Ei voi ymmärtää! Mikset soittanut taksia?
Koska kännykästä loppui akku eikä paikalla ollut kuntopyörää tekemään lisää sähköä?
Ei voi ymmärtää! Mikset soittanut taksia?
Pitkän etsinnän jälkeen taisi löytyä huippu duunipaikka! Palkkaus ei mikään maailman isoin mutta fiilis hyvä ja voi hyvillä mielin mennä duuniin 1.8 alkaen.
Helvetin hyvä fiilis tuli!
Onnittelut! Oletan, että aloitat duunit Helsingin Gay-teatteriyhdistyksessä?
Yliopisto kutsuu Tampereella! On kyllä niin mainio fiilis!
Sitten kannattaa lopettaa tuomarointi.
Nyt se sitten sammui, Sabotagen puolivälin hujakoilla. Hieno sukellus oivalliseen musiikkiin kumminkin, peukut ylös! Ossi sammui monta kertaa jo ennen sitä.Vaimoni on tuntenut Ozzy Osbournen lähinnä tv-sarjan hassuna ukkona ja "sellaisena laulajana jota sie kuuntelet, jolla on hassu ja persoonallinen ääni". Nyt mie manipuloin sen lukemaan Ozzyn elämäkerran, ja sittenpä ruvettiin kuuntelemaan Sabbathia isännän levyhyllystä vasemmalta oikealle. Onnellisesti innostin hänet diggailemaan Sapatin 70-luvun hienoja albumeita.
Mistä sinä sen tiedät?Kolme isoa Karhu-olutta saa miehen tuntemaan itsensä onnelliseksi.
En etsinyt kaksiota mutta kun 4 km päästä keskustassa melko hyvältä asuinalueelta löytyi 57 neliönen kaksio hintaan 450 euroa niin oli pakko tarttua. -- Mukavan tilava asunto verrattuna moneen asuntoon.
Onnellisesti innostin hänet diggailemaan Sapatin 70-luvun hienoja albumeita.
Ymmärrän kyllä tämänkin katsannon. No, jää mulle kuitenkin helvetisti asioita joita vaimo ei ymmärrä eikä edes halua.Mä en edes halua vaimoni kuuntelevan tuota ylvästä musaakkia. Pysyköön omissa jutuissaan. Mä pääsen aina pakoon todellisuutta BS:n pariin, jossa akka ei ole odottamassa.