Onnellisuusketju

  • 1 292 400
  • 7 895

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Kuka muka ei pallejansa kaiva, kun Jatkoaikaa lukee?

Vaikka eletäänkin hektistä aikaa, niin pian alkava joululoma vetää hymyn huulille - enää pari tenttiä ja lauantaina töihin, ja sitten voikin lähteä kotikonnuille. Tapaninpäivänä lähdetään kavereiden kanssa Rukalle ja ollaan siellä uudenvuoden yli. Sitä ennen tietysti vielä synttärit ja joulu. Pääsee ehkä veljenpoikiakin kohta näkemään.
 
Järjettömän salapoliisintyön jälkeen sain ostettua 27.12 Arsenal - Chelsea peliin klubikatsomopaikat keskiviivan kohdalta £ 42 alle face-value hinnan! Ruoat ja juomat sisältyvät pakettiin...Hoh kun oon hyvä.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jaa, asiaa tännekin. Elämä on uudessa perspektiivissä siinä mielessä että työpaikan lisäksi nyt myös vakituinen vuokra-asujaimisto löytyy eteläisestä Ruotsista, meren rannalta läheltä Kööpenhaminaa. Duunissa menee loistavasti, enkä näe lainkaan mahdottomana ajatusta siitä, että täällä tulisi vietettyä useampikin vuosi samaan hengenvetoon.

Elämä on tällä hetkellä melkoisen mukavasti kuosissaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Järjettömän salapoliisintyön jälkeen sain ostettua 27.12 Arsenal - Chelsea peliin klubikatsomopaikat keskiviivan kohdalta £ 42 alle face-value hinnan! Ruoat ja juomat sisältyvät pakettiin...Hoh kun oon hyvä.

Vähänkö oon kateellinen! Voishan sitä jotain saada aikaiseksi, jos viitsisi edes yrittää, vaan enpä taida jaksaa.

Aatoksi on mukavasti pukkikeikkaa. Saa nähdä jaksaako sitäkään hommaa joka vuosi tehdä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Yleensä jouluostokset ovat yhtä tuskaa. Mitään ei tunnu löytyvän, pää lyö tyhjää ja kaupoissa tulee haahuiltua aivan liikaa. Tänään piti käydä hakemassa kummipojalle ja lahja ja kas kummaa. Viitisen minuuttia ehdin kaupassa sisällä olla, osa ajasta meni jonossa. Dubloista kun tuo tykkää paljon ja aiemman pohjatyön perusteella löytyi hyvää tavaraa.

Ei siinä, ylimääräiset hilut tuli heitettyä pelikoneeseen. Kansanterveys ei tällä kertaa kiittänyt, vaan ulos tuli otettua 30e. Kolikoita tasku täynnä piti sitten suunnistaa kiinalaiseen juhlistamaan yllättävää tapahtumaa. Kotimatkalla poikkesin vielä lähikaupassa hakemassa leivät. Taas hilut koneeseen ja tsädäm. Rahaa.

Kauppareissun saldo: lahja ostettu, leivät ostettu, vatsa täytetty loistavalla kiinalaisella ja sellainen 40e enemmän kuin lähdettäessä. Ei ehkä vedä vertoja loton päävoitolle, mutta kyllä heteromies voi olla tyytyväinen jos jouluostoksista ei aiheudu järkyttävää stressiä, rahaakin tulee ylimääräistä ja ruokaakaan ei tarvitse itse vääntää. Päälle vielä odotettu arvosana helvetin laajasta kurssista, niin ei voi kuin hymyillä. Enää ei paljon tarvitse kouluasioita miettiä ja paperitkin näyttäisi tulevan jokusen kuukauden päästä, sen verran hyvällä mallilla hommat ovat ja oleelliset asiat on hoidettu. Josko sitä hilpaisis hakemassa pari olutta ja tyytyväisenä katselisi vaikka jonkun leffan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Kuukauden olen heitellyt kaupasta jäävät kolikot sivuun ja tänään käväisin viemässä pankkiin saaliin. Mukana siis pikkuhilut (5cnt - 2 € kolikot) joita on jäänyt kaupasta tai olen sattunut voittamaan jollain ihmeen tuurilla RAY:n automaateista (Huom! Pari kertaa kuukaudessa tuli pelailtua). Tulos tuli meikäläiselle positiivisena yllätyksenä kun pankkineiti tiskin takana ilmoitti kokonaissummaksi kunnioitettavat 115 €. Sain siis kertaheitolla joululahjoihin käyttämäni rahat takaisin :peukku:

Tosin hetkeä myöhemmin alkoi vituttamaan kun aloin miettimään kuinka paljon sitä rahaa onkaan elämänsä aikana menettänyt kun on heittänyt yleensäkkin (lähes) kaikki kaupasta jäävät pikkuhilut pelikoneisiin eikä sieltä tunnetustikkaan läheskään aina saa edes omia takaisin.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Viimeisestä kurssista pamahti sitten arvosanaksi puhdas vitonen. Noin 40 oppilaan ryhmästä yksi toinen sai saman arvosanan. Päälle vielä tänään ensimmäinen työpäivä uudessa työpaikassa. Vähempikin hymyilyttää.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Inssi meni tuossa muutama tunti sitten läpi heti ekalla kerralla. Tietysti huvittava juttu, kun onnistuin teorian kusemaan ekalla kerralla ja seuraavalla menikin sitten hikiseen läpi. :D Pieni on onnellisuuden aihe, mutta jostain syystä vaan on pitkästä aikaan hiton hieno fiilis - varsinkin kun joutui ajon aikana selvittämään täällä (päin helvettiä suunniteltujen/rakennettujen) liikenneympyröiden luvatussa maassa Lappeenrannassa juuri noita liikenneympyröitä..
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Helsingin Sanomien uutinen Haitista Ranskaan adoptoiduista lapsista kuuluu kyllä tähän onnellisuusketjuun. Ei henkilökohtaisesti varmaan kosketa ketään jatkoaikalaista, mutta ainakin itse tulin vähän onnellisemmaksi ja iloisemmaksi tästä uutisesta, kun yli 300 lasta pääsee pois tuolta kurimuksesta vielä ennen joulua.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Vaivauduin viimeinkin eilen katsomaan auton käyttöohjeesta polttoaineen esilämmityksen käytön, ja samalla huomasin että autossa on myös ajastettava sisälämmitys. Oli mukava aamulla lähteä lämpimällä autolla töihin. (perisuomalainen reaktio olisi toki laittaa tämä vitutusketjuun ja harmitella muutamaa aiempaan pakkasaamua, mutta nythän on joulu jne ...)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli tieto, että viimeinenki tentti on mennyt läpi. Nyt on sitten opinnäytetyö enää jäljellä. Voi olla, että siinä oli puuha-peten viimeinen tentti koko elämässä. On niitä tullu tarpeeksi jo minun tehtyä.
 
Lähes kaikki tavarat on saatu uuteen kotiin. Viime yö jo tuli täällä vietettyä, joten mikäs tässä ollessa. Voittaa todellakin entisen kämpän ja kirkkaasti. Ennen kun tuli asuttua vuokralla kerrostalokaksiossa, ja kaupungin huonomaineisimmassa lähiössä. Naapureina lähinnä juoppoja.
Nyt taas omakotitalo kaupungin ulkopuolelta, ei ihan vieressä ole naapureita. Ja on vieläpä oma (tai pankin vielä) Ei tarvi palella enää, kun on toimivat patterit ja takkaan saa tulet. Ja saunaankin pääsee silloin kun huvittaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Heitin virallisesti hyvästi kämpän rempalle eilen klo 23, kun joulusiivouksen viimeisenä duunina olin pessyt kylpyhuoneen. Muutama tunti sitten tulimme kemuilta, jossa näki pitkästä aikaa muutamia ystäviä. Väsäsin pizzaa yöpalaksi ja nostin pullolisen Youngsin tuplasuklaa stoutia lämpenemään jääkaapista, tarkoituksena jännittää, jatkuuko Sidneyn pisteputki. Tähän päälle vielä tietoisuus siitä, että lomaa on pari viikkoa jäljellä ja huomenna on jouluaatto, pakko myöntää, että fiilis on loistava.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä olisikaan parempi päivä palata kuukauden kirjoituskiellosta kuin viattomien lasten päivä. Olen viaton ja lisäksi hyvin onnellinen!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kaikki muu menee aivan päin helvettiä, mutta äsken tekemäni makkarakeitto oli sen luokan menestys, että ainakin vähän aikaa olen onnellinen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yksi märkä uni on tällä hetkellä muuttunut todellisuudeksi eli olen uuden Saab 9-5:n väliaikainen omistaja. Ainakin tästä päivästä maanantaihin. Ihana auto.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
"Hiukan" säpinää tunnepuolella. Tässä vaiheessahan kaikki on niin ah ihanata. Onnellisuusketjuun siis äkkiä, ennenkuin kyynisyys vie voiton;)
 

tiikeri

Jäsen
Kirjoitellaan nyt tänne, kun jotain pientä aihetta vaihteeksi on. Eli Detroitin kahden viime hetken maalin ansiosta 150e napsahti vedonlyönnistä, vaikka näytti jo synkältä kolmannen erän jälkimmäisellä puoliskolla, kun Oilers tuli kahden maalin takaa tasoihin. Aiemmin illalla napsui myös mukavasti valioliigan puolelta.

Lisäyksenä vielä näköjään uusin Poker After Darkin jakso tullut juuri ulos, eli eikun lataukseen ja katsomaan. Ihan kiva aloitus synttäripäivälle.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Harvinaisen ärhäkän pöpön jälkeen vatsa toimii jo vihdoin vähitellen ja kuume laskee. Taidan siis näillä näkymin jäädä henkiin. Kaipa siitä voi olla onnellinen.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kai tässä osittain saa olla onnellinen, kun iskettiin melkosen kova työtarjous eteen. Ilmaset ruuat, asuminen, kännykkä, läppäri ja palkka, noh Suomen mittapuulla ihan hyvä. Harmittaa vaan, että tässä voi saada parisuhteen pilalle... No tarjouksen hyväksyin ja jos nainen ei jaksa odottaa mua, niin vituttaahan se sitten ja rankasti...

Ja vielä on reipas 700 tuntia saatavia tästäkin duunista. Eli kai tässä sitten on raha-asiat kunnossa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös