olen 100% vakuuttunut, että lapsen saaminen on parasta, mitä ihminen voi kokea.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
CtrlAltDel kirjoitti:
Meillä on 9 kk:n odotus takana, sillä viime tiistaina perheeseemme tupsahti tyttövauva. "Tupsahti" sanana saattaa ainakin äitin mielestä olla turhan leppoisa ilmaus, sillä synnytys kesti n. 10 tuntia. Mahtava kokemus ja kulunut viikko on ollut elämän onnellisinta aikaa.

Äiti on tutustuttanut tyttöä tisseihin ja isä eilisestä alkaen Jatkoaikaan. Uskon, että jos tyttö osaisi kirjoittaa, olisi hänellä paljon annettavaa palstan tissikeskusteluihin.

Onnea odotukseenne. Olen 100% vakuuttunut, että lapsen saaminen on parasta, mitä ihminen voi kokea.

Tähän kohtaan pitää heittää paha klisee. Nauttikaa siitä ajasta, kun tyttövauvanne on vielä pieni. Se aika menee uskomattoman nopeasti.
Tottakai pienen ihmisen kasvamista on mukava seurata, mutta jo vuoden päästä sitä toivoo joinakin iltoina hiljaa mielessään, että pikkuisella olisi hiukan vähemmän energiaa.

Täältä myös pokin perheelle onnea odotukseen. Ja täytyy kompata CtrlAltDeletee siinä, että lapsen saaminen on parasta mitä ihminen voi kokea. No on se lapsen tekeminenkin ihan mukavaa ;)
 
Just sain puhelun että ens viikolla tulee kiva summa rahaa tilille. Ja myöhemmin vielä luultavasti paljon enemmän. Ei voi lopettaa hymyilyä. Kaupassa vielä tuli mietittyä että miten elää kuukauden 100 egellä ja siitä maksaa vielä laskut. Ei tarvi miettiä enää.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Kesätyöpaikka varmistui vihdoin! Vihdoinkin pääsee toden teolla oman alan hommiin 9 vuoden "paskahommien" jälkeen. Ja valmistuminen häämöttää. Alkaa olla kohillaan.
 

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool
Vihdoinkin minut on huomattu, myös tällä palstalla. Olen päässyt Porin kuninkaan JanJ:n "turhat" palstalle. Kiitos, kiitos, ei tarvi enää taputtaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
repe_joke kirjoitti:
Tottakai pienen ihmisen kasvamista on mukava seurata, mutta jo vuoden päästä sitä toivoo joinakin iltoina hiljaa mielessään, että pikkuisella olisi hiukan vähemmän energiaa.
Kyllä! Ne leveät virnistykset ja naurunrätkätykset saavat sydämen heittämään volttia, mutta ei niitä tarvitsisi enää iltayhdeksän jälkeen tulla sieltä pinnasängyn suunnasta. Et muuten pokki vielä arvaakaan, minkälaiset tunnemyllerrykset tulet kohtaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös