Onnellisuusketju

  • 1 294 709
  • 7 895

wapiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Artukaisten Rypistys
Joo, Onnellinen oon... Eukolle löydettiin vihdoin vihkisormus, ylitti budjetin alkuperäisestä puolella, mä olen nyt perseauki, mutta silti onnellinen että se rumba on nyt ohi, pykälää lähempänä avioliiton autuaallista satamaa.. HEHEH
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Siivosin tänään asunnon, ja koti on puhdas, kun avovaimo tulee sunnuntaina kotipuolesta takaisin.

Myös pieni tissuttelu tekee terää juuri nyt.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Päivä meni todella hyvin, huomenna saa nukkua, jees jees.. Saatiin kultaa mäkihypyssä, naisten hiihto upea suoritus. Sain joulupukki laskelmani valmiiksi tiedän tarkan ajan..hieman hieraisin nenääni savupiippu kokeessa mutta ei se mitään, kaikken kaikkiaan vironvaltakunnassa kaikki ok ja selvinpäin!

PS. Aika oli 62 tuntia 48 minuuttia 49sekunttia sadas ja tuhannesosia en viitsi kirjoittaa.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipas todella mukavaa viettää perjantai-ilta selvinpäin, kun viime viikkoina se on ollut vähän vähemmän tavallista. Erityisen onnellinen olen jo nyt siitä, että huomenna - taikka siis tänään - saan herätä pirteänä lauantaipäivään, ilman fyysistä tai moraalista krapulaa!

Tästähän pitää tehdä tapa!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilisiltainen mahataudin poikanen on ohi ja olo on oikeastaan aika normaali. Loma on alkanut. Vielä pitäisi käväistä monistelemassa pari paperia koulun suunnalla. Sitten sen jälkeen loman viettoon.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Olin eilen soittelemassa kaverini luona, ja siitä jäi mahtava fiilis. Kaverilla on sellainen musiikkiohjelma koneellaan, kunnon äänikortti ja muuta kivaa. Eivät ne ole mitään ammattilaisten tavaroita varmaankaan, mutta meille amatööreille ne riittivät ja riittävät vallan mainiosti. Sai soitella kaverin sähkökitaralla "purkkiin" pientä settiä.

Rytmissäkin pysyttiin, kun kaverin syntikasta sai metronomiin lisälaitteksi rumpukompin, pelkän metronomin tikityksen avulla oli rytmi hieman hakusessa. Se löytyi pelkällä tikityksellä, mutta katosi myös paljon helpommin. Rumpukompin avulla saattoi aivan huoletta laittaa jotain omaa maustetta komppiin ja silti homma pysyi tahdissaan.

En tiedä, olenko vain vähän onnellinen ihminen muutenkin, mutta jäi oikeasti todella hyvä fiilis. Sitä saamme kehiteltyä eteenpäin niin, että kaksi kaveria laulaa, ja tämä, kenen luona olin käymässä, hallitsee laulamisen lisäksi kitaran soolopuolen, ja basistikin meillä periaatteessa on. Kun näitä on tarpeeksi kasassa, voidaan ne polttaa levylle ja kuunnella, miltä se kuulostaa.

Vaikka kaikki on ihan harrastepohjalla, ei äkkiä tule sählyn lisäksi mieleen mukavampaa harrastusta kuin musiikki. Olen henkilökohtaisesti todella onnellinen ja kiitollinen siitä, että olen oppinut soittamaan kitaraa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tänään on hyväpäivä, lähden nyt saunaan, otan muutaman huippulaatua olevan saku orginaalin mukaan, ja leevin kasetin ja sulkeudun omaan maailmaani, olen onnellinen ja huomenna nukun pitkään, sellaista juttua! Toivon että Vladilla on hyvä syntäripäivä !

PS. iloisi kuulemiin ja näkemiin !
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti veinikretski
Toivon että Vladilla on hyvä syntäripäivä !

PS. iloisi kuulemiin ja näkemiin !

Tämä päivähän on mennyt kaikella tapaa putkeen. Tarkoituksenani oli ilahduttaa massuani täytekakulla, niinpä sitten leivoin kakkupohjan - sivumennen sanoen, onnistuu 99% - mikä sitten meni, sanalla sanoen, vituiksi. Ei tullut kakkua tuli pannukakku, mutta näillä eväillä mennään!

Taidanpa seuraavaksi perehtyä "samppakaljan" ihmeelliseen ja kuplivaan maailmaan.

