Routainen Sydän kirjoitti:Nyt olen onnellinen. Töiden alku lähestyy vääjäämättä...
veinikretski kirjoitti:Saisinpa kolarit vielä (kaiuttimet) vai mitkä lie ?
The Rock kirjoitti:Ässien tänään julkistama taloudellinen tulos on sellainen syy mistä täytyy olla onnellinen. Pohjalla on käyty, mutta lähtisikö tästä viimeinkin se nousu kohti vakaata taloutta. Nyt on ainakin oikea mies seuran johdossa
Onneksi olkoon aivan vilpittömästi. Olen tässä talven aikana päässyt/joutunut seuraamaan oman veljeni taistelua syöpää ja sen hoidosta aiheutuvia seuraamuksia vastaan, joten saatan hiukan aavistaa tuntemuksiasi. Oli nimittäin erityisen hienoa kuulla, kun veljeni kertoi myös aloittaneensa pyöräilyn ja varovaisen punttailun yli puolen vuoden makoilun ja pahoinvoinnin jälkeen. Hatunnosto kaltaisillenne ja tsemppiä urakkaan.mjr kirjoitti:Mitähän sitä seuraavaksi rupeaa elämästään avautumaan JA:n virtuaalikollegoille? Mutta tänään tein jo kolmannen pyöräretken viikon sisällä (7-10km, ei mäkiä tai jos on niin kävelytän pyörää). Ensimmäiset liikuntakerrat viime elokuun jälkeen. Kymmenen kuukautta mennyt toimistotöitä tehden, kortisonia syöden ja paisuen. Kunto on järkyttävän pohjassa, mutta kyllä on uskomattoman hieno tunne päästä hikeen ja tuntea että kyllä se tästä taas lähtee. Aallonpohja on ilmeisesti viimein ohitettu.
sampio kirjoitti:Onneksi olkoon aivan vilpittömästi. Olen tässä talven aikana päässyt/joutunut seuraamaan oman veljeni taistelua syöpää ja sen hoidosta aiheutuvia seuraamuksia vastaan, joten saatan hiukan aavistaa tuntemuksiasi. Oli nimittäin erityisen hienoa kuulla, kun veljeni kertoi myös aloittaneensa pyöräilyn ja varovaisen punttailun yli puolen vuoden makoilun ja pahoinvoinnin jälkeen. Hatunnosto kaltaisillenne ja tsemppiä urakkaan.