Onnellisuusketju

  • 1 294 625
  • 7 895

scholl

Jäsen
Aika särmä krapulapäivä. Viime yönä jurrissa matkaan tarttunut neitokainen siivosi mulla ja teki safkaakin. Katolilaisena arvosti varmasti paitsi vaaleita hiuksia ja kirkkaansinisiä silmiä niin myöskin sitä, että olen melkein paavin kaveri. Parasta se, että otus on lomalla täällä Suomessa, joten pelkkää huvia. Ja nyt lonkerolla uuteen nousuun. Tästä tulee hyvä viihdeviikko.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti scholl
Aika särmä krapulapäivä. Viime yönä jurrissa matkaan tarttunut neitokainen siivosi mulla ja teki safkaakin.

Olet ilmeisesti ollut aika kovassa krapulassa...

Minä en ihan vähäisestä syystä antaisi ruoan laittoa kämppääni eksyneen naisen tehtäväksi. Maailmassa ei nimittäin ole kuin kaksi ihmistä, jotka osaavat tehdä parempaa ruokaa kuin minä. Valitettavasti mummu ei enää näe hyvin, joten kaneli ja curry saattavat sekoittua...


Katolilaisena arvosti varmasti paitsi vaaleita hiuksia ja kirkkaansinisiä silmiä,

Millä lailla katolisuus liittyy noihin piirteisiin?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Päivä alkoi vähän niin ja näin - hälläväliä tunnelmissa, sen jälkeen korviin on kuitenkin kantautunut hyviä uutisia, nyt hymyilyttää ja muutenkin on hyvä fiilis.

Hymyillen,

vlad.
 

JanJ

Jäsen
Ruokavarastoissa (Pori) Karhu 12-pack 6,99 sis pantit!
Oi tätä iloa! Pian olen tukevasti humalassa (vain humala on tukevaa, olenhan laihtunut 20 kiloa)
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti irGGu

Hmm. Toki voimme käydä neuvotteluja keinoista jotta saat minut sulkemaan suuni..
Lintsasin lisää ja kävin hakemassa toisen, jos koitan hiljentää sinut oluella...

Tapasin muuten erään jyhkeän harmaahapsisen herrasmiehen, jonka läheisesti tunnet. Pääsimme yhteisymmärrykseen ja sopimuksen asiasta, jonka toteutamme ensi viikon perjantaina.

Se lisäsi onnellisuuden astettani tuntuvasti! On kiva olla avuksi.
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti JanJ
Ruokavarastoissa (Pori) Karhu 12-pack 6,99 sis pantit!
Oi tätä iloa! Pian olen tukevasti humalassa (vain humala on tukevaa, olenhan laihtunut 20 kiloa)

Mainoksen uhrina nostan minäkin käteni pystyyn! Karhu tekee miehen onnelliseksi.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti irGGu
Ja helvetillistä tavaroiden kantoa.
Kaikkien näiden todistajien läsnäollessa, kysyn sinulta irGGu: Tahdotko minut, JanJ:n, auttamaan sinua irGGu tavaroiden kantamisessa?

(heikko ja avulias hetki menossa, vastaa äkkiä kyllä. Osallistun kyllä muuttotalkoisiin, olenhan osasyyllinen asiaan...)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tulen pitkän työviikon jälkeen väsyneenä kotiin ja vieläkin on takaraivossa sunnuntain matsi. Avaan oven ja kotona ei ole ketään, paitsi kissa. Nyyh, tämäkin vielä. Eukko on kaverinsa kanssa ulkona, tyttö on yökylässä ja jopa auto on lähtenyt reissuun kaverini mökkitalkoisiin.

Ha-ha-ha-haaaaa. V-ttu tämähän on kuin joskus poikamiesvuosina. Bisse auki, Rockabilly soimaan, kohta frendille kylään ja elämä risaiseksi. Jopa koko viikon masentanut finaalitappio on kohta vain historiaa.

Kick off your shoes and get ready to bop!
 

hermosillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Iirot
Tapahtui aikaisemmin illalla.....

Avasin oven ja astuin kusilammikkoon.
Hampaan jäljet molemmissa käsissä.
Palelua ulkona reilun tunnin verran, josta ei sitten lopulta syntynyt paskaakaan (kirjaimellisesti)

Hassu vekkuli tuo kaverin parin kuukauden ikäinen koiranpentu :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti hermosillo
Tapahtui aikaisemmin illalla.....

Avasin oven ja astuin kusilammikkoon.
Hampaan jäljet molemmissa käsissä.
Palelua ulkona reilun tunnin verran, josta ei sitten lopulta syntynyt paskaakaan (kirjaimellisesti)

Hassu vekkuli tuo kaverin parin kuukauden ikäinen koiranpentu :)

Ja parin kuukauden päästä tuo kaikki kääntyy vitutus ketjun puolelle, kun vieläkään koira ei ole oppinut tavoille ja ei ole enää yhtä söpö kuin pienenä.

Onnea kuitenkin hankinnasta :)
 

hermosillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Iirot
Viestin lähetti repe_joke
Ja parin kuukauden päästä tuo kaikki kääntyy vitutus ketjun puolelle, kun vieläkään koira ei ole oppinut tavoille ja ei ole enää yhtä söpö kuin pienenä.

Onnea kuitenkin hankinnasta :)

Kyseessä oli kaverin koira, eli olin vain yhden illan koiran ruokkijana/ulkoiluttajana. Mutta hauskaa tuo oli kaikesta huolimatta, jos vaikka tuollaisen samanlaisen hankkisi itsellenikin :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti hermosillo
Kyseessä oli kaverin koira, eli olin vain yhden illan koiran ruokkijana/ulkoiluttajana. Mutta hauskaa tuo oli kaikesta huolimatta, jos vaikka tuollaisen samanlaisen hankkisi itsellenikin :)

Erittäin tuttu tunne. Tässä kertomustani "koiravahtina olemisesta" tästä ketjusta viime toukokuulta:

-clip-
Joopa... tätä se tietää, kun tulee hieman vilkaisemaan koiraa... Nyt tilanne on, että meikäläinen on täällä kaveripariskunnan luona koiravahdissa... perheen emäntä lähti juuri tenttiin ja isäntä oli sillä aikaa jo pakotettu lähtemään ostamaan koiranruokaa eläinkaupasta... ja mä olen ihan hukassa!!!

Tilanne meni siten, että tulin tänne koululta suoraan, ja jäin suustani kiinni koiran omistajien ja erään tutun tytön kanssa. Pikavisiitti venähti pariin tuntiin... no tytöt veivät sitten koiran pissille juuri ennen tenttiin lähtöään ja ilmoittivat meikäläiselle: "Sä jäät tänne pitämään tuosta huolta siihen asti, että Ari (paikan isäntä) palaa kaupasta!". No ei siinä voinut muutakaan...

Oli jo melkoisen hankalaa saada tuo penikka tuolta pihalta sisälle. Sitä tosin edesauttoi se, että naapurin kaksi koiraa sattuivat palaamaan lenkiltä ja tämähän lähti innoissaan seuraamaan niitä... muuten oltaisiin varmaan vieläkin pihalla järsimässä jäniksen papanoita...

No sisälle asti päästiin ja tässä olen nyt viimeiset puoli tuntia vahtinut, ettei pentu järsi peilin nurkkaa, tietokonetuolia tai pöytää... välillä se leikkii tuossa tennispallolla ja välillä puruluulla. Nyt reppana taas väsähti ja makaa tuossa lattialla... ja perheen isäntä soitti juuri meikäläiselle, että "kestää vielä... tuokin liike oli kiinni. Seuraava on Pirkkalassa!"... apuuva...

Jaa, että miksi kirjoitan tämän onnellisuusketjuun, enkä vitutusketjuun? No siksi, että tämä on oikeasti todella mukavaa puuhaa. Tuo koira on tosi söpö vesseli. :)

-clip-

Nykyään tuo koira on jo niin iso, etten uskaltaisi olla koiravahtina enää. Onneksi ei ole tarvinutkaan. Kiva koira se silti on. Melkeinpä harmittaa, että itselläni on lievä allerga ja tuollaista ei voi itselle hommata koskaan...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti hermosillo
Kyseessä oli kaverin koira, eli olin vain yhden illan koiran ruokkijana/ulkoiluttajana. Mutta hauskaa tuo oli kaikesta huolimatta, jos vaikka tuollaisen samanlaisen hankkisi itsellenikin :)

Kannattaa kuitenkin muistaa, että tilanne muuttuu sitten kun ottaa sen koiran omaksi.
Suurin osa asioista on mukavia kun niitä ei tarvitse sovittaa jokapäiväiseen elämään.

Nimimerkillä: oma 14 vuotta vanha koira kuoli noin vuosi sitten, koskaan oppimatta sisäsiistiksi. Kyseisellä koiralla oli myös tapana herätellä yöllä haukkumisellaan, jos joku liikkui ulkona.
Lähes päivittäin kuitenkin kyseistä koiraa kaipaa, mutta uutta koiraa ei tällä hetkellä tulisi mieleenkään ottaa. Niistä on kuitenkin niin paljon huolta.

Ja vielä lopuksi olen onnellinen siitä, että kohta loppuu työvuoro.
 

hermosillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Iirot
Viestin lähetti repe_joke
Kannattaa kuitenkin muistaa, että tilanne muuttuu sitten kun ottaa sen koiran omaksi.
Suurin osa asioista on mukavia kun niitä ei tarvitse sovittaa jokapäiväiseen elämään.

Ajattelin että voisin tuollaisen koiranpennun hankkia tulevaisuudessa.

tulipas sotkettua editin kannsa :(
 
Viimeksi muokattu:

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan mahtava maanantai. MM-kisajoukkue valittu, eikä pakkien joukossa ole turkulaista pitkätukkaa. Jihuu !
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Olet ilmeisesti ollut aika kovassa krapulassa...

Minä en ihan vähäisestä syystä antaisi ruoan laittoa kämppääni eksyneen naisen tehtäväksi. Maailmassa ei nimittäin ole kuin kaksi ihmistä, jotka osaavat tehdä parempaa ruokaa kuin minä. Valitettavasti mummu ei enää näe hyvin, joten kaneli ja curry saattavat sekoittua...

Joo no itse en kovin usein tee ruokaa. Tai no sanotaanko, että välillä voi tulla aika pitkiä pausseja. Voi mennä viikko tai pari niin ettei käy kaupassa, vaan käy vaan ulkona safkalla. Ruoanlaitto on muutenkin semipahaa ajanhukkaa. Sinä aikana pystyy tekemään vaikka mitä.

Viestin lähetti seeyou@jäähalli


Millä lailla katolisuus liittyy noihin piirteisiin?

En nyt muista miten tuo juttu meni. Ehkä termi on väärä. Katolilaisetkin arvostavat arjalaisia, mutten todellakaan muista miten kirjoitin.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mainio ilta takana. Pullo erittäin hyvää valkkaria, maukas kanasalaatti ja erinomainen tyttöystävä. En valita :-)
 

kaksyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mahdottomalta näyttänyt ikuisuusprojekti valmistumisen suhteen sai sittenkin onnellisen päätöksen. Saatu arvosana ylitti kaikki epärealistisimmatkin odotukset, ja vappua voi juhlia tutkinnon kera.

Tähän kun vielä ymppää KalPan Mestis-voiton sekä nousun takaisin liigakartalle, niin voi todeta, ettei tämä minun syntymäkuu yhtään hullumpi olekaan!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
T-paitakelit! Kesä tulee, jippii. Tykkään kyllä talvestakin mutta kevät ja syksy niiden välillä ovat perseestä. Nämä ilmat pikkuisen parantavat työpaikan aiheuttamaa vitutusta.

Kolmas poika perheestäni menee tänään ensimmäistä kertaa todella innolla odottamiinsa jalkapalloharjoituksiin.

Ostettiin asuntovaunu. Kuninkaanlähteellä voi sitten viettää välillä kesää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kuulin hyviä uutisia, tyttöystäväni sai sittenkin haluamansa asunnon - nyt tuntuu hyvältä hänen puolesta.

Aurinko hymyilee pitkästä aikaa!

vlad.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hahahhaaaahohhohhhoooooo!!!

Tuli joskus tehtyä kännispäissään pikkuinen hazardi. Nyt kuulin, että kaveri olisi kuuleman mukaan tehnyt peräti parin viikon hazardin samasta aihiosta. Hahaaahaaa. Enää ei vituta. Lähinnä vittuiluttaa. :)

Heheeee....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös