Onnellisuusketju

  • 1 294 731
  • 7 895

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pari tuntia ja alkaa kesäloma. Kelit näyttävät olevan mitä passelit lomittamiseen. Saa unohtaa työt vähäksi aikaa.

Sen sijaan vitutusketjuun voisi laittaa sen, että lomaa on vain kaksi viikkoa.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Daniela kirjoitti:
Posteljooni toi minulle tänään oikein mukavan kirjeen:
"Onneksi olkoon! Teidät on hyväksytty opiskelemaan Jyväskylän yliopiston liikunta- ja terveystieteiden tiedekuntaan ja suorittamaan liikuntatieteiden maisterin tutkintoa pääaineena valmennus- ja testausoppi."
Eipä käynyt pöllömpi tuuri, tuon samalla tavalla alkavan kirjeen saa nimittäin vuosittain vain 9-10 henkilöä.

Onpa loistava fiilis!

Tervetuloa Jyväskylään! Itse olen lähdössä vastaavasti pk-seudulle opiskelemaan. Viime vuonna sain kirjeen, jonka vain 8 henkeä sai sinä vuonna. Ja yksi heistä minun lisäkseni oli paras kaverini. Näin!

Tosin on sanottava, että monikin olisi sellaisen kirjeen helpostikin saanut, jos olisi halunnut. Kävipä vaan hyvä tuuri ettei hakijoissa ollut montaa parempia pisteitä saanutta kuin minä. Alimmilla pisteillä mentiin nimittäin.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Lauantai ja "Onnellisuusketju" näinkin alhaalla, heh.

Tästä se lähtee, ulkona paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta ja asteita mittarissa +27. Ei paha. Tänään suuntaus vanhempien luo maalle, jossa ulkosauna ruokailuneen ja juomineen, tottakai, on se minkä takia tässä fiilistellään. Vielä hyvää musiikkia ja seuraa, niin johan alkanee suuntaus kohti lauantaipäivän ja illan meiningejä valmistua... Nyt ei huolet paina!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hah! Aurinko on ollut pilvessä jo muutaman hetken, mutta ulkona on silti lämmintä. Optimaalinen keli minulle, kun saa roikotella t-paidassa ja shortseissa, muttei silti läkähdy. Sainpa lisäksi tänään aurinkoakin, kun meuhkasin pihalla kirveen kanssa halkoja poikki ja pinoon. Nyt on jokunen motti liiterissä koivuja, joten siitä vain pakkaset yrittämään! Haaah, neljänä iltana noita kirottuja klapeja hakkasin ja pinosin, ja nyt on urakka ohi!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tässä ihan normaalisti valmistauduttu viimeiseen työviikkoon, ennen ansaittualomaa. Mitä vaan voi näköjään tapahtua. Minulle kävi niin, että puhelin soi ja työnantaja ilmaisi mielipiteensä,"tässä, kun on pikkusen rauhallinen vaihe, voit puolestani aloittaa lomasi heti, jos haluat". Arvatkaapa halusinko? Niin halusin ja tämä ennenaikainen viikko on ylimääräinen, eli nyt olen sitten 6 viikkoa vapaalla, jippijaijee :)

PS. olen tiennyt jo 10 minuuttia olevani kesälomalla :)
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
kuuden viikon infernalinen työputki helpottaa ja pääsen huomenna kesälomille.
Vielä viimeinen vuorokausi päivystystä ja ZOOM siirtyy Heinäveden luonnonkauniisiin maastoihin kalastelemaan.

Oman pikantin lisänsä angstiin aiheuttaa se,että olen asunut 3vrk viikossa Hämeenlinnassa, joten todelista kovuutta on haettu=)

melko kesäfiiliksissä tässä potilaita hoidellaan paraikaa...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eilen tuli vietettyä mukava ilta läheisten ystävien kanssa. Onnellisuudessa on tosin vahva haikeuden sävy, koska en tiedä, milloin näen nuo ihmiset seuraavan kerran. Ehkä ensi vuonna, ehkä seuraavana. Pitäkäähän itsestänne huolta siellä maassa kaukaisessa!
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Takana on erinomainen reissu Sulkavalla. (siirryn v*tutusketjuun)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ajokortti tuli kuin tulikin silloin torstaina ja nyt on saanut ajella ympäri Suomea jo miltei 1000 km. Ilma on mahtava ja iltapäivällä lähtö mökille. Kesälomaa vielä puolet jäljellä, on tää sitten mahtavaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, kävinpä tuossa äskettäin hammaslääkärissä, kuten tuossa viisaudenhammasketjussa mainitsinkin. Olen ihan onnellinen siitä, että en viisaudenhampaan poistosta huolimatta saanut antibioottikuuria. Toissa kesänä pahimpaan helleaikaan sain tulehtuneen silmäkulman vuoksi sellaisen ja ainakin ne antibiootit herkistivät valolle sen verta pahasti, ettei ulkona saanut olla pitkiä aikoja.

Tämä päivä menee nyt rauhallisemmin, mutta keskiviikkona Tammerfestin jyrähtäessä käyntiin nähdään juhlimassa teräskuntoinen Sistis...
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jotain hyötyä vanhemisestakin näemmä on kun pääse lastentaudeista eroon. Kymmeneen vuoteen en ole enään tarvinnut allergialääkkeitä, mutta jonkinlaisia pieniä vuosi vuodelta väheneviä allergiaoireita on minulla ollut.
Mutta tänä vuonna...
Vaikka nyt on aerobiologian laitoksen mukaan 2000-luvun pahin heinien siitepöly tilanne.
Ja heinänuhan pitäisi olla pahimmillaan, minulla ei ole enään minkäänlaisia allergiaoireita.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Velipoika tuossa jokin aika sitten soitti ja kertoi, että heidän perheeseen on tänään syntynyt terve tyttövauva. Näin ollen meikäläisestä tuli kolmannen kerran setä.
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
Täytyy kyllä sanoa ääneen, vaikka moni nyrpistelee naamaansa tästä. Mulla ei ole kuuma. Nyt kirjottelen ilmastointilaitteen vieressä tätä ja välillä täytyy käydä ulkona lämmittelemässä/ röökillä ja palkka juoksee.
Kun menen kotiin, niin meen suoraan ihanan viileeseen alakertaan nukkumaan. Ei kuulu yhtään mitään ylimääräistä ääntä. Siinä kun sitten joskus jaksaa heräillä, niin murkinaa mahaan ja puntteja nostelemaan alakertaan ja ei ole kuuma. Mukavaa tämä omakotitaloasuminen. ( tavataan vitutusketjussa, kun öljysäiliö pitää täyttää...)

Elämä on...
 

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jakomielitautisuus nostaa taas päätään, kun pitää molempiin kirjotella, mutta nyt on syytä!

Ensinnäkin, sain eilen tiedon pääsystäni Tampereen AMK:hon. Suorituksen arvoa nostaa se, että olin valintakokeessa kuumeisena, pää hiukan jäässä, joten ajattelin, että meni niin persiilleen, ettei toivokaan. Mutta kuinkas kävikään!

Toisekseen, viikolopun Ruissi-Aitoo -turnee sujui niin loistavasti, että tässähän liihotellaan jalat irti maasta seuraavaan rokkijuhlaan asti, joka on tietenkin Tammerfest lauantaina.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Loma alkaa silloin, kun päätän lähteä kotiin töistä. Tekee kyllä hyvää vähän päästä reissaamaan. Ja pitämään lomaa Jatkoajastakin.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen rakastunut.

En edes muistanut, että elämä voi olla näin ihanaa. Olen pitkästä aikaa onnellinen. Tuntuu ihan erilaiselta kuin ennen kenenkään kanssa. Ehkä tästä miehestä tulee se suuri rakkauteni.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Nyt sataa ukkosen kera! On se vaan mahtavaa, että ilmasto ei pääse kuivumaan ihan olemattomiin. Eikä ole niin saatanan kuuma. Lisää tätä!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
NHL ja pelaajayhdistys ovat päässeet sopimukseen :-)

Joten NHL kausi pyörähtää käyntiin taas lokakuussa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
NHL:ään tulevat rankkarikisat ja punaviivattomuus. Sitä miksi olen asiasta onnellinen en osaa tarkkaan selittää. Jotenkin sairasta vahingoniloa vaan tunnen palstasaarnaajia kohtaan. Tunnetaankohan vahingoniloa jotakin kohtaan? No, niin tai näin niin: Välisarjat ja suljettu sarja NHL:stä, saavat vaihtokaupassa yhtä hyvää. Hah!

PS. Vai että on 'onnellisuusketju' liian pitkä sana Jatkoajan hakumoottorille?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mah~tawaa.

Molemmat plikat jotka suututin huijauksella lauantaina ovat leppyneet...suorastaan upeaa.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pääsin sitten ilmeisesti yliopiston biokemian lisäksi myös AMK:n biotekniikkaan. Olin vissiin 6. paras 90:stä hyväksytystä. Valinnanvaraa riittää, vaikka oma valintani onkin jo selvä.

Nimimerkillä "suvun lähes ensimmäinen yliopistoon menijä"
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Loma alkaa näillä hetkillä. Tiedossa vähän päälle 4 viikkoa rentoutumista.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pian pääsee kotimatkalle. Vaikka täällä Perussa ihan hyvin viihtyykin, niin kyllä puolitoista kuukautta kerrallaan on siinä määrin sopiva annos, että ihan mukava on jo tulla poiskin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös