Onnellisuusketju

  • 1 294 347
  • 7 895

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hoh hoijaa. Nyt on aika levätä, sillä tänään oli viimeinen työpäivä ennen kesälomaa. Eri syistä johtuen viimeiset kahdeksan kuukautta ovat olleet töissä erittäin stressaavia, nyt on viisi viikkoa aikaa rentoutua ja ladata akkuja syksyä varten.
 

MDK

Jäsen
Lykkäsin juuri the Funeral Albumin ensimmäistä kertaa koneeseen ja kaadoin illan ensimmäisen Murphy'sin tuoppiinsa. Tuossa se asettuu samalla, kun Laihiala kertoo kaijuttimistani minulle elämän nurjista puolista.

...ja noin, ensimmäinen kulaus on aina paras.

Tää on hyvä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
mjr kirjoitti:
Mitähän sitä seuraavaksi rupeaa elämästään avautumaan JA:n virtuaalikollegoille? Mutta tänään tein jo kolmannen pyöräretken viikon sisällä (7-10km, ei mäkiä tai jos on niin kävelytän pyörää). Ensimmäiset liikuntakerrat viime elokuun jälkeen. Kymmenen kuukautta mennyt toimistotöitä tehden, kortisonia syöden ja paisuen. Kunto on järkyttävän pohjassa, mutta kyllä on uskomattoman hieno tunne päästä hikeen ja tuntea että kyllä se tästä taas lähtee. Aallonpohja on ilmeisesti viimein ohitettu.
Onneksi olkoon aivan vilpittömästi. Olen tässä talven aikana päässyt/joutunut seuraamaan oman veljeni taistelua syöpää ja sen hoidosta aiheutuvia seuraamuksia vastaan, joten saatan hiukan aavistaa tuntemuksiasi. Oli nimittäin erityisen hienoa kuulla, kun veljeni kertoi myös aloittaneensa pyöräilyn ja varovaisen punttailun yli puolen vuoden makoilun ja pahoinvoinnin jälkeen. Hatunnosto kaltaisillenne ja tsemppiä urakkaan.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
sampio kirjoitti:
Onneksi olkoon aivan vilpittömästi. Olen tässä talven aikana päässyt/joutunut seuraamaan oman veljeni taistelua syöpää ja sen hoidosta aiheutuvia seuraamuksia vastaan, joten saatan hiukan aavistaa tuntemuksiasi. Oli nimittäin erityisen hienoa kuulla, kun veljeni kertoi myös aloittaneensa pyöräilyn ja varovaisen punttailun yli puolen vuoden makoilun ja pahoinvoinnin jälkeen. Hatunnosto kaltaisillenne ja tsemppiä urakkaan.

Minä kiitän! Onneksi on syöpää lievempi tauti, mutta kyllä on välillä masentanut kun kuntoa ei ollut ollenkaan: 200 metrin matkalla pientä vastamäkeä pysäkiltä kotiin piti välillä pysähtyä hengästyneenä lepäämään, pienet lumityömme teki vaimo tänä talvena, eikä ole ollut mitään mahdollisuutta kuntoiluun. On kyllä tuntunut juhlalta, kun olen viimein päässyt liikkeelle. Eihän näitä "itsestäänselviä" asioita ymmärrä arvostaa ennen kuin ne menettää. Hienoa että veljesikin on päässyt aloittelemaan kuntoutumista!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mahtava krikettikesä tiedossa, tuumasin, että radiostriimien varassa ollaan.

Tämä internethän onkin ihan vitsi. En kaikissa unissanikaan pystynyt kuvittelemaan, että näkisin kaiken tämän suorana ja huikealla KUVANlaadulla.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Lomalla on ollut aikaa olla perheen kanssa paljon enemmän kuin silloin, kun käyn töissä. Aivan mahtavaa. Poika kasvaa kovaa vauhtia ja oppii koko ajan uusia asioita. Sehän mokoma osaa jo kieriäkin.

Niin, ja lisätään vielä se, että perheen kanssa peuhaamisen ja nyttemmin myös lämmenneiden kelien takia olen ollut aika vähän Jatkoajassa. Minua se ei sinänsä tee onnelliseksi, mutta monet muut varmastikin, joten ihan hyvä juttu sekin.
 
Viimeksi muokattu:

Hessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Nyt menee hyvin. Foreca lupailee mainota ilmaa täksi päiväksi, ja juuri sopivasti oltiin tälle päivälle sovittu kavereiden kanssa vähän menoa.

Tarkoituksena olisi mennä rullaluistimilla tuonne lähikaupunkiin, jossa sitten käydään uimassa, jonka jälkeen Pizzalle. Elämä luistaa.

E: Ensimmäinen viesti. Onnellisuuskäyrä kasvaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No niin, olihan se annettava kesälle periksi. Heitin shortsit jalkaan, otin paidan pois, tungin kuulokkeet korviin ja menin hakkaamaan halkoja ulos. Kyllä se on niin, että kirves kädessä sitä tuntee itsensä MIEHEKSI. No, se ei minua saanut onnelliseksi, vaan se, että lähden tällä minuutilla kylmään suihkuun ja saan huuhdottua tämän saastan yltäni.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulipa tuossa heitettyä pyörälenkki. Ensin kohti Nokiaa, sitten Pyhäjärven yli menevää siltaa pitkin Pirkkalaan. Sieltä Hatanpään kautta (ei sairaalan) kotiin. Oli mukavaa. Maisemat ja naiset olivat myös kivoja katseltavia. Nyt on kivan raukea olo.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Noniih !

Duunipäivä vetää viimeistään, sitten terassin kautta kutsuu Black Sabbath.

ps. Ei varmaan tarvitse kertoa tuon enempää!
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vetti kirjoitti:
Noniih !

Duunipäivä vetää viimeistään, sitten terassin kautta kutsuu Black Sabbath.

ps. Ei varmaan tarvitse kertoa tuon enempää!


Turhaan juhlit, ei ne selvii lavalle asti kuitenkaan. Vaikka ne ois jo nyt Areenan pukuhuoneessa, sekään ei takaa vielä yhtään mitään.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Rankka päivä rannalla takana, tytär yökylässä, eukko laittaa itseään kondikseen terassikierrosta varten ja sain hommattua liput 17.7. Kultsalle Brian Setzerin konserttiin.
Lomaa vielä pari viikkoa jäljellä ja helteet jatkuvat. Mennään maaston mukaan.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ah, kesäloma alkoi tuossa perjantaina eikä sää voisi olla tämän hienompi! Eilen oltiin koko päivä Särkänniemessä ja tamperelaisille kiitos siitä, etteivät olleetkaan niin pahoja kuin olin odottanut. Kyllä tuntuu mukavalta kun on joulusta alkaen stressannut ja lukenut ensin ylppäreihin ja sitten pääsykokeisiin, jonka jälkeen alkoi suoraan kesätyöt. Vapauttava fiilis kun saa vain olla ja lusmuilla seuraavat kaksi kuukautta, sillä perjantaina tuli kirje - tämä tyttö aloittaa syyskuun alussa opinnot Turun yliopistossa biokemian linjalla!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Muutto saatiin hoidettua kolmessa päivässä lähes tulkoon kahdestaan, pl. yhden päivän kantoapu, peräkärry ja toisen päivän pakettiauto. Sekaista on, mutta nyt ei ole enää niin kiire. Tavarat ei karkaa mihinkään enää, joten ei ole muuta kuin järjesteltävää.

Ensimmäinen vuokrakin tuli maksettua kymmenisen minuuttia sitten. No, en nyt tiedä onko se niin onnellinen asia, kun rahaa kuluu, mutta sai sen huolen pois päivänjärjestyksestä.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
EU:n parlamentti äänesti softapatenttidirektiivin kumoon äänin 648-14. Sen farssin jälkeen mitä ko. direktiivi koki matkatessaan EU:n byrokratian läpi parlamentin äänestykseen ei voi olla muuta kuin onnellinen lopputuloksesta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
irGGu kirjoitti:
Keskiaikaiset markkinat olivat juuri sitä mitä odotinkin, noissa kelpaisi käydä useamminkin.
Tule sitten Lohjalle joulukuussa. Turun meiningistä en tiedä, mutta ainakin Lohjalla on tapahtuma ollut ihan ok viime vuosina, tosin viimeksi Pyhän Laurin kirkon alue oli ehkä liiankin turvoksissa ihmisistä.
 

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Jees hieno homma Pariisi ei saanut kisoja!!! Piristi minun päivää todella tämä uutinen
 

Wolves

Jäsen
chewmeister kirjoitti:
Jees hieno homma Pariisi ei saanut kisoja!!! Piristi minun päivää todella tämä uutinen


Kuin myös...

Chirac ampui itseään jalkaan oikeen kunnolla, sillä seurauksella, että Pariisi menetti kisat Lontoolle. Näinköhän Chirac jaksaa vääntäytyä kisoihin katsojaksi, kun kuitenkin ruoka on niin huonoa, että mies joutuisi näkemään nälkää.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen onnellinen, ystäväni venäläiset ja ruotsalaiset joista olen aina kovasti pitänyt eivät olleet kuulleet olut-festareista ja tulivat porukalla syömään. Otimme rahat pois, ja toivotimme kovasti tervetulleeksi uudestaan, onhan he sentään naapuri maan poikia. Niin että venäjänsuhteissa ei ollut vikaa!

Ps. Mukavaa porukkaa nuo Ruskit, olen aina sanonut !
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
SaiPa2000 kirjoitti:
Kuin myös...

Chirac ampui itseään jalkaan oikeen kunnolla, sillä seurauksella, että Pariisi menetti kisat Lontoolle. Näinköhän Chirac jaksaa vääntäytyä kisoihin katsojaksi, kun kuitenkin ruoka on niin huonoa, että mies joutuisi näkemään nälkää.

Ei paha. Patonkinpurijat saivat ihanasti ansionsa mukaan. Ranska on paska maa !!! Tervemenoa muuroananatolilleille koko vitun ranska !
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitkään on tullut vain pyöräiltyä, mutta tänään vihdoin sain itseni taas ihan juoksulenkille. Tuntui oikein hyvältä ja maisemat Saimaan rannalla olivat mahtavia. Enpä vain tajunnut kameraa ottaa mukaan enkä uimakamppeita.
 

Daniela

Jäsen
Posteljooni toi minulle tänään oikein mukavan kirjeen:
"Onneksi olkoon! Teidät on hyväksytty opiskelemaan Jyväskylän yliopiston liikunta- ja terveystieteiden tiedekuntaan ja suorittamaan liikuntatieteiden maisterin tutkintoa pääaineena valmennus- ja testausoppi."
Eipä käynyt pöllömpi tuuri, tuon samalla tavalla alkavan kirjeen saa nimittäin vuosittain vain 9-10 henkilöä.

Onpa loistava fiilis!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Daniela kirjoitti:
Posteljooni toi minulle tänään oikein mukavan kirjeen:
"Onneksi olkoon! Teidät on hyväksytty opiskelemaan Jyväskylän yliopiston liikunta- ja terveystieteiden tiedekuntaan ja suorittamaan liikuntatieteiden maisterin tutkintoa pääaineena valmennus- ja testausoppi."
Eipä käynyt pöllömpi tuuri, tuon samalla tavalla alkavan kirjeen saa nimittäin vuosittain vain 9-10 henkilöä.

Onpa loistava fiilis!

Oh my gosh...


Vilipittömät Onnittelut, olet ne ansainnut. Itsellä kans olis haaveena sinne päästä, mut katotaan ehkä sit joskus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös