Onnellisuusketju

  • 1 294 883
  • 7 895

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Olen niiiiinn onnellinen että kuva tuli ruutuun. Puhun siis Fa-cupin finaalista, jota on odotettu EM-kisoista lähtien. Harmi vaan että 1/3 matsista jäi näkemättä
 

Aksu

Jäsen
Olen kännissä ja kavereita tulee kylään. Ja myöhemmin illalla tavataa lisää porukkaa ja mennään terassille. No, vähässä on ilot, mut onhan tää hetken kivaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Uskomaton juttu, urani 502 viesti. Enpä olisi uskonut olevani vielä pelissä mukana. Paljon onnea veini.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Perjantaina hyvä rokkikeikka Kouvolassa mukavassa paikassa. Tosin menneisyyden haamut meinasivat käydä hyppimään silmille, siellä kun oli myös entinen kaveri joka ystävyytemme loppumetreillä muuttui oudoksi (kaikki olisi pitänyt tehdä aina hänen tahtonsa mukaan, ja sitten tuli kaikenmaailman turhaa syyttelyä ja uhkailua).
Oli hyvä huomata, etten enää häntä "pelännyt" niinkuin muutama vuosi sitten vielä, vaan pystyin nauttimaan hyvästä keikasta.
Kyllä aina kunnon rokkikeikka mielen piristää kummasti.

Lauantaina poikkesin vielä jenkkiautonäyttelyssä kavereiden kanssa.
Mukava välillä olla vaan ja nauttia elämästä.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Arsenal hoiti FA Cupin kotiin vastoin pelin kulkua. ManU oli selvästi parempi 120 minuutin aikana, mutta kiitos Jens Lehmannin ja muutaman maaliviiva-siivouksen, pallo ei mennyt reppuun. Ja mikäs sen parempaa, pitkästä aikaa tärkeä pilkkuskabavoitto ja kannu kotiin! Ymmärrän ManUn ankaran ketutuksen...ja se tekee voitosta vielä paremman. HappyHappyJoyJoy!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meikäläisen opinnot ovat sitten tenttien osalta ohi. Kaikki kevään tentit menivät läpi. Enää ei ole kuin diplomityö tekemättä, ja sekin on jo kovaa vauhtia valmistumassa. Eli siis töissä on oltu jo viikko ja kirjoitusvaihe alkanee syksyllä.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Nyt tuntuu asiat olevan taas (toistaiseksi) hyvin. Alkaa elämä hymyilemään.
Tänään pitkästä aikaa tunsin itseni nätiksi.

Pinnallista, sanoisi joku. Mutta jos noin pieni asia vaikuttaa ihmiseen näin paljon, niin so what? :)

Edit: Todettakoon vielä sekin, että minä olen terve! Siis fyysisesti, mielenterveydestä en sano mitään. Sain tänään koetulokset, joita jouduin odottamaan tuskaiset 8 viikkoa. Eikä löytynyt mitään hälyttävää - vuoden päästä kontrolli ja kaiken pitäisi sinä aikana mennä itsekseen ohi.
 
Viimeksi muokattu:

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
Kiva ylläri!

Olin vaihtanut kännykkäoperaattoria Elisasta TeleFinlandin pulina-liittymään ja odottelin jo sim-korttia, kunnes iloinen Elisa-täti soitti minulle tänään aamulla ja kyseli syitä operaattorin vaihtoon ja muuta palautetta. Annoin laulaa, kohteliaasti tietenkin, mielipiteitäni vanhojen asiakkaitten saamista puheaikatarjouksista tai pikemminkin sen puutteesta. Siellä Elisa-täti joojotteli aikansa, sanoi ymmärtävänsä yms yms.

Sitten hän veti ässän hihasta ja lupasi minulle Kolumbus-liittymästä samat hinnat ,kuukausimaksua myöten, kuin TeleFinlandin pulinaliittymässäkin ja lisäksi 150€ puheaikaa kaupan päälle! Ei tartte korttiakaan vaihtaa ja saan edut miltei heti!

No koko perhe päätti ottaa samat edut ja pysyä Elisa-tädin hoivissa vielä jatkossakin. Onpa ainakin puheaikaa joksikin aikaa, sinänsä hyvä koska omat laskuni eivät ole siitä pienimmästä päästä...

Ovat ne sinnikkäitä perkeleitä kun kynsin hampain pidetään asiakkaista kiinni, mutta vain silloin kun ollaan vaihtamassa toiseen. Pitäiskö kokeilla tyttöystävälle samaa hommaa, uhkaa vaihtaa toiseen ja katsotaan millaisia tarjouksia sieltä tulee... Noh, enpä taida jäisin ilman kuitenkin.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Jet Pilot
Kesätöitä! Viime metreillä.....


Samma här. Kyllä putosi kivi sydämeltä, kun töitä sain kesäksi. Ensi lukukaudelle saapuu siis vähän vähemmän köyhä opiskelija. Hommakin vaikuttaa ihan leppoisalta. Oujee!
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Re: Kiva ylläri!

Viestin lähetti Herra Tuomari

Ovat ne sinnikkäitä perkeleitä kun kynsin hampain pidetään asiakkaista kiinni, mutta vain silloin kun ollaan vaihtamassa toiseen. Pitäiskö kokeilla tyttöystävälle samaa hommaa, uhkaa vaihtaa toiseen ja katsotaan millaisia tarjouksia sieltä tulee... Noh, enpä taida jäisin ilman kuitenkin.

Kyllä tuo on nykyään enemmän kuin yleistä. Juurikin niin, että soittaa tulevalle entiselle operaattorille ja sanoo, että aikoo vaihtaa. Minä toisaalta itse vaihdoin liittymän aivan suoraan, koska koin ettei mikään tarjous Elisalta poistaisi sitä vitutusta, jonka heidän homo-mainoksensa aiheuttavat. Yleensä raha ratkaisee, mutta tässä tapauksessa otin hyvillä mielin sen riskin, että Elisa olisi jotain tarjonnutkin. Toki uusi liittymä on parempi, kuin vanha, joten parannusta kyllä tapahtui.
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Pelotti, kun sain kuulla tänään kauhutarinoita muiden äidinkielen arvosanojen putoamisista.. Nyt on hyvä mieli,kun oma pysyi samana loppuun asti.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pääsin ammattikorkean valintakokeisiin. En nyt välttämättä sinne, minne olisin riemusta kiljuen ensimmäisenä halunnut, mutta edes jonnekin.

Onnistuin sopimaan typerän riidan ystäväni kanssa, ja viettämään laatuaikaa hänen ja muiden ystäviemme kanssa vielä ennen kuin hän poistuu maasta vuodeksi.

Ja sitten on vielä se mukava ja fiksu mies. Saapa nähdä, miten tässä käy. Yritän pysytellä rauhallisena.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti metsänpeikko
Pääsin ammattikorkean valintakokeisiin. En nyt välttämättä sinne, minne olisin riemusta kiljuen ensimmäisenä halunnut, mutta edes jonnekin.
Jos aikanasi pääset kouluun sisälle, mieti tarkkaan, onko ala sitä mitä oikeasti haluat opiskella ja jolla myöhemmin urasi aiot luoda. Kokemuksesta vain sanon, että yksi eriskummallisimmista tunteista on se, kun huomaa viettäneensä neljä vuotta koulussa, jonka tutkinnolla ei loppujen lopuksi ole mitään väliä työmarkkinoilla. Tai siltä ainakin tässä vaiheessa tuntuu. No, en halua masentaa sinua liikaa, joten lykkyä pyttyyn. Mieti kuitenkin tarkkaan, ellet oikeasti ole paikasta innostunut, tai yritä ainakin ensi vuonna ykkösvaihtoehtoosi uudestaan.

T. nimim. "Ensi vuonna yliopistoon?"
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Jotenkin lämmittää tieto siitä, ettei tämä viimeisin Maikkarin Suuri Seikkailu-pelleily tosiaan kiinnosta Jatkoaikalaisia sen vertaa että olisi edes ketjua avattu sitä varten. Erittäin tervettä käyttäytymistä.
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti RV16
Jotenkin lämmittää tieto siitä, ettei tämä viimeisin Maikkarin Suuri Seikkailu-pelleily tosiaan kiinnosta Jatkoaikalaisia sen vertaa että olisi edes ketjua avattu sitä varten. Erittäin tervettä käyttäytymistä.

Voitkin varmaan jatkaa vitutusketjussa...

Suuri Seikkailu 05

-tt
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kesätyöpaikka napsahti ja duuni vaikuttaa rennolta. Ainoa huono puoli on provikkapalkka, mutta koitetaan kestää. Toinen onnen aihe on se, että lukion A-saksan ja pitkän matikan kokeet on nyt takana ja ihan hyvä fiilis jäi.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Re: työjuttuja

Viestin lähetti pata13
Pitkään hamuamani työpaikka on nyt vihdoin avoinna. Itse asiassa on kaksi avoinna olevaa toimea, joihin aion hakea.

Työmatka lyhenisi 40km ajon sijaan 3km kävelyyn, palkka paranisi, työ olisi riittävän haasteellista.

Olen jo mahdollisuudesta onnellinen.
Tätä on odotettu.

Narsistisesti siteeraan itseäni.

Sain duunin samasta paikasta, johon hain. Kyseeseen tuli eri työnkuva kuin alunperin ajattelin, mutta hommat etenee oikeaan suuntaan.

On syytä olla tyytyväinen.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jes, duuniviikko takana; kädessä on kylmä lonkero ja taustalla pauhaa Motörhead. Nyt on hyvä fiilis.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kuuden viikon kesäloma alkoi, nyt wittu nautitaan elämästä!

TÄÄ ON PARAS KESÄ, NÄÄ ON PARHAAT TYTÖT
ENKÄ KEHU NIITÄ LIIKAA
MULLA ON AURINKOLASIT
JA MÄ OON KOVA JÄTKÄ
MUA IHAILLEN TSIIGAA

MILJOONA GIMMAA!!!

RANNAT ON TÄYNNÄ KAUNIITA TYTTÖJÄ
EI JUURI MITÄÄN YLLÄ
MÄ MEEN NIIDEN LUO JA KYSYN NIILTÄ JOTAIN
NE NAURAA JA SANOO KYLLÄ..

Luonteri Surfin Miljoona Gimmaa on yksi kaikkien aikojen kesäbiiseistä, sen tahdissa nyt nautitaan...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedossa hauska ilta, kaverin 19-vuotis syntymäpäivät ja paljon viinaa ja musiikkia... Ja huomenna kauan odotettu Hanoi Tavastialla! Enää yksi koe koeviikolla ja muutama hassu työ ja sit on kesä...
 

Pioneer

Jäsen
Pirun mukavia hommia riittää niin paljon kuin jaksaa tehdä ja niitä riittää pitkälle tulevaisuuteen.

Tämän päivän tehtävät on nyt tehty erittäin onnistuneesti, kaupassa on käyty, kaikki velvollisuudet suoritettu, pihalla järjettömän hieno kesäkeli ja edessä jääkylmä, vasta-avattu KOFF.

Aivan järjettömän hyvä fiilis ja meinaan nauttia tästä koko illan. Nyt partsille ilta-auringon paisteeseen nautiskelemaan tästä ansaitusta oluesta.

Huomenna sitten voi olla taas vaikka kuinka paska päivä.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Varmaan eka kerta kun kirjoitan tänne. Mutta nyt on syytä, maailma ei olekaan paha ja synkkä paikka. Sain pari tuntia sitten soiton, että pääsen töihin työsulun ajaksi toiseen paikkaan ja saan lähteä menemään juuri silloin kun tarvitsee palata takaisin tehtaalle. Ja palkka maksetaan viikko kerrallaan. Nyt on hyvä mieli, oikeasti. Josko jois vaikka saunakaljan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös