Onnellisuusketju

  • 1 295 527
  • 7 896

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No voiko onnellisempi edes olla?
Kesäloma on nyt!!! Todistus oli hyvä ja fiilis mahtava.

Nyt kavereiden kanssa pitämään hauskaa.Jesh.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Onnittelut koulunsa lopettaneille jne.

Mutta mullapas onkin parhaat kaverit ikinä! Näin sen pitääkin mennä, kiitos teille!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti PeteX
La: Systeri hakee tytön hoitoon. Eukko mukaan ja katamaraanilla vapauteen dvs. Tallinnaan. Suomalaisillehan Tallinna on jo arkipäivää, mutta kieltolaki- sosiaalitantta Ruotsista tulevalle puoliksi paratiisi. Näin ainakin ystäväni mielestä.
Su: Helsinki- kierros, joka ei sisällä yhtään kulttuurikohdetta, jollei sitten Pata-Ässää lasketa moiseksi. Pakkohan kaverille on näyttää tämä suomalaisen karaokekulttuurin kehto, joka varsinkin sunnuntaisin on elementissään. Säävarauksella tietysti myös terassikierros.

La: ei huomattu ensimmäisen katamariinin lähtöä ja jouduttiin menemään tullista takaisin. Peruskaavalla muuten.
Tänään on siis Pata-Ässän vuoro ja olo on helvetin hyvä (ei edes tasoittavia). Kaveri sanoi, että pitää ensin vähän levätä. "Liika annos sosiaalidemokratiaa ja Abbaa, tollaisen raavaan miehenkin jo tappaa" lauloi Eput aikoinaan.
Tunnin saa aikaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ihan jees meininki.
Ihmissuhde on rakennuksen alla, vaikka toisessa ketjussa se syökin minua sisältäpäin. Minulla on silti hyvä olo muuten.
Viikon päästä olen lämpimän auringon alla ja nautin virvokkeista hyvässä seurassa. Tarkemmin sanottuna manner-Euroopan läntisimmissä paikoissa.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kaikki asiat eivät todellakaan ole hyvin tunnen oloni onnelliseksi. Noh ehtiihän sitä olla vittuuntunut vaikka huomenna..
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan kohta parin päivän odotetulle reissulle. Ajomatka alkakoon. Häme, here we come! :-)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon vaan edelleenki niin onnellinen et pakko kirjottaa taas...
Oon ihan in lööv.
Toivottavasti tää nyt onnistuis...Hymy.
Kuten kaverini sanoi "Jos ei tuu mitään, niin se on sit susta kiinni koska sua ei voi kukaan vastustaa". Hah.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Menee vallan mahdottomaksi kun taas joutuu tänne kirjoittelemaan.

Äsken käytiin emännän kanssa katsastamassa uusi (vuokra)kämppä, jonne tarkoitus on nyt sitten muuttaa parin viikon kuluttua. Kerrostalon alimmassa kerroksessa saunallinen kaksio omalla n. kolmen parvekkeen kokoisella pihalla on meidän tilanteeseen hämmästyttävän hieno asia.

Saattaapi vielä tulla tämän vuoden puolella myös hyväpalkkainen vakituinen työpaikkakin, joten ei voi valittaa tällä hetkellä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla
Oon ihan in lööv.
Hei, onnea hirmusti:) Toivotaan, että juttu onnistuu hyvin.

Vaikka omalla kohdalla miestä ei ole vielä osunut, niin olen ihan onnellinen viiden tunnin juoru/ikkunashoppailusessiosta kaverin kanssa. Se jopa osti mulle köyhällä uuden Nemi- sarjakuva-albumin:)
 

Stounifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huddersfield nousi tänään futiksen kakkosdivariin Englannissa. Jännäksi meni, mutta tulihan se nousu! Toivottavasti ei tarvitse tehdä enää paluuta kolmoseen, vaan nyt on suunta ylöspäin!

Mä oon niin onnellinen!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tili tuli! ..loppuviikosta tili meni?

Toinen ilonaihe on se, että näen rakkaani viikonloppuna, vaikka olen ylitöissä perjantain ja lauantain välisen yön. Kaukosuhteessa jokainen näkeminen on ainutlaatuinen.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paino tippunut vuodessa 84kg->79.5kg. Mitään muuta en ole tehnyt kuin aloin polkemaan kuntopyörällä 40min lenkkejä 3-5 kertaa viikossa talven ajan. Nyt kesällä polkupyöräilyn lisäksi noin 30min lenkkiä kuntsikalla.

Oli oikein mukava ja iloinen yllätys kun laitoin farkut jalkaan joita en ole käyttänyt 5 vuoteen kun ne eivät ole mahtuneet. Tämä kuntoilu auttoi myös siihen että olin koko talven terve.

Suosittelen, itsestähän tuo on kiinni mikä laji sopii: Mulla seon pyöräily/kuntopyöräily. Kesälomaan vajaa 1kk sekä vuosittaiseen Tapparafanien Härmälämiittikin on jo ovella (19.6). Mikäs tässä, varsinkin kun ovat luvanneet kelien vihdoin lämpenevän.
 

Probert

Jäsen
Olo on vahintaankin helpottunut ja onnellinen, kun takana on viimeinen tentti ja lukuvuosi Englannissa on pulkassa. Tanaan hyppaan koneeseen ja lennan Suomeen neljan kuukauden ansaitulle kesalomalle tyttoystavani luo. Yhteinen asunto on vuokrattu ja kesainen Helsinki odottaa. Kaiken lisaksi sain myos loistavan kesaduunin, joten asiat eivat juuri nyt voisi paljon paremmin olla. Tasta hetkesta on helppo nauttia.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vietin eilen pitkästä aikaa (no okei, viikko edellisestä..) illan kahdestaan tyttöystäväni kanssa. Tuntui uskomattoman hyvältä vain maata sylikkäin sängyllä leffaa katsellen.

Samaan aiheeseen liittyen, lauantaina talo tyhjenee yksin minun käyttööni, joten teen tytölleni illallisen, laitan saunaa lämpiämään jne.. Saa nähdä mitä muuta on ohjelmassa.

Todella hyvä fiilis tänään.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Pärde

Samaan aiheeseen liittyen, lauantaina talo tyhjenee yksin minun käyttööni, joten teen tytölleni illallisen, laitan saunaa lämpiämään jne.. Saa nähdä mitä muuta on ohjelmassa.

Eli vaimo ja lapset lähtevät etuovesta niin heti tyttöystävä sisään takaovesta ;)

Väsynyttä...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kolme päivää aikaa kesälomaan.
Kaksi viikkoa mukavaa aikaa etelässä.
Toinen pätkä lomaa sitten myöhemmin.

Ja olin tänään mukavan tytön kanssa kahvilla. Saapa nähdä, mitä siitä tulee.

Elämä on muutenkin mukavaa, että voin olla lähes aina onnellinen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1. Kävin eilen lenkillä (8 km) ja kunto tuntuu paremmalta, kuin koskaan.

2. Sain 2 assarointiryhmää. Rahaa tulee siis huomattavasti enemmän tältä kesältä.

3. Se saakelin keli alkaa jo lämpenemään.
 
Viimeksi muokattu:

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
1. Ensimmäinen ultraäänitestaus tulevalle esikoiselle

ja

2. hääkutsut lähtee tänään postiin

Hymy siis melko herkässä. Aurinkokin näkyy paistavan. Hienoa!
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Cimbe
1. Ensimmäinen ultraäänitestaus tulevalle esikoiselle

ja

2. hääkutsut lähtee tänään postiin

Hymy siis melko herkässä. Aurinkokin näkyy paistavan. Hienoa!

Isot onnittelut molempiin! Veikkaan, että sinulle tulee uusi syy kirjoittaa onnellisuusketjuun, kun vauva on syntynyt ja olette vielä menneet naimisiin. Paras on vielä edessä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Joku jämänarrisentteri sieltä tuli, mutta kai siihen täytyy tyytyä.




:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös