Onnellisuusketju

  • 1 299 473
  • 7 883

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Kesäloma alkaa klo 14.30, ihana nainen odottaa Tampereella, joten juna sinne starttaa n. 16.00. Ajattelin jopa jättää perinteiset nollaukset tekemättä, ja nauttia vain tämän ihanuuden seurasta :) Voiko tämän hienompaa enää olla. Ilmoista viis.

ps. Siis niin kauan kuin moinen ihme jaksaa tätä naamaa katella ;)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Paskista paskin talvi alkaa olemaan takana.
Kun me tästä selvisimme, selviämme ihan mistä vaan.
Aurinko paistaa tällä hetkellä muuallakin kuin taivaalla.
"Good times, bad times.
How life loves a tragedy"
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jiihaa!

Tuuli tempaisi naapuritalon kyttääjäurpon maton mukaansa parvekkeen kaiteelta, vittu että jaksoi piristää kummasti.

Hämmentävä karvanaama sai ansionsa mukaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kohta pääsee doksuilutouhuihin, bänditreeneihin ja loppupeleissä baariin. Alustan vloppua silti vetovihjeellä: Jassi kekkuloi Urheilukanavan chatissa taas...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Enpä olisi uskonut, että joku mies saattaa tehdä minut oikeasti onnelliseksi. Mutta niinpä tuo yksi vain vaikuttaisi tehneen. Kun en vaan itse nyt hölmöilisi.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Ahdistavat vaimokkeen tädin synttärit ohi, lässynlässyn smalltalkia..

Nyt kylmää kaljaa, Kotiteollisuus soi ja vaimoke yövuorossa joten saa rauhassa sikailla..Kohta keskustaan tuomaan väriä Mikkelin yöelämään..Kesälomaakin jäljellä kuusi viikkoa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rakastan Hanoi Rocksia. Käsittämätön keikka!! Ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä konserteissa, siinä on kivaa kun tuplasti isompi 100-kiloinen mies kaatuilee päälle...

Eräs SM-liigapelaajamme oli myös paikalla, niin hirveässä kännissä ettei ennen ole nähty...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Elämäni ei ole niin pahasti perseellään, että kokisin onnen tunteen jonkun toisen epäonnen takia. Itse asiassa olen niin onnellinen, ettei esimerkiksi kannattamani urheilijan epäonni onnellisuuttani juuri hetkauta.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti girlzilla
Rakastan Hanoi Rocksia. Käsittämätön keikka!! Ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä konserteissa, siinä on kivaa kun tuplasti isompi 100-kiloinen mies kaatuilee päälle...
.

Loistava keikka todellakin. Ja vielä kokonaiset kaksi tuntia, huh huh. Alkoi olla allekirjoittaneella voimat loppu ja laskuhumala päällä keikan loppuessa. Ja kyllä olisi tehnyt mieli vetää paria ihmistä päihin heidän käyttäytymisen takia, mutta näitä nyt on aina ja jos menisin jollekin Popedan keikalle, niin siellä en varmasti kestäisi viittä minuuttia pitempään.

Kenet muuten näit. Edellisellä kerralla näin Jarna Jantusen ohimennen, mutta silloin oli kausi käynnissä, niin tuskinpa hän ainakaan silloin kunnon kännejä veti. Pleijarit oli alkamassa jne.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Mielenkiintoista oli pitkästä aikaa olla ristiäisissä, edellisistä sellaisista on ainakin 15 vuotta. Nyt sain kunnian toimia sylikummina suloiselle Jesse-pojalle.
Toinen vastaava tilaisuus olisi parin kuukauden sisällä, ja sielläkin sylikummina.

Paluumatkalla auto meinasi hyytyä, mutta onneksi ei ollut iso vika, joten matka jatkui.
Töissäkin on varsin mukavaa, vaikkei tuo harjoittelupaikka ole toiveitteni alaa, mutta hyvien työkavereiden avustuksella jaksaa kummasti, ja olen jopa oppinutkin jotain (joka tietysti on tuon jakson tarkoitus).
Loman alkuun enää neljä viikkoa...
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti girlzilla
Ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä konserteissa, siinä on kivaa kun tuplasti isompi 100-kiloinen mies kaatuilee päälle...

Jep. Kunnon rokkenroll-klubikeikallahan kuuluu seistä kädet puuskassa, välillä hyväksyvästi nyökytellen tai paheksuvasti päätään puistellen ja ottaen hörppyä jostain makeasta ja fantsusta, kuten vaikkapa Bacardista tms. Mitä se nyt semmoinen, jos joku oikein alkaa elämöimään ja olemaan käyttäytymättä.
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti girlzilla
Rakastan Hanoi Rocksia. Käsittämätön keikka!! Ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä konserteissa, siinä on kivaa kun tuplasti isompi 100-kiloinen mies kaatuilee päälle...
Toisaalta ei sekään ole kivaa että itseä puolet pienempi hippiäisnainen pomppii 20 minuuttia edessäsi varpaillasi ja huitoo sekopäänä joka suuntaan käsillään...

Itsehän olen onnellinen siitä että kesälomani alkoi. Yllättäen ilmat ovat mitä ovat... No vuoden päästä on loma sitten elokuulla...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Vteich
Jep. Kunnon rokkenroll-klubikeikallahan kuuluu seistä kädet puuskassa, välillä hyväksyvästi nyökytellen tai paheksuvasti päätään puistellen ja ottaen hörppyä jostain makeasta ja fantsusta, kuten vaikkapa Bacardista tms. Mitä se nyt semmoinen, jos joku oikein alkaa elämöimään ja olemaan käyttäytymättä.

Kyse ei ole ollenkaan tästä, vaan siitä kun jengi tahallaan esim. kaatuilee päälle. Siinä kävi parille tyttölapselle aika pahasti eturivissä. Kyllä minäkin siellä pompin ja huusin mutta ärsyttää liian humalaiset tyypit jotka tekivät monta vaarallista tilannetta lavan edustalle.

Ja olutta minä join.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos keikalla mennään eturiviin, mutta halutaan välttyä mustelmilta kannattaa opetella muutama niksi. Ensinnäkin se, että kyynärpäät pidetään terävässä kulmassa. Enhän mä nyt missään hikisellä punk-keikalla ala ketään takomaan, mutta oma vikansa jos pogoavat kylkensä kipeiksi.

Vaikka tuuba olisi millainen tahansa, niin yleensä kovalla vauhdilla suoritettu toimenpide takaa ainakin hetken rauhan siltä samaiselta tyypiltä, tai vaimentaa ainakin iskun voimaa. HC-puolustautujat käyttävät palavaa savuketta samaan. Itse olen joskus saanut kaljapullosta päähän stagedaivauksen yhteydessä.

Toisaalta, jos menee eturiviin, niin silloin pitää olla valmis kestämään kolhuja. Paras fiilishän siellä ruuhkassa toki on ja itse tykkään muistella ekaa Bad Religion -keikkaani polvien arpia katsellessa. Mutta jos haluaa katsella rauhassa ilman pelkoa urpoilijoista, niin eiköhän sillekin löydy paikkoja.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti Everton


Toisaalta, jos menee eturiviin, niin silloin pitää olla valmis kestämään kolhuja. Paras fiilishän siellä ruuhkassa toki on ja itse tykkään muistella ekaa Bad Religion -keikkaani polvien arpia katsellessa. Mutta jos haluaa katsella rauhassa ilman pelkoa urpoilijoista, niin eiköhän sillekin löydy paikkoja.

Kyllä kyllä, mutta voi niitä olla muuallakin kuin eturivissä. Itseäni korpeaa eniten nämä miltei sammumispisteessä olevat henkilöt, jotka tarvitsevat noin 5*5 metrisen alueen omalle liikehdinnälleen. Eivät he mitään tajua, vaikka joku vetäisi nekkuun.

Eturivissä on kieltämättä viidakonlait, mutta minä olen huomannut, että monesti se on juurikin nainen, joka pelaa siellä sitä likaista peliä päästäkseen aivan eturiviin asti.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti KPL
Kyllä kyllä, mutta voi niitä olla muuallakin kuin eturivissä. Itseäni korpeaa eniten nämä miltei sammumispisteessä olevat henkilöt, jotka tarvitsevat noin 5*5 metrisen alueen omalle liikehdinnälleen. Eivät he mitään tajua, vaikka joku vetäisi nekkuun.

Tästä on nimenomaan kyse. Siellä jengi sammuili pitkin keikkaa ja nämä tyypit on tosi rasittavia eturivissä. Kyllä siellä nyt minäkin osasin puoleni pitää vaikka kokoa ei ole niinkään paljon. Ja onneksi paikalla oli myös isokokoisia herrasmiehiä jotka nostelivat tyttöjä välillä ilmaan kun tuli joukkokaatumisia...
 
Ai jumalauta! Töistä märkänä kotimatkalla kävin Sulan alueella katastamassa Eclipseä, jonka olin bongannut. No päätin sitten viedä Eclipsen koeajolle ja sovimmekin jo asian niin, että huomenna töiden jälkeen vien käsirahat ja hommat laitetaan pyörimään ja auto on minun jonkin ajan päästä. Ai jumpe, että on hyvä fiilis! Kaksi autoa on ollut jo lähes hanskassa, mutta sitten on tullut joitain vittumaisia esteitä enkä ole autoa saanut hankittua, mutta nyt löytyi hieno ja hyvä auto ja hinta-laatusuhdekin oli kohdallaan.
 

JNN

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Kupu
Häihin kolme viikkoa ja nyt vaikuttaa että ehkä niistä sittenkin saa jotain aikaseksi. Eli järjestelyt alkaa olla hanskassa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
West Ham is back! Nyt tarvittaisiin niitä miljoonia jotka pelaajien myynnistä on saatu, mutta eipä mennä siihen sen tarkemmin. Tulee muuten asiaa vitutusketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös