Onnellisuusketju

  • 1 295 529
  • 7 896

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on mukava fiilis. Vaikuttaa siltä, että viikon aikana olen ehtinyt nukkua univelat ja suurimman "märevinkohtahiuksetpäästä" -stressin pois. Eilen sitten vielä äiti tuli kylään, käytiin sukulaisten luona, Ateneumissa ja muutamalla siiderillä sitten vielä iltasella. Tänään saatiin suurin osa tavaroista pakattua ja muuten löhöiltyä. Oli mukavaa viettää kahdestaan aikaa, siihen kun on harvemmin tilaisuus. Muutenkin elämä näyttää tästä pikku hiljaa selkeytyvän. Huomisen iltavuoron jälkeen alkaa kaiken muun lisäksi eka osa kesälomasta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Hallåå, tänään saapuu ruotsalainen ystäväni pidennetylle viikonloppuvapaalle kansankodista. Ohjelma on seuraava;
Pe: Suomi-Ruotsi fudismatsin seuraaminen ryyditettynä tuliaisjuomilla ja saunomisella. Keskustelua demareista ja Ruotsin ulkomaalaispolitiikasta eli kaverini pääsee vapaasti purkamaan sydäntään näistä (hänen mielestään) epäkohdista. Ruotsissahan hän saisi potkut töistä ja joutuisi Säpon mustalle listalle, mikäli avaisi päänsä ja kritisoisi näitä pyhiä lehmiä.
La: Systeri hakee tytön hoitoon. Eukko mukaan ja katamaraanilla vapauteen dvs. Tallinnaan. Suomalaisillehan Tallinna on jo arkipäivää, mutta kieltolaki- sosiaalitantta Ruotsista tulevalle puoliksi paratiisi. Näin ainakin ystäväni mielestä.
Su: Helsinki- kierros, joka ei sisällä yhtään kulttuurikohdetta, jollei sitten Pata-Ässää lasketa moiseksi. Pakkohan kaverille on näyttää tämä suomalaisen karaokekulttuurin kehto, joka varsinkin sunnuntaisin on elementissään. Säävarauksella tietysti myös terassikierros.
Ma: Lue krapulaketju

Ja kuten turkulaiset kuivankalskeat moralistit edellämainitusta huomaavatkin, juomme viinaa ja ostan myös Tallinnasta viinaa. Olen alkoholisti sekä huono isä. Onneksi en pelaa änärissä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti PeteX

Ja kuten turkulaiset kuivankalskeat moralistit edellämainitusta huomaavatkin, juomme viinaa ja ostan myös Tallinnasta viinaa. Olen alkoholisti sekä huono isä. Onneksi en pelaa änärissä.

Vaikken turkulainen kuivankalskea moralisti olekaan, tässä on minusta puuttumisen paikka ehdottomasti ja välttämättä, sillä naapurikannattaja on huolissaan ryytyvästä elämäntavastasi. Minusta Sinut tulee määrätä virtuaalihoitoon viinanläträilyjesi ja ylenpalttisen örväilyjesi kanssa. Sinun tulee sitoutua olemaan kirjoittamatta jurrispäissäsi tänne ja krapula-aamuina Sinun tulee kirjoittaa katuvia sanoja Krapulaketjuun. Otetaan sellainen vuoden mittainen hoitokuuri näin aluksi, niin katsotaan, alkaako mies palaamaan normaalien kirjoihin. Äläkä edes ehdota, että kiroilette siellä. Puhumattakaan, että vahtaisitte niin sanotulla "sillä silmällä" etelän naapurineitojen lyhykäisiä hamevarustuksia yleistä pahennusta herättäen. Lapselle ainakin sitoudut tuomaan tusinan Barbi-nukkeja tuliaisiksi ja Kenin Rollseineen.

Ainiin, minä olen tänään ihan onnellinen. Viikonloppu tulossa, aurinko paistaa jo kesäisesti ja mietiskelen tässä mitä grillattavaa viikonlopuksi ostan. Päättämättä on vielä sekin, ostako 0,5 vai 0,33 litran Koff-tölkkejä, mutta eiköhän tuostakin selviä ennen kauppareissua. Ei se onni aina kovin isoja asioita tarvitse. Kannattaa olla onnellinen ja arvostaa hyviä, pieniä asioita ja päiviä. Monasti on pienestä kiinni, että asiat voisivat olla paljon huonommin. Sen kun aina jaksaisi muistaa. Aina.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Senior
Lapselle ainakin sitoudut tuomaan tusinan Barbi-nukkeja tuliaisiksi ja Kenin Rollseineen.

Eikös Barbi ja Ken ole eronneet? Ei kovin onnellinen tapaus, enkä halua kotiini riitelevää nukkepariskuntaa. Viimeksi ostin tytölle mielestäni nätin nuken Tallinnasta, mutta hän ei ollut siitä yhtään onnellinen vaan sijoitti sen nukkehierarkiassa Ruotsista tuomani mollamaijan alapuolelle, juuri ennen typeriä lauseita toistavaa Jane- nukkea. Nuken ostaminen lapselle tuntuu olevan yhtä vaikeaa kuin vaatteiden ostaminen eukolle joululahjaksi.

Ai niin, sain juuri sopivasti ennen reissua uuden Visa- kortin, jossa kuvana on Hurriganesin Roadrunnerin kansikuva. Tästä olen materialistina ja Hurriganesfanina onnellinen.
 

Anton

Jäsen
Eilen oli jalkapallo-ottelu, jonka voitimme selvästi. Toisen puoliajan alussa meidän ykkösmaalintekijä revähdytti reitensä ja hänen pelinsä oli ohi. Oli hauska nähdä vastapuolen puolustajien huvittuneet ilmeet, kun he huomasivat että siirsimme kärkihyökkääjäksi maalivahdin eli allekirjoittaneen. Oman pelin saldona oli sitten viisi maalia, joista yhden kylläkin tein jo ensimmäisellä puoliskolla pilkulta.

Hattutempun jälkeen peräti Lapin Kullan olut maistuu hyvälle, mutta viisi maalia on jopa parempi kuin märkä pano. Kokeilkaapa joskus!

Minä taidan tehdä tästä laulun…
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kesäloma alkoi, Heinäkuussa paluu arkeen!!!! Just korkkasin oluen, vähän aikaa netissä ja sitten kaverille istuu iltaa ja katsomaan Suomi-Ruotsi peliä..Vähän on hyvä fiiliis..eikä haittaa vaikka sataa vettä!!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti jesse72
.eikä haittaa vaikka sataa vettä!!

Mä korkkasin kanssa oluen ja käyn löylyssä ennen peliä, mutta ei pilvettömältä taivaalta kyllä vettä voi sataa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Ruotsi
Viestin lähetti Olkku
Mä korkkasin kanssa oluen ja käyn löylyssä ennen peliä, mutta ei pilvettömältä taivaalta kyllä vettä voi sataa.

Tiedoksi vaan että kyllä Suomessa onnistuu pilvettömältä taivaalta sataminenkin.

Ja peliä ennen voit olla vielä onnellinen, mutta pelin jälkeen luultavasti et ole, varsinkin jos kannatat Suomea.

Itse ketjuun. Tällä hetkellä onnelliseksi tekee viikonloppu vapaa, ja se että tietää huomenna heräävänsä ilman krapulaa Ruotsista.

Onnelliseksi minut tekee myös kaunis Suomen luonto ja kauniit Ruotsin naiset.

Hyvät perjantait kaikille!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Mister-Finland
Ja peliä ennen voit olla vielä onnellinen, mutta pelin jälkeen luultavasti et ole, varsinkin jos kannatat Suomea.

Tiedoksi myös, elämässäni on niin paljon muuta sisältöä, että minkään lajin urheilutulos ei tee minua onnettomaksi.
Urheilua seuraan, vain mielenkiinnosta osaavien urheilijoiden suorituksiin.
 

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Mister-Finland
Itse ketjuun. Tällä hetkellä onnelliseksi tekee viikonloppu vapaa, ja se että tietää huomenna heräävänsä ilman krapulaa Ruotsista.

Olen kyllä mielenkiinnolla seurannut typeriä juttujasi forumissa.
Oletko jonkunsortin masokisti, kun haluat täällä junttikansan keskusteluforumissa olla äänessä, vai eikö kielesi taivu kotimaasi keskustelupalstoille?

Asuinpaikkasi perusteella taipuisin uskomaan vaihtoehto ykköseen. Anteeksi offtopic.

Olen onnellinen, että TV:ta tulee jalkapalloa, molemmat pojat ja ukko on nenä kiinni ruudussa ja itse saan olla koko illan rauhassa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Ruotsi
Viestin lähetti Niisku

Olen onnellinen, että TV:ta tulee jalkapalloa, molemmat pojat ja ukko on nenä kiinni ruudussa ja itse saan olla koko illan rauhassa.

Sullahan tuntuu olevan toimiva avioliitto...

En ole masokisti. Olen suomalainen ja siksi käyn suomen keskustelupalstoilla, eli kotimaani keskustelupalstoilla.

Voisin myös koittaa tehdä sinusta onnellisen..ei vaan kyllä sä varmaan olet onnelinen tälläkin hetkellä.

Hyvät kelit, mukavat ihmiset (joihin varmasti sinäkin kuulut) ja vähät vaatteet, siinä kesän "onnelisuudet".

Olen onnellinen myös Jari Litmasen puolesta. Hienoa että on terve ja pelaa nautittavaa futista.
Suomen nuoriso ottakaa tästä esimerkillisestä urheilijasta mallia.

EDIT: Vähän korjailin..
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatketaan linjassa: loma alkoi ja edessä on kylmä siideri. Ruotsin molemmat kurssit menivät läpi. Suurin osa muuttokuormasta pakattuna. Ja kaiken lisäksi otin töissä varastetun kortin pois, tiedossa siis vajaa 170 euroa. Ei paskempaa.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti PeteX
Hallåå, tänään saapuu ruotsalainen ystäväni pidennetylle viikonloppuvapaalle kansankodista. Ohjelma on seuraava;
Pe: Suomi-Ruotsi fudismatsin seuraaminen ryyditettynä tuliaisjuomilla ja saunomisella. Keskustelua demareista ja Ruotsin ulkomaalaispolitiikasta eli kaverini pääsee vapaasti purkamaan sydäntään näistä (hänen mielestään) epäkohdista. Ruotsissahan hän saisi potkut töistä ja joutuisi Säpon mustalle listalle, mikäli avaisi päänsä ja kritisoisi näitä pyhiä lehmiä.
La: Systeri hakee tytön hoitoon. Eukko mukaan ja katamaraanilla vapauteen dvs. Tallinnaan. Suomalaisillehan Tallinna on jo arkipäivää, mutta kieltolaki- sosiaalitantta Ruotsista tulevalle puoliksi paratiisi. Näin ainakin ystäväni mielestä.
Su: Helsinki- kierros, joka ei sisällä yhtään kulttuurikohdetta, jollei sitten Pata-Ässää lasketa moiseksi. Pakkohan kaverille on näyttää tämä suomalaisen karaokekulttuurin kehto, joka varsinkin sunnuntaisin on elementissään. Säävarauksella tietysti myös terassikierros.
Ma: Lue krapulaketju

Ja kuten turkulaiset kuivankalskeat moralistit edellämainitusta huomaavatkin, juomme viinaa ja ostan myös Tallinnasta viinaa. Olen alkoholisti sekä huono isä. Onneksi en pelaa änärissä.

Iski aika täysillä tää teksti:)

Pe look-a-like; Oli vappuna Palle Ramstedt (nimi muutettu, toim.huom.) vierailulla Kansankodista. Jouduin siis todistamaan Suomi-Ruotsi -lätkämatsia silloin. Joo, joo, oli "perhe"riita sen jälkeen. Kiitokset kärsivällisyydestä eräälle JA-tutulle;)

La look-a-like; Silloin iski myös toi ajatus lähteä Tallinnaan, kun meille se nyt on ihan sama meneekö metrolla Vuosaareen vai lautalla Tallinnaan, että täytyyhän Ruåtsin poju sinne viedä ja oli ite tosi innoissaan mutta ei saanu passia kuntoon siihen mennessä, joten jää seuraavaan kertaan.

Su look-a-like; pakko viedä kaveri kattoo perisuomalaista menoa, eli Alppimaahan (R.I.P). Ei ehtiny ensimmäinen karaoke-esitys loppua kun oltiin jo Kolmannella linjalla keskellä katua nauramassa kaksin kerroin.

Ja niin osuu kohdalleen kaikki toi muukin teksti; Ruotsin ulkomaalaispolitiikka, Säpo, pyhät lehmät, demarit, kieltolaki, sosiaalitantat, lapsenvahti, huono äiti (mun kohdalla) jne. jne. Onkohan meillä sama kaveri? Hmm.

Okei Senoir, näyttää olevan mullakin aihetta tulla sun rippituoliin. Milloin se oli se vastaanotto, kun on muutama kuukausi jo aikaa sitten kun viimeksi...

No onnellisuusketjussa kun ollaan, niin loma alkaa parin viikon kuluttua, ja juhannus tulee vietettyä tuolla naapurin Lintukodossa. Saapa nähdä mitä perinteitä siihen saavat ympättyä, kun kokotkin siellä poltetaan jo pääsiäisenä. Onneksi, ettei mua vaan noitana... Turkulaisille tiedoksi; perinteisiin saattaa kuulua "hembränt".
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Koulu loppuu taas huomenna... Maanantaina matikan uusintaan ja sen jälkeen on kaks viikkoa duunia, mut ei tunnu missään! Niillä tulevilla rahoilla istutaan ens kaudella tiiviisti komeassa, prameassa kotiareenassamme, prkl! Hyvä fiilis, futiksen EM-kisat alkaa parin viikon päästä, lähetysajat suorastaan loistavat.






...mutta se koulu jatkuu jo 11.8
 

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Mister-Finland
En ole masokisti. Olen suomalainen ja siksi käyn suomen keskustelupalstoilla, eli kotimaani keskustelupalstoilla.

Väärin poju, joka saatanan ketjussa olet painottanut, ettet ole suomalainen, kävin kirjoitushistoriasi läpi. Kannattaa muistaa trolli, mitä on itse kirjoittanut, ennen kun alkaa täällä jauhamaan paskaa.

Tiedätkö puju, se on yksi taiteen laji ja siihen sinusta ei ole.
Täällä on tosi hyviä paskanjauhajia ja heitä arvostaa koko forumi, mutta ei tollasta trollia, joka ei muista edes omia kirjoituksiaan.

Hyvää yötä PÄSSI, jäit kiinni ja olet näköjään jäänyt jo aiemminkin, joten anna olla.

Asiaan. Olen onnellinen, että sain sanottua sanottavani.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lukion penkkiä ei tarvi kuluttaa pariin kuukauteen. Viimenen koeviikkokin meni ihan hyvin. Enkusta tuli tunnin lukemisella 8½ ja kurssista numeroks 9. Äikän novellianalyysistä 9½, 10 kurssista. Maantiedon kokeesta 9. Hyvillä mielin lomalle...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Eräs läheinen ystäväni täytti eilen 23 vuotta. Lähetin hänelle kortin, viestin ja leffaliput. Pääsisi synttäripäivänä katsomaan The day after tomorrow.
Kortti oli huolella valittu: Ne, jotka ovat koskettaneet sieluamme, eivät ole kaukana.

Illansuussa tuli puhelu takas:
Olet paras ystävä mitä voi olla olemassa.

Olen todellakin otettu..


EDIT: MIKÄ VITUN 280 EUROA????
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti PeteX
Hallåå, tänään saapuu ruotsalainen ystäväni pidennetylle viikonloppuvapaalle kansankodista. Ohjelma on seuraava;
Pe: Suomi-Ruotsi fudismatsin seuraaminen ryyditettynä tuliaisjuomilla ja saunomisella. Keskustelua demareista ja Ruotsin ulkomaalaispolitiikasta eli kaverini pääsee vapaasti purkamaan sydäntään näistä (hänen mielestään) epäkohdista. Ruotsissahan hän saisi potkut töistä ja joutuisi Säpon mustalle listalle, mikäli avaisi päänsä ja kritisoisi näitä pyhiä lehmiä.

Pe: meni vituixs ja Ruotsi voitti. Ha,ha ja v-tun ha, kaveri istui partsilla ja yritti iskeä suomityttöjä, eikä ollut kinnostunut koko matsista
La: Nyt mennään Tallinnaan ja olen onnellinen (lue: hirveä jysäri).
 

Bandana

Jäsen
Peruskoulu on nyt sitten ohi ja lomat edessä. Mikäs siinä, hyvältä tuntuu.

Jäi vain vituttamaan päättötodistuksen keskiarvo 8.2, kun lukion keskiarvoraja näyttää olevan 8.3.
15.6 ratkeaa. Katellaan nyt.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Eilen hirveet kännit ja heräsin ilman krapulaa..nyt tilattiin pitsaa ja kebbia karvahanskoilta..ja jos vaikka baariin illalla..??

Ja mikä parasta töihin vasta Heinäkuussa!!!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kesäloma on täällä siitäkin huolimatta, että ulkona sataa vettä! :o)

Vielä ei oikein meinaa tuntua lomalta, mutta pikku hiljaa tuntee, miten stressi ja 'kireys' alkavat purkautua. Aivan ihanaa. Ei tarvitse lukea, ei tarvitse herätä aina 06.30, ei tarvitse tehdä läksyjä, ei tarvitse huolehtia palatuspäiviä, ei tarv...

Tänä kesänä joudun tosin palaamaan omatoimisesti kirjojen ääreen varmaan tuossa heinäkuun lopulla, koska ajattelin aloittaa syksyn kirjoituksiin lukemisen hyvissä ajoin. Nyt en kuitenkaan jaksa stressata sitä, tuohonhan on aikaa kaksi kuukautta! Väliin mahtuvat juhannus, festarit, matkustelua.. Tervetuloa loma!

Kohta lähden kaverini lakkiaisiin ja valmistujaisiin. Olen todella iloinen tytön puolesta, sekä englanti että ruotsi olivat aivan läpipääsyn rajoilla yo-kokeessa, mutta tarinalla oli onnellinen loppu, ja tänään hän on jo saanut painaa lakin päähänsä. Illaksi olisi sitten ehkä jotain pienimuotoista aktiviteettia tiedossa, mutta siitä minulla ei vielä oikein mitään tietoa ja ajatellessani väsymystäni melkein tuntuu, että voisin vain tulla kotiin ajoissa nukkumaan. Mutta kai sitä nyt vähän jonnekin lähdetään juhlistamaan loman alkua...

Huomenna lähden matkalle ihanan ihmisen kanssa, kotiinpaluu on vasta ensi viikon keskiviikkona tai torstaina. Ainakin paria ystävää tulee tuona aikana tavattua, ja hauskaa on aivan takuulla. :o)
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin hakeen toikkarin ja sinne oli tullut kursseista erittäin hyviä numeroita. Keskiarvo tasan 9, nyt saa lomailla hyvällä omallatunnolla. Tuntuu, että ois ikäänkuin loma ansaittu, ku on opiskellu hyvällä menestyksellä lukuvuoden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös