Onnellisuusketju

  • 1 299 481
  • 7 883

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Pikku Myy
Onneksi välillä elämä on ihan kivaa.

Olen puolestasi iloinen. Sen verta olet tuolla "vitutus" osiossa viimeaikoina vieraillut, että olet kyllä ansainnut vilpitöntä onneakin. Nauti elämästä, kun on aihetta!

Itsekin olen onnellinen. Eilen otin ensimmäisen kerran infarktin jälkeen alkomapitohoolista ainetta (3 jallu punsia), enkä ratkennut TUPAKOIMAAN, tämä on onnea!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Lainaan itseäni vitutusketjusta perjantailta:
Viestin lähetti B1
Vituttaa. Pelottaa. Miksi yksi lause voi muuttaa niin paljon?
Isäukko menossa leikkaukseen maanantaina. Ei pitäisi olla mitään riskiä, mutta miksi silti on pala kurkussa?
Vittu.

Äippä soitti, leikkaus mennyt hyvin ja isäukko on pirteänä osastolla. Oli töissä tänään kyllä välillä ajatukset poissa.
Pitänee huomenna mennä katsomaan kun vierailuaika taas aukeaa.
Huh.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti B1
Äippä soitti, leikkaus mennyt hyvin ja isäukko on pirteänä osastolla. Oli töissä tänään kyllä välillä ajatukset poissa.
Pitänee huomenna mennä katsomaan kun vierailuaika taas aukeaa.

Loistohomma!

Nimimerkillä: Myös oma isäukko leikattu n.15v sitten
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Viestin lähetti B1
Äippä soitti, leikkaus mennyt hyvin ja isäukko on pirteänä osastolla. Oli töissä tänään kyllä välillä ajatukset poissa.
Pitänee huomenna mennä katsomaan kun vierailuaika taas aukeaa.
Huh.

Valtavan hienoa lukea tällaisia hyviä uutisia, vaikka ei tunnekaan ihmisiä ja tilanteita. Jää silti hyvä mieli.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Nyt on todella kevyt ja helpottunut olo. Asiat aukesivat paremmalla tavalla kuin osasin toivoakaan. Nyt tuntuu todella hyvältä. :)
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Viestin lähetti B1
Lainaan itseäni vitutusketjusta perjantailta:


Äippä soitti, leikkaus mennyt hyvin ja isäukko on pirteänä osastolla. Oli töissä tänään kyllä välillä ajatukset poissa.
Pitänee huomenna mennä katsomaan kun vierailuaika taas aukeaa.
Huh.
Tiedän miltä tuollainen pelkääminen tuntuu. Hieno juttu että asiat ratkesi parhain päin!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Piiat

Viestin lähetti Pikku Myy
(miksi niin harvat miehet tajuavat aamupalan tarjoamisen hienoutta, mutta tytöt tajuavat?)....

Niin, kyllä itse ainakin erittäin iloinen, kun naiset kantavat pötyä pöytään tai jopa sänkyyn.

Valitettavasti suomalainen nykynainen on turhan laiska huolehtimaan miehestään. Siihen en lähde ottamaan kantaa kenen on syy, muuten kuin sanomalla, että tytöille pitäisi opettaa tuplamäärä kotitaloutta koulussa!

Täältä tähän
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Piiat

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kyllä itse ainakin erittäin iloinen, kun naiset kantavat pötyä pöytään tai jopa sänkyyn.

Valitettavasti suomalainen nykynainen on turhan laiska huolehtimaan miehestään. Siihen en lähde ottamaan kantaa kenen on syy, muuten kuin sanomalla, että tytöille pitäisi opettaa tuplamäärä kotitaloutta koulussa!

Täältä tähän

Kyllähän sitä nyt jokainen nainen varmasti täälläkin osaa miehelle kantaa aamiaisen sänkyyn esim isäinpäivänä, tai miksei arkisenakin päivänä.

Sitäpaitsi me naiset ollaan niin taitavia ja luovia otuksia tässä maailmankaikkeudessa että me ei tarvita kotitaloutta ollenkaan, selviämme ilman niitä itsestäänselvyyksiäkin :).
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Piiat

Viestin lähetti mysteeri
Sitäpaitsi me naiset ollaan niin taitavia ja luovia otuksia tässä maailmankaikkeudessa .....


Niin, en voi muuta kuin hymistellä samaan tahtiin tuon mainitsemasi luovuuden kohdalla.

Nimittäin. Nainen kuin nainen saa yksinkertaisimmankin asian näyttämään monimutkaiselta, mikäli hänet, tahi pahimmissa tapauksessa heidät, päästetään akkaporukalla ratkomaan asioita, sittemmin ongelmia.

Maailma todella tarvitsee putkiaivoista miestä, jotta edes joku asia toimisi jollain lailla. Muussa tapauksessahan armas Telluksemme olisi yhtä saatanan suurta torikokousta, ällistelyä ja alkuräjähdystä, kun kaikki vain puhuisivat toistensa päälle ja haukkuisivat poissaolevia.

Täältä tähän
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Re: Piiat

Viestin lähetti ervatsalo
Nainen kuin nainen saa yksinkertaisimmankin asian näyttämään monimutkaiselta

Maailma todella tarvitsee putkiaivoista miestä, jotta edes joku asia toimisi jollain lailla.

Täältä tähän

Niin, mitenköhän tämäkin nyt sitten menee, tätä kun on tutkittu kuitenkin melkoisen paljon.

Monen miehen kokemus siitä, että naisen logiikka ei kulje aivoissa ihan samaa reittiä kuin miehellä, on saanut viime vuosina lisätukea aivofysiologien tekemissä kokeissa.

Miehellä näyttäisi olevan naista huomattavasti suurempi taipumus "yksinkertaisissa tehtävissä" käyttää vain vasemman puolisen aivolohkon loogisanalyyttisiä päättelyprosesseja kytkemättä lainkaan mukaan oikeanpuoleisen aivolohkon intuitiivista, luovaa, kuvien ja kokonaisvaltaisten elämysten ja elämänarvojen hahmottamiseen erikoistunutta prosessia.

Tässä sitten miehille haastetta käyttää molempia niinkuin me naiset teemme.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Re: Re: Piiat

Viestin lähetti mysteeri
Miehellä näyttäisi olevan naista huomattavasti suurempi taipumus "yksinkertaisissa tehtävissä" käyttää vain vasemman puolisen aivolohkon loogisanalyyttisiä päättelyprosesseja kytkemättä lainkaan mukaan oikeanpuoleisen aivolohkon intuitiivista, luovaa, kuvien ja kokonaisvaltaisten elämysten ja elämänarvojen hahmottamiseen erikoistunutta prosessia.

Niin, eli asia menee vähän samalla lailla kuin kitaransoitossa.

Mies soittelee aivoillaan suoraviivaisen selkeää riffiä, mutta naisen tuottama tuotos menee äänensärkijän läpi, joka tekee yhtä sun toista alunperin sinänsä selvälle ja puhtaalle riffille.

Yksinkertaista. Jos oletetaan, että riffi on hyvä, niin minkä vitun takia se pitää mälvätä äänensärkijällä?

Jääkäämme pohtimaan asiaa.

Täältä tähän
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kullat rakkaat, ettekö te voisi käydä noita kodinhoitoon, ruoan laittamiseen ja lasten hankitaan ym liittyviä keskusteluja vaikkapa kotona tahi puhelimessa? Tai vaikkapa messengerissä, jossa itse hoidin edelliseen seurustelusuhteeseeni liittyvät asiat seurustelupäätöksestä eroon.

Mutta asiaan. Olen onnellinen/tyytyväinen läpi menneestä isosta ja vaikeasta kurssista. Kolmas kerta näköjään toden sanoi. Oli myös mukava nähdä koko kaveriporukkaa pulkkamäen merkeissä. Nyt voi rauhassa sitten panikoida ja jänskätellä huomisia treffejä. Kaakaota.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Pikku Myylle onnittelut!

Viestin lähetti Pikku Myy
Olen onnellinen/tyytyväinen läpi menneestä isosta ja vaikeasta kurssista. Kolmas kerta näköjään toden sanoi. Oli myös mukava nähdä koko kaveriporukkaa pulkkamäen merkeissä. Nyt voi rauhassa sitten panikoida ja jänskätellä huomisia treffejä. Kaakaota.

Onnittelut läpi menneestä kurssista ja onnea huomisiin treffeihin!! :)
 

Qwerty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Töissä on toisinaan aivan hirmuinen kiire. Puhelin soi ja sähköposti kulkee. Kiire on kova. Kaikki asiat tuntuvat kaatuvan päälle. Silloin istun alas ja ajattelen että on tämä hienoa. Olen onnellinen että saan olla kuuntelemassa ties kuinka monetta kertaa että miksi joku järjestelmä ei toimi, miksi en korjaa sitä, miksi en sitä, miksi en tätä. On tämä hienoa. Olen onnellinen että saan olla kiittämättömässä työssä. Olen onnellinen että saan illalla mennä oman rakkaan viereen nukkumaan ja herätä aamulla hänen vierestään. Olen onnellinen kun näen vanhempani, sukulaisia tai ystäviäni. Olen onnellinen kun saan jotain aikaan. Olen onnellinen että olen olemassa. Olen onnellinen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Mesellä hommat luistaa

Viestin lähetti Pikku Myy
...Tai vaikkapa messengerissä, jossa itse hoidin edelliseen seurustelusuhteeseeni liittyvät asiat seurustelupäätöksestä eroon.

Niin, kuulostaa tosi aikuismaiselta meiningiltä.

Hommahan meni varmaan hyvään mese-tyyliin jotenkin näin:

xxx: hEa! wHats UPP???? <3 Onx sul hyvä peba?
yyy: oNSe to-OO-osi ihq
xxx: alx olee mungaa? <3 <3
yyy: :) :) :) <3 <3
xxx: aNNx fjoosaa?!!11? ;) <3 :) :)???11!!!?
yyy: iMe muNaaa111!!!11!!
xxx: emmä zit ala zun gaa111!!11 bitZ!

Täältä tähän
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Mesellä hommat luistaa

Viestin lähetti ervatsalo
Hommahan meni varmaan hyvään mese-tyyliin jotenkin näin:
Ei jumalauta. Olitko se sinä kun noin tarkalleen tiedät? Hyvin kyllä onnistuit esittämään hifk-fania, ei käy kieltäminen:)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on hyvä fiilis, olen onnellinen. Aika maallinen syy tosin, ranskalaisten viranomaisten päätöksellä säästyin 5000 egen ALV:n maksamisesta ja auto on nyt näppärästi "sopivissa" kilvissä.

Miksi muuten tämä ketju piti kaivaa kakkossivulta ? Pkele tana, tänä hienona päivänä kaikki ovat onnellisia. Tämä on käsky.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Pitkän kahden vuoden opiskelemattomuudesta johtuneen takertelun jälkeen tuntuu, että ruotsin kieli alkaa vihdoin taas taipumaan ja yhdeksän vuoden opintojen tulokset muistumaan mieleen kunnolla, tänään tunnilla tuli jo pitkää stooria toisella kotimaisella.

Det känns jättebra just nu!
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Kerrankin saa kirjoittaa tänne. Eilen meni pitkä kuiva jakso poikki moniveto voittojen rintamalla. Nyt on ihan hjyvä fiilis.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen löytyi parannus krapulaan, kuumeeseen ja kuolemaan. Ihan paras ilta taas aikoihin. Varvas on musta, polvet ruvella, kämmenessä pikkukiviä, korvat soi, ääni on käheä ja unta saatu ihan liian vähän. Silti hymyilyttää:) Kiitos A, mitä mä tekisin jos en olisi sun kanssa symbioosissa? Ja pojille myös kumarrus selustan turvaamisesta.

"Antaa tulla vaan perkele jäitä porstuaan
vanhan vihtahousun kanssa aamuun tanssataan
antaa tulla vaan hammasta purren pistän vastaan
tanssin hullun valssin kanssa kuoleman"
 

scholl

Jäsen
Re: Mesellä hommat luistaa

Viestin lähetti ervatsalo

xxx: hEa! wHats UPP???? <3 Onx sul hyvä peba?
yyy: oNSe to-OO-osi ihq
xxx: alx olee mungaa? <3 <3
yyy: :) :) :) <3 <3
xxx: aNNx fjoosaa?!!11? ;) <3 :) :)???11!!!?
yyy: iMe muNaaa111!!!11!!
xxx: emmä zit ala zun gaa111!!11 bitZ!

Nyt sun pitäisi kyllä treenata vähän kirjoitusta.
Hauskaa se, että haluat olla/olet pienempi kuin kolme, mutta tuo 11 ja 111 hokeminen on hieman sekavaa ja ymmärtämistä vaikeuttavaa, puhumattakaan välimerkkien holtittomasta käytöstä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Pikku Myy
"Antaa tulla vaan perkele jäitä porstuaan
vanhan vihtahousun kanssa aamuun tanssataan
antaa tulla vaan hammasta purren pistän vastaan
tanssin hullun valssin kanssa kuoleman"

Hienoa biisiä olet lainaillut.

Juu, kyllä tässä itsekin voi olla ihan hyvällä mielellä. Kaverille kohta saunomaan ja Tampere-City odottaa... tarkoitus olla pienessä humalassa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen suunnattoman onnellinen ja hyvilläni Rakkaani puolesta, hänelle varmistui loistoduuni - voisinko sanoa, että toiveduuni!

Elämä hymyilee kaikella tapaa...

vlad.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jukurit kaatoi KooKoon ja tulosvetokin osui, eihän tuo kerroin päätä huimaa mutta kuitenkin.

Ja muutenkin kaikki on aika helvetin hyvin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös