Onnellisuusketju

  • 1 294 625
  • 7 895

JanJ

Jäsen
Re: vielä onnellinen

Viestin lähetti roni3
Olen vielä onnellinen, kun en ole nähnyt sitä naista, joka asuu meillä, tänään.
Kohtalotoveri. Niisk.

Ts. tulin kotiin monopolilaitoksen kautta...
Ja varmaan siirryn suoraan vitutusketjuun, mutta vasta illemmalla...
Mennään sieltä "oletko koskaan kännissä jatkoajassa"-ketjun kautta krapulaketjuun kulkematta lähtöruudun kautta.



Taidan sittenkin mennä vitutusketjuun filosofian ja muun pohdintaketjun kautta, että onko kaksoiselämä sittenkään suotavaa vai onko se pakollista?
Sama.
Suotavaa ainakin minulle nyt.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Viestin lähetti irGGu
Sain äsken kukkia.

Ruusuja.

Kotiovelle.






6-vuotiaalta..

Nuorna vitsa väännettävä (suomal. kansanperinne)

Nuorna Kipsa käännettävä ( Matti Nykäsen versio edellisestä)
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Nyt on hjuva fiilinki:

- Perinteisellä Äitienpäiväruokailulla ruoka oli kerrankin hyvää

- Räikkönen voitti

- Smurffien peliä jaksaa taas katsoa, vaikka kolmas erä olikin aika tuskaa

- Mulla on kaunis ja mukava tyttöystävä

- Äsken tuli heitettyä 12 kilometrin juoksulenkki, yllättävän hyvin jaksoi, vaikka edellisen kunnon lenkin juoksin syksyllä.

- Kohta kuumaan saunaan

Tää on mun päivä!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mukava viikonloppu takana, johon kuului saunomista, grillaamista ja oluen (huom: Karhun) juontia.

Äippäkin tuli mukavasti yllätettyä tänään. Kaikin puolin loistava viikonloppu, ja huomenna töihin!
 
Kevään ensimmäinen vesisade vetää mieleni iloiseksi. Oli mukava herätä, kun pisarat osuivat ikkunaan. Vielä mukavampaa oli kävellä neljän kilometrin matka vanhempien luo. Sateenvarjon alla oleskeleminen on aikast hienoa ja intiimiä.

Uusien asioiden opiskelu on mukavaa. Lainasin pikkusiskon synikan kotiini ja ryhdyin kehittämään soittotaitoani. Noin viikon harjoittelun jälkeen perus duuri- ja mollisoinnut löytyvät koskettimistolta ongelmitta. Seuraavaksi pitää opetella käyttämään molempia käsiä soittaessa ja sitten minun ja erään hyvän tuttavani akustinen goottiprojekti aloittaakin treenaamisen.

Että rokkitähdeksi pitää sitten ryhtyä, mikäs siinä.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Kevään ensimmäinen vesisade vetää mieleni iloiseksi. Oli mukava herätä, kun pisarat osuivat ikkunaan. Vielä mukavampaa oli kävellä neljän kilometrin matka vanhempien luo. Sateenvarjon alla oleskeleminen on aikast hienoa ja intiimiä.


Jaa alkaako kevät nykyään 9.5?
Tai sitten teidän talon päällä on joku verho, joka on suojannut ohi pyyhkäiseviltä sadealueilta aiemmin niin ei ole sitten niitä pisaroita osunut ikkunaasi.
 
Viestin lähetti scholl
Jaa alkaako kevät nykyään 9.5?
Tai sitten teidän talon päällä on joku verho, joka on suojannut ohi pyyhkäiseviltä sadealueilta aiemmin niin ei ole sitten niitä pisaroita osunut ikkunaasi.

Kevään alkamisajankohtaan en ota kantaa, mutta eipä ainakaan täällä oltu ennen tätä päivää (muistaakseni) kunnon vesisadetta nähty sitten viime syksyn.

Pikkutihkuja ja räntäsadetta en itse suostu laskemaan kunnolliseksi sateeksi.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pistin tänään hakemukset uuteen työpaikkaan. Työ olisi pääsääntöisesti yöduunia ( 19-03), joten Jukureiden seuraaminen kärsisi..mutta palkka olisi "ihan kiva" ja päivät vapaita. Nykyisessä paikassa olen kärvistellyt jo lähes viisi vuotta ja alkaa riittää tuo paskamesta.

Voi kun tärppäis..?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Töissä olen, kevyt alku, ei paljon puuhia.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Eilen tuli sitten postissa kirje jossa mainittiin minut valituksi Suomen rauhanturvaamisreserviin. Nyt viel sitten pitää miettiä hyväksyykö toimintavalmiussitoumuksen vaiko ei.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
elämän pieniä nautintoja

Työpaikan lähellä on revitty katu auki (miksi niin muuten tehdään ainakin täällä Tampereella joka kevät?) ja siellä on sellainen _niin_ namu mies painamassa (duunia), että oksat pois. Oikein mukava työmatka minulla :)
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Parempi puoliskoni sai töitä puolen vuoden työttömyysjakson jälkeen, oikein mukavaa. Tai kuten hän asian itse ilmaisi: "hienoa olla taas yhteiskunnan jäsen!"
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
joo-o!!

Vitsi, meitsi pääsi tänään haulikko radalle, trappia ampumaan. En ole ensikertaa aseen kanssa, mutta trap-radalla kyllä.
Ihan hyvä fiilis. fiilistä nostaa asteikolla moninkertaiseksi se, että toi nainen, joka asuu täällä on ollut mulle evvk asia vähän aikaa, niin pystyi kuvittelemaan kaikkea kivaa siellä radalla...

Kivaa, kun on kavereita. Sinne ei olis tullu mentyä ihan heti ja trappi haulikon saamisessakin olis varmaan ollu tekemistä.

Ja kun on vauhtiin päässy, niin mitäkökän muut kaverit harrastaa, oiskohan kellään kaverilla oikeeta vormulaa.... heh

Edit: siis niihin lentäviin savikiekkoihin osuin 9/25. Ihan ok kai ensikertalaiselle, mutta eihän sen helppoa pitänytkään olla!
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Yhdessä taas! Olen puuha-pete, olen onnellinen mies! Nyt tällä hetkellä ei ole huolen huolta, eikä mikään oikeastaan edes vituta!
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Lyhyestä virsi kaunis: Minä olen onnellinen :)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Lomaa ja kivat kotiolot

Niin, mainittakoon, että vaihdoin juuri lomarahani vapaaksi, josta johtuen allekirjoittaneella on vähintään 45 päivää lomaa!

Kun vielä pitää mahdollisimman paljon em. lomaa varsinaisen lomakauden ulkopuolella, niin ko. lomat saa 1,5 kertaisina.

Tämän lisäksi on mainittava, että kotioloissakaan ei ole valittamista, joten mikäpä on kesällä, syksyllä, talvella ja keväällä lomaillessa.

Loppukaneetiksi päädyn vielä alleviivaamaan, että vain tyhmä tappaa itsensä liiallisella työnteolla.

Täältä tähän
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
- Huomisaamuna on näillä näkymin viimeinen tenttini.
- Huomisiltana on näillä näkymin edessä muutto pois Hervannasta
- Maanantai-aamuna alkaa sitten työt, ja rahaa tulee
- Eilisen työhön tulemiseen liittyvän terveystarkastuksen perusteella olin terve mies.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Sistis
- Huomisaamuna on näillä näkymin viimeinen tenttini.
- Huomisiltana on näillä näkymin edessä muutto pois Hervannasta
- Maanantai-aamuna alkaa sitten työt, ja rahaa tulee
- Eilisen työhön tulemiseen liittyvän terveystarkastuksen perusteella olin terve mies.
Eiköhän pidetä Jatkis-miitti, että saadaan tuo onnellinen virne pois Sistiksen kasvoilta.

Ei vais, lykkyä pyttyyn!
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Eilen napsahti tulosveto kiinni Ruotsi-Latvia-ottelussa kertoimella 153 euroa. Ihan tarpeeseen tulivat rahat, vaikka vain euron panoksella tulikin yllättäen pelattua.

Voisi vielä tuo Slovenia hoidella Itävallan siten, että tekisi itse 3-4 maalia, Itävallan tehdessä 0-1, niin osuisi jälleen.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tässä jo pienen tovin harkinnut uuden työpaikan hankintaa. Pari viikkoa sitten aloin aktivoitua ja pistelin jokusen hakemuksen menemään. Nyt on työhaastattelu torstaina, perjantaina ja maanantaina, ja kun muistetaan että vielä koskaan en ole ollut haastattelussa saamatta ko. paikkaa, niin ihan lupaavalta näyttää.

Myös piakkoin koittava kuuden viikon matka Peruun tuntuu nyt ihan mukavalta ajatukselta. Pieni breikki tekee terää.

Pisteenä i:n päällä kaikki ns. perusasiatkin, kuten perhe, ovat erinomaisella mallilla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Pääsin vihdoin viimein kotiin, alkaa käydä ihmisiä oikein tosissaan. En taidakkaan kuolla nälkään vieraalla maalla. Upeaa.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kirjoittelin tuonne vitutusketjun puolelle vittuuntumisestani palovamman saaneen kämmeneni kanssa.

Mutta paistaa se päivä joskus risukasaankin.

Neljä vuorokautta TYKSissä ja sitä jo varmaa ihonsiirto-operaatiota ei tarvinnutkaan tehdä. Oli kroppa hoitanut oman paranemishommelinsa. Kirurgikin oli ihmeissään/tyytyväinen, kun peitteet (kuollut karsta/moska/rupi) lähtivät (otettiin pois) maanantaina kahdesta pahimmasta sormesta (keskisormi ja nimetön). Näkymä oli suorastaan hyvä. Tervettä uutta ihoa peitteiden alla.

Onhan se kämmen vielä hiton herkkä uusine ohuine ihoineen ja rasvata saa vähän väliä, sillä ihon oma kosteussysteemi ei vielä toimi.

Sormien jäykkyys on vielä ongelma, mutta saatanallisella jumpalla pitäisi saada nuo sormetkin vielä taipumaan nivelistä entiseen malliin. Väillä tuntuu vaan siltä että nyt paukkuu nivel paskaksi tai kämmen nahka repeää, kun sormia toisella kädellä taivuttaa koukkuun tai suoraksi. Tai oikeastaan niin paljon koukkuun ja suoraksi, kuin antavat myöten. Kämmen on varmaan jossain 30-40 prosenttisessa toimintakunnossa. Eli duunia on vielä edessä.

Mutta yksi ongelma on poissa (kipeä ja rikkonainen iho). Ja kämmenkin alkaa näyttää taas ihmisen kämmeneltä. Nyt sitten voi keskittyä rauhassa tuohon kämmenen jumppaamiseen.

Eli nyt on mukava olla. Käsi ei enää särje ja niitä hiton sidoksiakaan ei enää tarvitse päivittäin vaihtaa ja repiä irti.

Eli jumppaa ja jumppaa. Ja lämmintä ilmaa, kiitos.
 

scholl

Jäsen
Aurinko paistanut koko päivän pilvettömältä taivaalta. Ei ole hiki, mutta kolmisen tuntia tuli mukavasti kruisailtua avoautolla. Ei korvaa Ocean Drivea, mutta kyllä se Helsingissä ja muulla Uudellamaallakin on mukavan rentoa elämää. Kesä tule pian kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen niin onnellinen, pieni Suomi taisteli suurta Venäjää vastaan, ja hävisi ihan vähäsen. Kuka olisi uskonut, hienoa pojat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti veinikretski
Olen niin onnellinen, pieni Suomi taisteli suurta Venäjää vastaan, ja hävisi ihan vähäsen. Kuka olisi uskonut, hienoa pojat.

Sä trollaat muutenkin, niin älä nyt tännekin tunkeudu. Jatka vaan niiden ketjujen avaamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös