Onnellisuusketju

  • 1 294 625
  • 7 895

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
No höh, jesse72 vei ajatukseni, meinasin samaista laulua lainata myöskin.
Mukavaa tämä kevät on, ei voi muuta sanoa (ennenkuin tulee se perinteinen flunssa kun on liian vähissä vaatteissa liikkunut ulkona).
Taustalla tosin raskas päätös kun eilen vietiin rakas lemmikki viimeiselle piikille. 6 vuotta se pupu loikki täällä kaverina (ja aina kun Luonteri Surfin Kauneimmat Pop-laulut soi, se meni stereoitten eteen istumaan), päätös oli vaikea, mutta varmasti oikea kun ei raukka pystynyt enää syömäänkään kunnolla.
Nyt maistelen kaljaa, tuntuu maistuvan oikein hyvälle.
Illalla pitkästä aikaa Popedan keikalle, sitä olen odottanut jo kauan.
 
Viimeksi muokattu:

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Kylläpä teki hyvää nähdä pitkästä aikaa Popeda, mielestäni bändi oli oikein hyvässä vedossa kuin myös laulusolistikin.
Aika monella keikalla olen pienen elämäni aikana käynyt eikä ikinä ennen ole tarvinnut jonottaa mihinkään, ennenkuin nyt (Kuusankoskella). Kokemus tuokin, onneksi kuitenkin sisälle pääsin.
Keikka oli hyvä, yleisö mukavaa, kaikinpuolin hyvä fiilis ja olokin hyvä vaikka aamuyöllä muuta epäilinkin.
Jopa naapuritkin ovat mukavia, yllättävän paljon vaikutti yhden narkkarin perheen poismuutto, nyt ei tee mieli muuttaa täältä pois.
Ja reilun viikon päästä opintomatkalle eduskuntataloon...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Hyvää huomenta aurinkoisesta Tallinnasta, meille tulee kesä. Mieliala muuttuu harmaan ikävän talven jälkeen, lukuisat kesä tapahtumat lähenevät nykyinen koti kaupunkini kylpee auringossa. Vanha kaupunki odottaa tuhansia turistejaan , Tallinna on valmis kesään upeaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen niin onnellinen , voitin viron Bingo-Lotossa valtavan määrän rahaa, nyt pitäisi vaan keksiä mitä kaikkea ostaisin ja tekisin. Taidan läheä havajille, on niin ihanaa kun sitä rahaa nyt on riittävästi . Mikäli joku on kateellinen voi kirjoittaa avaamaani kateus ketjuun !

PS. Eiköhän kaikki ole kanssani onnellisia?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Takana noin vuorokauden kestäneet treffit... edessä finaalit, paikan päällä.

Ei voisi paremmin mennä !
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti irGGu
Poislähtiessämme pysähdyimme kuuntelemaan. Pusikossa rapisi taas. Luulimme kissaksi. Aikamme kisiteltyämme mutta vastausta saamatta kävelimme lähemmäksi metsänreunaa katsomaan. Kaksi siiliä tuhisi ja narisi meille sieltä. Siihen sitten jäimme paikallemme seisoskelemaan hiljaa ja seuraamaan minne siilit ovat matkalla. Rapinan saattelemina siilit katosivat metsään.

Ihanaa, tämä päivä parani huomattavasti kun kerroit että siilit ovat heränneet! Suloisia tuhisijoita (itseltäni löytyy jopa lemmikkisiili), nyt täytyy vaan toivoa ettei se kauan pelätty takatalvi yllätä piikikkäitä.

Toinen onnellisuudenaihe on auringonpaiste, hankin tänään ja eilen kesän ensimmäiset rusketusraidat. Tätä iloa ei voi edes Kärpät/ Jokerit pilata!
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anne Niinimaa ilmoitti juuri Urheiluruudussa, ettei lähde MM-kisoihin! Kärppien mestaruudesta aiheutunut vitutukseni pieneni heti, vaikka ei tämä jokakeväinen höntsäilyturnaus minua kauheasti kiinnostakaan.

Työsulun takia on tämän vuoden kisoihin tulossa kuitenkin kovia pelaajia. Sikäli on loistavaa, ettei Niinimaan kaltainen itkijä ole mukana tosimiesten karkeloissa...
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Pee
Anne Niinimaa ilmoitti juuri Urheiluruudussa, ettei lähde MM-kisoihin! Kärppien mestaruudesta aiheutunut vitutukseni pieneni heti, vaikka ei tämä jokakeväinen höntsäilyturnaus minua kauheasti kiinnostakaan.

Työsulun takia on tämän vuoden kisoihin tulossa kuitenkin kovia pelaajia. Sikäli on loistavaa, ettei Niinimaan kaltainen itkijä ole mukana tosimiesten karkeloissa...

Ei raukka kehtaa... hetkinen, mutta täytyyhän sen saada hevibaari kuntoon eikä siksi ehkä ehdi.

On se hevi äijä se hevimies Janne Niinimaa.
 

Iines

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes ja Kärpät
Arvatkaapa mistä minä olen tänään onnellinen?! No tietenkin siitä, että Oulun Kärpät uusivat mestaruuden. Ei vaatimaton tyttö sen kummempia onnellisuuden aiheita tarvitse.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Koko iltapäivän kestäneen intensiivisen urakoinnin seurauksena sain mittavan etätehtäväkasan valmiiksi!

Huomenna bussilastillinen opiskelijoita Helsinkiin ja edelleen Mariellalle. Tukholma, täältä tullaan!
 
Nyt on hyvä fiilis. Meiän tyttökoira synnyttää tässä parhaillaan ja kaks pientä pentua on tullut jo ja lisää pukkaa. Piti antaa välillä vastuu uusista pennuista jollekin muulle.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen niin onnellinen, sain vihdoinkin napattua valokuvan. Harmi kunnei voi sitä riemua jakaa !Mutta tuskimpa ketään edes kiinnostaisi minun valokuvaus kohteeni !

PS. No laitetaan albumiin toisten seuraksi .
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
Ei vituta yhtaan takana yli vuosi Thaimaassa, naiset ilmaisia, mutta viina maksaa (tosin ei juuri ollenkaan) ainoastaan on ikava jaakiekkoa, mita taalla ei nae edes kaapelilta
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
On mukava olo. Tulin kiekkoa pelaamasta, olo on sopivan raukea, kuuntelen musaa ja luen Jatkoaikaa sekä hörpin nestettä.
Voisi tässä elämässä olla palikat paskemminkin.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Seuraavat kaksi viikkoa pelastettu

Näin nimittäin tänään maailman fantastisimman jääkiekkoilijan, letkeän lanteen ja aina ah- niin ihanan Aki Heinon. Jouduin jopa hieman pidättelemään itseäni, jotten olisi vallan hulluuntunut.

Asian mahtavuutta ei vähennä ollenkaan se, että Aksu oli todennäköisesti täällä vain tapaamassa sitä kenkäkaupan tyttöä. Ei se haittaa, olen nähnyt Hänet taas!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti koukou
Pääsen Vietnamiin ilman viisumia, siis pelkkä passi riittää. Voitteko kuvitella?

Höh, 70-luvulla sinne jenkkinuorukaiset pääsivät vielä helpommin. Piti vaan värväytyä merijalkaväkeen - eikä vastaanottomaassa kyselty edes sitä passia.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jee Jee. Taidanpa päästä pois Hervannasta. Kävin katsomassa tänään ihan kivan oloista vuokrakämppää. Meitä oli kolme katsojaa ja kiinteistönvälittäjätäti mainitsi minulle suosittelevani meikäläistä. Sanoi vielä puhelimessa, kun soiteltiin jälkeenpäinkin, että 99%:n varmaa, että saan asunnon.

Sijainti olisi täydellinen. Keskustaan, työpaikalle ja jäähallille olisi kävelymatka. Toivotaan nyt, että varmistus tulee.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Sistis

Sijainti olisi täydellinen. Keskustaan, työpaikalle ja jäähallille olisi kävelymatka. Toivotaan nyt, että varmistus tulee.

Jaa että meinasit sitte muuttaa meille.
No mä saanki tästä sitte hyvän aiheen onnellisuuteen, mun vuokrakulut vähenee! Jipii!
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Morrow10
Nyt viedään Sististä. Ei taida kissankarva syttyä Rautaneitoon..

No helvetti, pakko mun on sinne joku saada vuokraa maksamaan kun yksi jo liki asuu siellä ilmaiseksi ja tyhjentää jääkaappia... Mä vaan luultavasti joudun laittamaan pojat sänkyyn vierekkäin nukkumaan koska ei siihen sohvalle mahdu muut kun mä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös