Onnellisuusketju

• 1 301 006
  • 7 884

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Aivan ihana nainen, elämäni paras työpaikka, rakkaat ystävät ja uusi hieno asuinkaupunki. Mitäpä sitä muuta tarvii?

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Flogging Molly saa kyllä aina jotenkin sydämen läikähtämään. Poika äsken stereot päälle, ja pesässä oli ko. irkkurockia. Nyt kaikuu kämppä kivasti live-keikkaa LA:sta. Pitänee mennä katsastamaan se elokuussa Helsinkiin.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Flogging Molly saa kyllä aina jotenkin sydämen läikähtämään. Poika äsken stereot päälle, ja pesässä oli ko. irkkurockia. Nyt kaikuu kämppä kivasti live-keikkaa LA:sta. Pitänee mennä katsastamaan se elokuussa Helsinkiin.

Jumalattoman hyvä muuten tuo Flogging Mollyn uusin levy (Speed of darkness), minusta bändin paras tuotos tähän asti.

Nyt ei voi sanoa kuin että meneepä hienosti! Vajaan vuoden kestänyt asunnon etsiminen on loppui tänään. Tasan viikko sitten löydettiin kämppä, joka täyttää sekä minun että paremman puoliskoni vaatimuksen ja nyt, vain viikkoa myöhemmin pankin kanssa asiat on hoidettu ja avaimet käsissä. Häihin on matkaa enää puolitoista kuukautta, sen suhteen asiat on todella hyvällä mallilla, aurinko paistaa ja linnut laulaa.

Vittu että on mukavaa!

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Pääsin AMK:hon! Älkää välittäkö paskoista yo-kirjoituksista, näköjään voi päästä näinkin kouluun ku on muuten niin noheva! ;) Perjantaina tulee sitten yliopistosta tieto, sinne on periaatteessa todennäköisempää päästä kuin tuonne AMK:hon oli. Sitten pitää vaan tehdä valinta, HPK, Ilves vai Tappara.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Pääsen perjantaina intistä pois, ja tänään tuli hyväksymiskirje Jyväskylän liikuntatieteellisestä. En tiedä onko mulla ollut ihan kurja elämä, mutta tämä ja maailmanmestaruuspäivä ovat olleet ihan elämäni kärkipäätä onnellisuusasteikolla. Hyvä esimerkki myös siitä, kuinka erilaisista asioista voi tulla onnelliseksi; ensimmäinen ihan täysin ulkoinen syy, muiden ansiota, ja jälkimmäinen taas oman puolivuotisen kurinalaisuuden ja uurastuksen palkinto.

Olen kyllä ihan saatanan ylpeä, että luin tuonne sisään intin ohessa. Unelma toteen. JES!

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olen kyllä ihan saatanan ylpeä, että luin tuonne sisään intin ohessa. Unelma toteen. JES!

Tuo on kyllä todella hieno saavutus! Niinkuin myös intin suorittaminen. Itse en todennäköisesti olisi intissä saanut niin paljon luettua, että sisään olisin päässyt edes AMK:hon. Onnea sinulle!

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olipa hienot pimperot äsken, virolaista laatua eikä tarvinnut edes maksaa!

Tästä hyvä jatkaa, eihän siihen mennyt kuin 1 min.

11 tuntia töissä paskassa vuorossa, viimeinen bussi mennyt, kännykästä akku loppu, kävelin 5 kilometriä järkyttävässä sateessa ja tuulessa - mutta nyt edessä kylmä olut.

*klik*
*gulb gulb gulb*
AAAAAAAAAAAAHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olen onnellinen.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pitkän etsinnän jälkeen taisi löytyä huippu duunipaikka! Palkkaus ei mikään maailman isoin mutta fiilis hyvä ja voi hyvillä mielin mennä duuniin 1.8 alkaen.

Helvetin hyvä fiilis tuli!

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Pitkän etsinnän jälkeen taisi löytyä huippu duunipaikka! Palkkaus ei mikään maailman isoin mutta fiilis hyvä ja voi hyvillä mielin mennä duuniin 1.8 alkaen.

Helvetin hyvä fiilis tuli!

Onnittelut! Oletan, että aloitat duunit Helsingin Gay-teatteriyhdistyksessä?

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
No niin, tänään se alkaa. Neljän viikon kesäloma, josta ensimmäiset kolme mennee Suomessa. Tänään pitkästä aikaa Helsinkiin! Josko sitä pari sihijuomaa...

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yhdeksän kuukautta painettu lujaa duunia ja nyt koittaa sitten kesäloman aika. Vaikka keli ulkona on mitä on, niin kyllä maistuu.

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Kesäloma! Ens yönä starttaa Chevy Vani kohti pohjoista. Neljän parhaan kaverin kanssa viikoksi lappiin kalastamaan, saunomaan, juomaan jne. Tätä hetkeä on odoteltu vuoden verran. Hyvät kesälomat myös muille!

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pääsin yliopistoon joka sijaitsee 400 metrin päässä kotoani. Minä, jo munakarvoistani harmaantuva gubbe pääsen vielä kerran keskelle NUORIA AKATEEMISIA PYLLYJÄ! Siis minä, pyllyjä ja alle 400 metriä! Mitäkö opiskelen? En minä vaan tiedä! En ainakaan nyt...

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oon onnellinen(tai jotain) työkaverin puolesta.
Se pääsi tänään pois kyseisestä paskafirmasta ja kohta lähdetään sitä juhlimaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy