Kiva ylläri!
Olin vaihtanut kännykkäoperaattoria Elisasta TeleFinlandin pulina-liittymään ja odottelin jo sim-korttia, kunnes iloinen Elisa-täti soitti minulle tänään aamulla ja kyseli syitä operaattorin vaihtoon ja muuta palautetta. Annoin laulaa, kohteliaasti tietenkin, mielipiteitäni vanhojen asiakkaitten saamista puheaikatarjouksista tai pikemminkin sen puutteesta. Siellä Elisa-täti joojotteli aikansa, sanoi ymmärtävänsä yms yms.
Sitten hän veti ässän hihasta ja lupasi minulle Kolumbus-liittymästä samat hinnat ,kuukausimaksua myöten, kuin TeleFinlandin pulinaliittymässäkin ja lisäksi 150€ puheaikaa kaupan päälle! Ei tartte korttiakaan vaihtaa ja saan edut miltei heti!
No koko perhe päätti ottaa samat edut ja pysyä Elisa-tädin hoivissa vielä jatkossakin. Onpa ainakin puheaikaa joksikin aikaa, sinänsä hyvä koska omat laskuni eivät ole siitä pienimmästä päästä...
Ovat ne sinnikkäitä perkeleitä kun kynsin hampain pidetään asiakkaista kiinni, mutta vain silloin kun ollaan vaihtamassa toiseen. Pitäiskö kokeilla tyttöystävälle samaa hommaa, uhkaa vaihtaa toiseen ja katsotaan millaisia tarjouksia sieltä tulee... Noh, enpä taida jäisin ilman kuitenkin.