Onnellisuusketju

  • 1 294 347
  • 7 895

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Meigäl on ajoittaista päänsärkyä ja kohta sitä onkin jo viikonloppu, kiva ja onnellisuus.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Nyt on ihan onnelinen olo. Ainakin sopulin tuntema "the olkapää", joka tässä lokakuun jälkeen on nyt seitsemisen kertaan jääkiekkoillessa napsahdellut sijoiltaan, on menossa tähystysleikkaukseen.
Yksityisen maksut maksaa lisenssi ja toipumisaika on 3-4 kuukautta jos vaan jaksan kuntoutttaa päivittäin. Eli kevätkaudella pääsisi taas vavisuttamaan A-junioreiden ykkösdivarin rauhaa ja kirimään jäähypörssin kärkeen.

Onnelinen olen siis siksi kun alunperin olin varautunut jopa kaksikertaa pidempään lepoon, ja pelkäsin huilaavani koko ensi kauden. Jee!
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Eilen tuli postiluukusta kirjekuori jossa ilmoitettiin että pääsin hakemaani oppilaitokseen.

(siirryn suoraan v*tutusketjuun)
 

The Analyser

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toverit.
Kyllä! Naikkonen, jota olen hiljaksiin piiritellyt hmm... aika kauan, on lämpeämässä.

Fiilis on näemmä joka kerta näin jees, edes laskutus ei tunnu kuivalta :)

Elämä hymyilee. Vaihteeksi.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Alkuviikosta käytiin "lomamatkalla" Imatralla ja Lappeenrannassa. Jännä juttu, kuinka mukava fiilis tuli edes hetkellisestä maiseman vaihdoksesta, vieläkin hyvä mieli kun miettii tuota reissua.
Kohtasin siellä ihmisen, jota olen lähes palvonut muutama vuosi sitten. Hämmentävä mutta mukava kohtaaminen.
Yllätyin itsekin tajutessani, että viihdyin ainakin tällä kertaa paremmin Imatralla kuin Lappeenrannassa (pitäisköhän mennä lääkäriin...)
Ei muutakaan valittamista, varsinkin kun sain uusia kuvia tulevasta kummitytöstäni :)
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jess! Eilen sain kuin sainkin Iron Maiden liput Lippupalvelun kautta. Olin muutaman viikon reissulla silloin kun ne myyntiin aluksi tulivat, enkä eiliseen mennessä ollut moisia saanut hommattua. Ja paikkatkin on loistavat katsomossa 108.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sain luvan pitää tuossa syksymmällä parin viikon loman. Ulkomaan matkaa on jo suunniteltu kavereiden kanssa. Lisäksi bändille on lyhyen ajan sisällä tarjottu paria keikkaa, mikä on myös hyvä homma. Uusi polkupyöräkin tuntuu olevan hintansa väärti. Mikäs sitä tässä on ollessa.
 

Tobias

Jäsen
Olen vaan onnellinen. Töitä on helvetisti mutta silti aikaa ruuan laitolle, naisille, kavereille ja urheilulle. Palkka on hyvä. Muutan Wieniin syksyllä. Kuukauden kuluttua ostan Audi TT:n

Elämä on kivaa!
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Routainen Sydän kirjoitti:
Nyt olen onnellinen. Töiden alku lähestyy vääjäämättä...

Onnellisuutta aiheuttaa moni asia, itse rupean pikkuhiljaa uskomaan että siinähän se neljän viikon loma möllöttää kahden vuorokauden päässä. Ei edes harmita että tänään meni vähän pidempään ja huomenna ehkä vielä pidempään. Silti kaikki on niiiin hyvin pulkassa että on kiva lomailla ilman mitään murheita että mitenkä siellä duunissa menee. Perjantaina näyttäisi olevan terassi-ilma, siitä lähdetään runttaamaan lomaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sain hommiin uuden näytön, onpas kovajuttu niin paljon värejä ! Saisinpa kolarit vielä (kaiuttimet) vai mitkä lie ? No jokatapauksessa olen tähänkin melko tyytyväinen. 700 kruunua ja vehje näyttää uudelta, eikä ole edes varastettua tavaraa. Jees olen onnellinen.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuttokuorma on pakattu, vielä kun sade lakkaisi, niin saisin järjesteltyä laatikot varastoon oikeaan järjestykseen. Huomenna muuttoakin on tulossa tekemään pari tyyppiä enemmän, kuin aluksi kuvittelin. Ihan hyvää hyvyyttään kaiken lisäksi. Ruoan ja muuttokaljat jos saavat, niin ovat tyytyväisiä. Hah, mä rakastan mun ystäviä:) Vanhaan kämppäänkin löytyi uusi asukki niin, että joudun maksamaan heinäkuussa vain kolmelta päivältä vuokraa. Aikas pop. Nyt vois nukkua päikkärit.
 

The Rock

Jäsen
Ässien tänään julkistama taloudellinen tulos on sellainen syy mistä täytyy olla onnellinen. Pohjalla on käyty, mutta lähtisikö tästä viimeinkin se nousu kohti vakaata taloutta. Nyt on ainakin oikea mies seuran johdossa, kun vertaa tät nykyistä TJ:tä siihen aikaisempaan tirehtööriin jolla puheet nousivat yllättäen tekoja kovemmiksi. Nyt puhetta on huomattavasti vähemmän, mutta teot puhuvat puolestaan. Kiitos Jukka Hirsimäki, se on kaljan tarjouksen paikka jos joskus pubissa törmätään.

Edes koko päivän jatkunut vesisade ei ole saanut mieltä matalaksi. Vielä paremmaksi voi mieli muuttua jos FC KooTeePee illalla kurittaa FC Hakaa Arto Tolsa Areenalla ja nappaa pisteitä plakkariinsa.

KooTeePee-Haka 3-3 (0-2). Olipa huikea matsi ja mieltä lämmitti mahtavan nousun lisäksi vielä päivän jalkapallopeleistä kuitattu messevä pitkävetovoitto.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
veinikretski kirjoitti:
Saisinpa kolarit vielä (kaiuttimet) vai mitkä lie ?

Kajarit? Mutta nakkikattilat on paljon hauskempi nimi noille :).
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
3 mukavaa viikonloppua edessä, ensin Räikkärock huomenna, sitten viikon päästä ystävien kanssa mökille pitämään hauskaa ja sen jälkeen on Tammerfestit, en tiedä mitä tekisin ilman ystäviä ja olen onnellinen että niitä on ja näin hauskaa tekemistä tiedossa. :)
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
The Rock kirjoitti:
Ässien tänään julkistama taloudellinen tulos on sellainen syy mistä täytyy olla onnellinen. Pohjalla on käyty, mutta lähtisikö tästä viimeinkin se nousu kohti vakaata taloutta. Nyt on ainakin oikea mies seuran johdossa

Ilmeisesti Antti Heikkilä ei vaikuta enään ässissä? Eikös tämä nero ollut masinoimassa Jazzin taloutta uuteen uskoon jossainvaiheessa?
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
jpj.. 10 päivää lomaa

11 heinäkuuta sotimaan.......

hetkinen oliko sittenkin väärä ketju....
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, kohta tästä päästäänkin taas kesälomille 11 kuukautta kestäneen lorvailun jälkeen.
Loman pituuden ja lomaterveiset voitte tarkistaa allekirjoituksestani.

Täältä tähän
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Pikku seikat!

Olen ihan hyvällä tuulella koska:

a) on perjantai ja ihan just pääsee pois töistä
b) alkaa viikonloppu
c) keliakiakin on pidelly
d) huomenna on ÄMY, eikä sada paljoo, ja koitan sinne jotenkin itseni saada
e) and theres allways more..
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Aurinko porottaa, tilipäivä ja illalla Kangasniemelle Syvälahden lavalle katsomaan Peer Guntia, huomenna Mikkelissä Rite ja Velcra..lonkerot ovat jääkaapissa odottamassa..

Maanantaina taas töihin noin kuuden viikon kesäloman jälkeen, se kuuluukin sitten v-ketjuun!!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No nyt ei vituta enää yhtään!!!

Monen muun tavoin lähden siis viettämään hyvin ansaittuja lomapäiviä. Ja Italiassa pitäisi olla tarpeeksi lämmintäkin.

Kuukauden päästä vituttaakin taas ihan helvetisti.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Mitähän sitä seuraavaksi rupeaa elämästään avautumaan JA:n virtuaalikollegoille? Mutta tänään tein jo kolmannen pyöräretken viikon sisällä (7-10km, ei mäkiä tai jos on niin kävelytän pyörää). Ensimmäiset liikuntakerrat viime elokuun jälkeen. Kymmenen kuukautta mennyt toimistotöitä tehden, kortisonia syöden ja paisuen. Kunto on järkyttävän pohjassa, mutta kyllä on uskomattoman hieno tunne päästä hikeen ja tuntea että kyllä se tästä taas lähtee. Aallonpohja on ilmeisesti viimein ohitettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös