Ajelin äsken kotia kohti Koskelantietä pitkin (Helsingissä siis.) Tuohon on hiljakkoin tullut 40 km/h rajoitus, ja ajattelin kerrankin ajaa ihan supernätisti vaikka vähän tulppana olinkin - mulla on sairaslomaa eikä kiire jumalauta minnekään. Laitoin oikein cruisen päälle ettei vahingossakaan mene ylinopeudelle. On muuten aika helvetin vaikea ajaa tuommoista neljääkymppiä, väkisinkin nousee viisari johonkin kuudenkympin tuntumaan.
Kas! Kun ärsyyntyneet kanssa-autoilijat ohittelivat minua päätään puistellen ja pari sataa metriä myöhemmin pysäytettiin poliisin ratsiassa niin tunsin outoa tyydytystä. Kyllä vahingonilo vaan on paras ilo! Ihan mielettömästi sakkoja jaossa! Ja Datsun (tai siis volkkari) sen kun vaan köröttelee pikkuhiljaa kohti itää. Voi onnea!
Kas! Kun ärsyyntyneet kanssa-autoilijat ohittelivat minua päätään puistellen ja pari sataa metriä myöhemmin pysäytettiin poliisin ratsiassa niin tunsin outoa tyydytystä. Kyllä vahingonilo vaan on paras ilo! Ihan mielettömästi sakkoja jaossa! Ja Datsun (tai siis volkkari) sen kun vaan köröttelee pikkuhiljaa kohti itää. Voi onnea!