Mukavaa illanjatkoa sinne lahden toiselle puolen!

vlad.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves voitti.
Mulla oli eilisillasta tähän iltaan kertakaikkisen loistava vuorokausi. Kävin leffassa ja pelissä, söin hyvää ruokaa ja mikä tärkeintä, mulla oli aivan huippuihana seuralainen!
Ei vituta ei.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Täältä tulee täyskärin resepti. Ota suuri kahvikuppi n,2dl ja tee niin että sokeria kuppi kananmunia kuppi ja vatkaa vaahdoksi, sillä tavalla että kun kokeilet sormen tai lusikan kanssa jää jälki, sen jälkeen sekoita yhteen kahvikupilliseen vehnäjauhoa puolitoista teelusikkaa vehnäjauhoa, sekoita varovasti tämä vehnäjauho+ leivinjauho vatkattuun kananmuna sokeri massaan. UUnin lämpö n.200c . Kun kokeilet tulitikulla tai hammastikulla n45 min, ei jää tikkuun kiinni on kakku kypsä. Hakkaa kreikan pähkinöitä ja tummaa taloussuklaata ihan pieneksi ja lisää vaahdotettuun kermavaahtton, kostuta kakku kahvin ja konjakin tai jaloviinan sekoituksrella ja lisää aina kuin täytät kakkua oypoi kaakaota siivilän kanssa kakun väleihib, tomu sokeria myöskin, näin ssaat perkwen hyvän kakun, kun haluasnoppailla niin laita haarukka kakun pöölle ja sirottele ensin kaakao ja perästä tomusokeri kakun päälle näin saat haarukan jäljen näkymään kakussa, on muuten pirun hyvä kakku, italialainen resrpti sen nimi on Zuzotto!
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
No niin... Aivan turhaan tuossa taannoin vitutus-ketjussa pelkäsin, ettei Black Sabbath tulekaan Suomeen. Mutta nyt se on varmistunut ja totista totta ! He tulevat Suomeen 5.7 Hartwall Areenalle ! Melkeinpä täällä hypin ja pompin ja itken onnesta ! Odotettavissa on jotain niin SANOINKUVAAMATTOMAN MAHTAVAA !! Vuoden 1999 Suomen keikka oli ÄLYTTÖMÄN HYVÄ ! Keikalle kertakaikkiaan PAKKO mennä ja vielä mieluiten eturiviin. Voih, suurin idolini Ozzy saapuu... Vetää ihan sanattomaksi, niin onnellinen olen. Ozzy ja Black Sabbath minulle YKKÖSET AINA ! Tervetuloa vaan Suomeen ! :-) :-)
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
No johan on perkele kun kaikki kovimmat hevibändit saapuu Suomeen saman kesän aikana. Black Sabbath, Maiden, Slayer...
Lippu Maideniin on jo, ja Slayer on myös pakko nähdä. Saas nähdä riittääkö rahkeet enää Black Sabbathia katsomaan, festareitakin kun on tiedossa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja taas yksi työpaikka osoitti kiinnostusta meikäläistä kohtaan... nyt tosin melko kaukana Tampereelta. Mutta ei mitenkään poissuljettu vaihtoehto sekään... Varmaankin haastattelukutsu tulee piakkoin.

On kyllä mielenkiintoista, kuinka kerrankin tuntee itsensä halutuksi työmarkkinoilla. Kai se kokemus on sitten tosiaankin varmuutta tuova tekijä. Mielessä on vaan se 2-3 vuotta sitten tapahtunut jokakeväinen sähköpostitulva: "Kiitos, mutta ei-kiitos, hyvää kevättä".

No joka tapauksessa nyt on hyvä fiilis. Loma päällä muutenkin ja aikaa rauhoittua.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Olen onnellinen etten asu näin kylmässä paikassa.

Tie 78; Puolanka, Paasikoski, mitattu klo 06:57: -34.2°C, poutaa. Tien lämpötila -26.7°C, tien pinta kuiva.
 
Viimeksi muokattu:

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolmossivulle oli tämäkin ketju vajonnut..

Tänään varmistui se, että saavumme tyttöystävän kanssa Helsinkiin viikonlopuksi. Pitkään oli epäselvyyksiä lähes kaikesta ja budjetteja laskeskeltiin tarkkaan. Nyt helpottaa.

Jokerit-HIFK oli alkuperäinen suunnitelma ja se myös pitää. Perjantaina on siis tarjolla harvinaista herkkua, kun Teacupin voi bongata Hartwall Areenalta. Ketä enää kiinnostaa itse peli? :-)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jes jes jes jou!!!!

Työpaikka, jossa olin haastattelussa tarjosi alustavasti d-työn. Työ olisi Tampereella, keskustassa... eli voisi muuttaa pois Hervannasta...
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
A,B,C ja D

Viestin lähetti Sistis
Työpaikka, jossa olin haastattelussa tarjosi alustavasti d-työn...

Niin, onneksi olkoon. Mitenkäs ne a-, b-, ja c-työt sitten?

Täältä tähän
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: A,B,C ja D

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, onneksi olkoon. Mitenkäs ne a-, b-, ja c-työt sitten?

Täältä tähän

Minä kiitän,

A-työtä harrastan aina vapaa-aikanani. Se liittyy siis erään alkoholi-nimisen aineen nauttimiseen. Se on mukavaa työtä.

Edellisessä työpaikassani työ oli melkoista B-luokan työtä. Joten se on jo koettu.

C-työ onkin sitten vaikeampi juttu... Mutta toivon, että tämä D-työ olisi C-työ. Eli siis: "Toivoin että tämä D-työ olisi Se työ".
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Sistis
Työ olisi Tampereella, keskustassa... eli voisi muuttaa pois Hervannasta...

Voi perkele...menee sitten tämäkin hyvä kulmakunta aivan pilalle...jos täällä alat aikaasi viettämään töiden merkeissä, tai peräti muutat tänne.

Itse olen onnellinen. Syitä on monia. Muutama mainitakseni:
- aurinko paistaa
- tänään on hokipeli
- kävin just syömässä mainion lounaan


EDIT: Onnittelut joka tapauksessa työpaikasta. Ensi ma kierros sun piikkiin? ;)
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Töitä töitä.
Sain uuden vakituisen työn ja pääsee pois epävarmuudesta. Työ on vielä erittäin mieluinen ja todellakin sen halusin, oikeastaan kaikki paranee vanhaan nähden. Talvilomat jää kyllä pitämättä nyt mutta silti hymy on korvissa asti.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti B1
Voi perkele...menee sitten tämäkin hyvä kulmakunta aivan pilalle...jos täällä alat aikaasi viettämään töiden merkeissä, tai peräti muutat tänne.

No mutta poijat... ottakaa se haasteena. Opetatte minut hyvän kulmakunnan tavoille. Ihan samalla tapaa, kuin aikoinaan muokkasitte David Printzistä NHL-tason puolustajan.

Viestin lähetti B1
EDIT: Onnittelut joka tapauksessa työpaikasta. Ensi ma kierros sun piikkiin? ;)

Kiitokset!

Ei vielä kuitenkaan kierrosta, odotellaan että saan nimet papereihin ja ensimmäisen tilinkin. Työ alkaa siis vasta toukokuussa, eli ihan heti en ole keskustaan muuttamassa.

Viimeksi muuten juotiin kierros olutta ja kierros Kleopatran kuukautisia minun laskuuni, jote ei ihan heti oteta tavaksi. ;)
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Huh huh, nyt on onnellinen olo. Sain koneen vanhemmiltani (lainaan, vaikka tuskin he tätä minulta pois tarvitsevat) syyskuussa 2003 muuttaessani Kissanmaalle. Se oli isäni työpaikalta, muuten ihan jees, mutta ei varustettuna äänikortilla tai muulla "turhalla" rakennusinsinöörien toimistoa ajatellen.

Jii-haa, jo nyt kävin hakemassa äänikortin ja kaiuttimet alle 50 eurolla. Hiukan on mahtava fiilis. Erilaisia media playereita on tullut jo netistä poimittua, nyt hain Winampin, jolla pääsen kuuntelemaan Padan otteluita. Fiilis on korkealla, pitäisi vain alkaa lukemaan tenttiin ja väsäämään paria harjoitustyötä.
 

The Rock

Jäsen
Helvetti jäätyy - Porin Ässät jatkaa kauttaan runkosarjan jälkeenkin. Elämä on ihanaa! Kiitos Ässät!

Tätä onnen tunnetta ei vielä n. tunti ratkaisujen jälkeen osaa kunnolla käsitellä. Eiköhän se kohta tule ja iske kuin miljoona volttia. Voi luoja, 6 kauden pitkä piina on ohi. SE JUMALAUTA ON OHI!

Pieni lisäilo tähän päälle vielä tuli läpi menneen tentin muodossa jota en odottanut läpäiseväni, mutta hyvä näin.

PATA PAINAA! Nyt ja aina!
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllähän nyt on kieltämättä hyvä fiiwis. Pitkästä aikaa paikka aurinkoisempiin peleihin on varmistettu ja hyvältä se kaiken tämän paskan jälkeen tuntuu.

Ei mulla muuta kuin: KIITOS ÄSSÄT!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viikonlopun suunnitelmia: Jokerit-HIFK-ottelu, shoppailua, kaksi yötä hienossa hotellissa, ehkäpä hyvää viiniä, tärkeän ystävän syntymäpäivien juhlintaa, rentoutumista poikaystävän seurassa... En valita, vaan odotan innolla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös