Onnellisuusketju

  • 1 292 406
  • 7 895

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollaan oltu muijafrendin kanssa kimpassa puoli vuotta. Aamulla sain paketin jossa oli lappu "Tällä lahjakortilla kausikortti HIFK:n otteluihin kaudelle 2011-2012". Niin ja sydämenmuotisia karkkeja ja partavesi. Kiireetön sunnuntai-päivä, äänestys ja pieni kävelylenkki. Tykkään!
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Golf-kausi alkoi, eka kierros ja eka birdie. Samaa rataa suunnitelmissa pääsiäisen jälkeisellä viikolla, 10 kierrosta täyteen ennen vappua.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Myyntipäällikön virka melkein jo takataskussa! Odotan innolla hämäriä rekrytointi hommia! Kammo kannut plus osaaminen. Bujaa!

Ps. Vuosien Jokerien kannatuksen jälkeen alkaa vihdoin kyllästyttämään ja nyt kun on vähäsen jo unohtanut kyseistä tiimiä niin elämäkin hymyilee! True fani.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuleva viiden päivän viikonloppu tulee kyllä erittäin hyvään paikkaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Paljon enemmän olen tuonne depressioketjuun kirjoittanut kuin tänne.
Eilen kävin viimeksi psykiatrilla ja sairausloma jatkuu elokuun loppuun asti. Tämä ei ole se onnellisuuteni aihe.

Tänään vaan tapahtui niin kummallista, että nyt minulla ei ole yhtään laskua rästissä.
1990-luvun lamasta asti on ollut ja nyt ei ole, Jumalauta!

Edit. Kyllä mulla velkaa on silti vielä vuosiksi sellaisesta mitä en edes omista, mutta maksut kulkevat nyt ajallaan eivätkä myöhässä.
 
Viimeksi muokattu:

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään vaan tapahtui niin kummallista, että nyt minulla ei ole yhtään laskua rästissä.
1990-luvun lamasta asti on ollut ja nyt ei ole, Jumalauta!

Edit. Kyllä mulla velkaa on silti vielä vuosiksi sellaisesta mitä en edes omista, mutta maksut kulkevat nyt ajallaan eivätkä myöhässä.

Nyt täytyy olla ilmeisen aidosti onnellinen puolestasi. Nimim. kolme vuotta kuivilla. Eikä olleet edes omia velkoja. Maailma on! Otankin sinulle yhden kossujaffan.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Ensimmäistä kertaa vuosiin olisi asiaa tällaiseen ketjuun. Koulutus vähää vaille valmis ja uudet työt alkaa piakkoin, joten pitkästä aikaa on kyhnyä muuhunkin kuin vain pakolliseen. Kesä on täällä ja naiset on kauneimmillaan, kivahan niitä on vilkuilla. Ei löydy suurempia valittamisen aiheita tällä hetkellä ja kerrankin aurinko näyttää paistavan risukasaankin.

Joo ei hätää, tiedetään. Kyllä se siitä vielä suruksi kääntyy.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jumankautsu. Sain tänään painosta taittamaani matskua myyntiin kouluumme, ja vaikka kyseessä on oppilastyö, hoisin minä käytännössä koko ulkoasun. Olipa siisti fiilis saada se käteen tänään. Oppilaatkin pitivät, mikä ei ole ollenkaan huono juttu.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tuli vaihdettua työpaikkaa pari kuukautta takaperin. Ensimmäisen päivän ja ensimmäisen liksan välillä oli niin lyhyt aika, ettei verokortilla ollut mitään jakoa ehtiä HR:ään. Noh, eipä sitten muistanut toimittaa toiseenkaan palkkaan ajoissa, pääkallopaikalla kun tuli käytyä niin harvoin. Pari kertaa 60% verot alkoi jo tuntua sen verran, että piti tässä ynnäillä miten rahat riittävät ja ostetaanko kaupasta maitoa vai munia. Opinnot kun tuli virallisesti lopetettua vajaa kuukausi takaperin ja ennen noita paria liksaa tulot olivat olleet mallia osa-aikaduuni+opiskelijoiden tuet, niin säästöt olivat kirjaimellisesti vähissä.

Noh, duunista tullessa kotona odotti Tapiolan kirje. Kelailin kotivakuutuksen maksuja ja kirosin jo mielessäni taas uutta maksuerää. Noh, toisin kävi. Kyseessä oli ilmoitus vanhan onnettomuuden vakuutusmaksuista. Kyllä kelpasi saada odottamatta ja hyvään aikaan "mukava" summa rahaa. Tarkkaa onnettomuutta tai summaa ei huvita edes anonyymisti kertoa, mutta summa vastaa käytännössä kolmen kuukauden bruttopalkkaa. Ei vielä töitä lopeteta tuon takia, mutta kyllä lämmitti mieltä. Ja helvetin hyvällä ajoituksellakin tuli, ei tarvitse nyt miettiä seuraavaan liksaan asti mihin on varaa ja mihin ei.

Ja duunissakin oli aivan loisto päivä. Tuli muuan rouvaa palveltua ennen kuin hän asioi henkilökohtaisen neuvojansa kanssa. Kahvitauolla sitten sain kuulla, että rouva oli ikionnellisena kertonut saamastaan palvelusta. Kyllä lämmitti mieltä kuulla kollegan suusta, kuinka asiakas oli antanut tuollaista palautetta.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nyt on mieli korkealla! Pääsin jo yhdeltätoista töistä ja istun nyt shortsit jalassa ku aurinko paistaa. Niin ja sisällä. Mutta kohta menen ulos! Päivä vielä aikaa tehdä kaikenlaista ja ehkä pääsykokeisiinkin kerkeää lueskella :)
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Oi tätä onnea - oi joi. Kesä et loma alkoi juuri. Ei stressaa työasiat vähään aikaan - ei.
 

Morales

Jäsen
Kaksi kuukautta vanhan poikani kanssa käynti vaunulenkillä kahdestaan. Siitä tulee mielettömän hieno fiilis. Vetää ihan herkäksi ison miehen.
Muutenkin sitä iloitsee nykyään aika pienistäkin asioista.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Olen vähintäänkin iloinen että sain kirjoitusoikeudet takaisin viikon (ansaitun) pelikiellon jälkeen. Aika lailla tuntui aika matelevan, varsinkin kun oli vielä ensimmäinen kesälomaviikko.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Muutama onnenaihe

- hääpäivä alkoi naimisten merkeissä

- vaimoni on raskautunut, ollut sitä jo kuukausia

- ymmärrän, miten onnellinen olen
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaettu ilo parasta iloa vai kuinka? Olen iloinen erään henkilön puolesta. Hän teki sen minkä lupasikin. Toivottavasti tämän teon myötä hän saavutti jotain itselleen merkittävää...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Aivan ihana nainen, elämäni paras työpaikka, rakkaat ystävät ja uusi hieno asuinkaupunki. Mitäpä sitä muuta tarvii?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Flogging Molly saa kyllä aina jotenkin sydämen läikähtämään. Poika äsken stereot päälle, ja pesässä oli ko. irkkurockia. Nyt kaikuu kämppä kivasti live-keikkaa LA:sta. Pitänee mennä katsastamaan se elokuussa Helsinkiin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Flogging Molly saa kyllä aina jotenkin sydämen läikähtämään. Poika äsken stereot päälle, ja pesässä oli ko. irkkurockia. Nyt kaikuu kämppä kivasti live-keikkaa LA:sta. Pitänee mennä katsastamaan se elokuussa Helsinkiin.

Jumalattoman hyvä muuten tuo Flogging Mollyn uusin levy (Speed of darkness), minusta bändin paras tuotos tähän asti.
 
Nyt ei voi sanoa kuin että meneepä hienosti! Vajaan vuoden kestänyt asunnon etsiminen on loppui tänään. Tasan viikko sitten löydettiin kämppä, joka täyttää sekä minun että paremman puoliskoni vaatimuksen ja nyt, vain viikkoa myöhemmin pankin kanssa asiat on hoidettu ja avaimet käsissä. Häihin on matkaa enää puolitoista kuukautta, sen suhteen asiat on todella hyvällä mallilla, aurinko paistaa ja linnut laulaa.

Vittu että on mukavaa!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Pääsin AMK:hon! Älkää välittäkö paskoista yo-kirjoituksista, näköjään voi päästä näinkin kouluun ku on muuten niin noheva! ;) Perjantaina tulee sitten yliopistosta tieto, sinne on periaatteessa todennäköisempää päästä kuin tuonne AMK:hon oli. Sitten pitää vaan tehdä valinta, HPK, Ilves vai Tappara.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Pääsen perjantaina intistä pois, ja tänään tuli hyväksymiskirje Jyväskylän liikuntatieteellisestä. En tiedä onko mulla ollut ihan kurja elämä, mutta tämä ja maailmanmestaruuspäivä ovat olleet ihan elämäni kärkipäätä onnellisuusasteikolla. Hyvä esimerkki myös siitä, kuinka erilaisista asioista voi tulla onnelliseksi; ensimmäinen ihan täysin ulkoinen syy, muiden ansiota, ja jälkimmäinen taas oman puolivuotisen kurinalaisuuden ja uurastuksen palkinto.

Olen kyllä ihan saatanan ylpeä, että luin tuonne sisään intin ohessa. Unelma toteen. JES!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olen kyllä ihan saatanan ylpeä, että luin tuonne sisään intin ohessa. Unelma toteen. JES!

Tuo on kyllä todella hieno saavutus! Niinkuin myös intin suorittaminen. Itse en todennäköisesti olisi intissä saanut niin paljon luettua, että sisään olisin päässyt edes AMK:hon. Onnea sinulle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös