Onnellisuusketju

• 1 301 012
  • 7 884
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jääpussi ja oikeaoppisesti sidottu pohje. Hyvää ruokaa ja kosolti jälkiruokaa eli viinejä jos toisenmoisiakin. Ah tätä autuutta parin päivän kärvistelyn päälle.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli tässä sohvalla löhöillessä pohdittua, että helvetin hyvä juttu ettei Suomessa ole krokotiilejä. Kesällä on paljon mukavampi pulahtaa järveen, kun ei tarvitse väistellä noita matelijoita.

Zamboni-kuskista poiketen pohje on kunnossa, mutta jalkapöytään iski joku todella omituinen kipupiste. Mihinkään en ole koipea kolauttanut, eikä ulkoisesti voi havaita kuin pienen hieman punertavan alueen, mutta silti on koipi siinä kunnossa että vain kantapäälle uskaltaa varata. Tuo jalkasärky pikkaisen vituttaa, mutta toisaalta krokotiilien puuttuminen on tosi hyvä juttu.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olin jo epätoivossani laskenut sen varaan, että perjantaina voi ihan hyvin tehdä töitä myöhään, kun The Jäähallilla ei kuitenkaan pelata lätkää. Pomo, saman joukkueen miehiä, ei ollut menettänyt uskoaan vaan järjestellyt asiat toisin. Pääsen siis perjantaina lähtemään riittävän ajoissa.

Kyllä piru vie ihmisen olo ja elo on onnellisempaa, kun on pomo joka ymmärtää tärkeistä asioista.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olin jo epätoivossani laskenut sen varaan, että perjantaina voi ihan hyvin tehdä töitä myöhään, kun The Jäähallilla ei kuitenkaan pelata lätkää. Pomo, saman joukkueen miehiä, ei ollut menettänyt uskoaan vaan järjestellyt asiat toisin. Pääsen siis perjantaina lähtemään riittävän ajoissa.

Kyllä piru vie ihmisen olo ja elo on onnellisempaa, kun on pomo joka ymmärtää tärkeistä asioista.
Hyvä ja asioita ymmärtävä pomo on kyllä kullan arvoinen asia.

DaleDoback

Jäsen
Suosikkijoukkue
Prospects
Olen onnellinen, että sain vihdoin kirjoitusoikeudet Jatkoaikaan. Olen yrittänyt 4-5 kertaa aiemmin, mutta nyt kolahti. Eileen loppui myös koulut, joten aiheita onnellisuuteen on useampia.

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olen todella onnellinen siitä, että promillerajaa ei sittenkään laskettu vesiliikenteessä. Nykyään kun tuntuu, että kaikki mitä päättäjät päättävät, on ihan silkkaa kusta ja paskaa, niin tämä uutinen oli todella raikas tuulahdus ihmisyyden ja hyvän elämän puolesta.

Veneily tyynessä ja aurinkoisessa suomalaisessa kesäsäässä muutaman kaljan myötäisessä on paitsi parasta kuviteltavissa olevaa elämää, myös täysin harmitonta hommaa kanssaihmisille. Otan sille nyt ja tulevaisuudessa!

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Huomenna alkaa kesäaika. Ai että kun on mukavaa!

Joo, oli aivan helvetin mukavaa. Huomasin, ettei se kellon siirtäminen ole niin helppoa kuin luulisi.
Itselläni ei siis ole vaikeuksia ymmärtää kellon siirtämistä.
Olen vieläkin onnellinen, kun IFK voitti eilen. Voittaisivat huomennakin, niin onnellisuusaste olisi vieläkin korkeampi.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voittoisaa illanjatkoa!

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Eilen päättyi työpaikalla koeaikani. Joten ei tartte enää sitäkään jännittää. Ei nyt sillä, että olisi ollut jotain ongelmia, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Nyt kuitenkin saan jatkaa huoletta kohti tulevaisuutta.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Onneksi eilen tuli työpaikalta palkka vaikka Handelsbankenissa vikaa olikin eikä heti aamusta tullut.

Olisi muuten ollut laskujen kanssa kusessa.

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tuli varmistus uudesta työpaikasta, enää vain peruskaura (lääkäri, huumetestit, jne.) läpi ja homma on siinä. Vittu että tuli mukava viesti perjantaille!

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
On työ, jonne ainakin toistaiseksi on kiva mennä. Työympäristö vaikuttaa mukavalta ja suurin osa työkavereista on miellyttäviä tai sitten ymmärtää pitää turpansa kiinni. Myös muutama todella kaunis henkilö on samalla osastolla. Lisäksi huomasin, kolme vuotta sitten tänne kertomastani hyvinkin kauniista ja näpäkästä naisesta on tullut taas työkaverini. Harmi kun oli perjantaina poissa. Huh huh! Onkohan muuttunut vielä kuumemmaksi vai rupsahtanut..

Kuitenkin onnellinen duunipaikastani

Pitänee mennä jännäily ketjuun.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Töissä oli aivan tajuttoman hektinen päivä, kun kolmannes jengistä on koutuksessa tai kipeänä. Normaalipäivän päälle oli vielä kokous, jossa väsyneenä ja stressaantuneena esittelin asiani päin persettä. No, tuli siitä tolkku lopulta, kun kollega vähän jeesasi. Myöhässä kotiin, silmiä kirveli ja nälkä paukutti vatsassa. Söin hiukan.

Fiilis oli sellainen, että olisi pitänyt päästä kehään, aivan uskomaton aggressio päällä! Ei mitään kiukkuista oloa, mutta hirveä energia ja kaikki päivän paska sisällä. Purin fiiliksen kuuntelemalla Decapitatedia, energiaa vapautui. Sitten jotenkin napsahti, tajusin, että tämä on vain elämää. Jumankauta, kaikki tässä kuollaan kuitenkin, miksi pitäisi stressata? Lätkääkin tulee, duunia voi tehdä kymmenen aikaan illalla. Paukautin kuulokkeisiin Flogging Mollyn "Within a Mile of Home" -biisin, korkkasin Newcastle Brown Alen ja jorasin biisin alusta loppuun kaksi kertaa. Hieno fiilis! Ja lätkääkin tulee! Minä osaan, minä elän ja jumankauta minä selviän!

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No ei nyt ihan, vaikka kesällä tuli muutama olut viikossa juotuakin. Arkipäivisin pitää olla hyvä syy avata olutpullo tai ihan vaikka limu, koska yritän pitää kiinni viikonloppuherkuttelusta. Nyt vain oli sellainen olo, että siihen sopi pieni irtiotto arjesta.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkaa näyttää siltä että kahden asunnon loukku on kohta onnellisesti ohi.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
1200€ ulos RAY:lta eilen ja Blues finaaleihin. Pari reissua varattuna, helmenä n. kolmen viikon päästä oleva pidempi reissu MM-kisoihin ja syksyllä Nepaliin ja Bhutaniin. Tänään Helzinkiä kohti soppa mielessä. Mikäs tässä. Vaikka muuten paskaa onkin niin saapahan tämän viikonlopun nauttia.

No nyt on tänne asiaa. Elikkäs sain duunin, joka on ennen kaikkea mielekkäämpää ja takaa itselleni hyvän taloudellisen tulevaisuuden. Tuli todistettua, että vielä tänäkin päivänä on mahdollista nousta "lähettipojasta toimitusjohtajaksi", vaikka ei tässä nyt mitään toimarihommia tehdä. Vaati toki kovaa duunia ja onneakin. Itsellä siis peruskoulu pohjalla ja lukion jätin kesken. Siis todella iso helpotus saada työnantajan kustantama kallis koulutus esimiestehtäviin.

Nyt naureskelen niille, jotka ovat samanikäisiä kanssani ja valmistuvat ehkä joskus 2016. Ja sitten miettivät kun ei saa duunia vaikka on mitä tutkintoa ja todistusta näyttää.

:)

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Metal Town tykitti ennestäänkin kovaan kattaukseensa (System of a Downin, At the Gatesin ja muiden johdolla) vielä viime hetken lisäykset eli Devin Townsend Project, Meshuggah ja Evergrey! Ei tarvitse Tuskasta tänä vuonna edes haaveilla, vaan keskikesällä juhlitaan Göteborgissa. Varmastikin kovin festarikattaus mitä olen tällä vuosituhannella nähnyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy