Onnellisuusketju

  • 1 295 006
  • 7 895

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
En oikein osannut päättää mihin ketjuun pitäisi kirjoittaa, nimittäin olisi noita vaihtoehtoja (Mikä on mielentilasi juuri nyt ja vitutusketju +naisasiat kävisivät myös).

Miinuksia: Pimeys ja lumettomuus ahdistavat. Alan tajuta olevani vanhapoika ilman toivoa paremmasta (sen oikean olen löytänyt, on vaan varattu joten vaihdoin maata). Olen vieraassa maassa ilman ystäviä, joudun lopettamaan parin hyvän työntekijän työsuhteen säästöjen takia jne.

Plussaa: Viimeisen vuoden aikana olen ollut omissa asioissani 100% rehellinen ulospäin (ei aina ole ollut minulle itsestäänselvyys). Palkkaa tulee perkeleesti (vaikka kuinka ryyppää niin jää vielä säästöönkin). Irtopiparia olen saanut täällä Ruotsissa aina kun olen sitä hakenut (lähes käsittämätöntä minulle). Jatkoaika on toiminut varaventtiilinä, jopa pelkkä lukeminen toimii terapiana :). JYP pärjää loistavasti.

Kesästä lähtien, ilman syytä ja pyytämättä, jostakin syystä on aivan perkeleen hieno tunne olla elossa, joka aamu. Suurta romahdusta odottaessa ?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kesästä lähtien, ilman syytä ja pyytämättä, jostakin syystä on aivan perkeleen hieno tunne olla elossa, joka aamu. Suurta romahdusta odottaessa ?

Itsellä vähän samanlaiset fiilikset. Siis tällä hetkellä, joka ainoa aamu herään melkeinpä hymyssä suin ja olen aidosti onnellinen jokaisesta päivästä, johon saan herätä. Tätä on itsellänikin jatkunut jostakin loppukesästä asti. Ja sama myös tuo, että koko ajan vain odottaa, milloin se suuri romahdus tulee. No, mitäs sitä odottelemaan, tulee se sieltä odottamattakin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hurripelaaja sikaili tuossa HV-71 -pelissä koko ajan ja Lostedt sitten aivan oikein meni ja veteli hurrilta nenän poskelle. Harvoinpa olen noin tyytyväinen jääkiekkotappelun lopputuloksesta! Tuli suorastaan onnellinen olo ja leveä hymy!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Neljän tentin päässä kuukauden joululoma. Jihuu!

Lisäksi elämäni nainen järjesti minulle elämäni parhaan syntymäpäivälahjan. Nyt hyvää ruokaa, sitten vähän herkkuja naamariin ja televisiota kehiin. Elämä on hienoa aikaa.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aijjaijai! Pata vei Narreja stadissa melkoisen trillerin jälkeen (radiosta nähtynä). Lämmittää myös pelistä saatu 140€ voitto, niitä kun tulee suht harvoin. Nyt saunaan ja pari bisseä naamaan!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
6.12 klo 19.05 syntyi tämän perheen esikoisvauva. Käsittämättömän hieno tunne, ei oikein osaa ajatellakaan mitä on tapahtunut. Keisarinleikkauksella avitettiin maailmaan, puoliso ja lapsi voi mainiosti. 3,340kg ja 47cm eli ihan normaalissa koossa syntyi.
 
Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
että Aston Villa sitten meni voittamaan yliaika maalilla... No eihän siinä olisi mitään mutta kun Everton jo kerkesi tasoittamaan ottelun minuuttia aikaisemmin kuin myös yliajalla...


Olen onnellinen kyseisestä tapahtumasta.
Siis Villan voitosta. Ja onnellisuutta lisää se missä voitto tuli.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pienet asiat saavat joskus hymyn huulille; tänään kolahti postiluukusta Aki Bergin pelipaita. Nyt kun kultaseppeleettömään logoonkin on jo ehtinyt tottua, niin on se kyllä hiano. Kangaskin on parempaa laatua kuin vanhemmissa TPS-fanipaidoissa.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Pienet asiat saavat joskus hymyn huulille

Totta! Sain sittenkin hankittua kolme pulloa Nøgne Ø:n Dark Horizon Second Edition -olutta! Suurelle oluen ystävälle kova juttu - josko noista jouluaattona yhden suhauttaisi...
 

Wolves

Jäsen
Pienestä onnelliseksi

Edellisen työpaikan mentyä nurin uusi löytyi alle viikossa...sanovat että suhteilla jaetaan suurin osa työpaikoista...paska puhetta ;)

Se mikä tähän ketjuun ei kuulu, on se, että työn perässä joutuu muuttamaan Järvenpäähän
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Tiistain liigakierrokselta kympin panostuksella yli 800 euroa joululahjarahaa, sekä uusi puhelin hankittuna. Sekä se että exä on niin mukava edelleen vaikka ei mitään suurempaa olekaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Enää tämä päivä töitä, sitten pitkä viikonloppu ja huomenna aamupäivän junalla Turkuun! Enpä olisi koskaan uskonut olevani näin innoissani sinnepäin menosta, mutta elämä on joskus täynnä yllätyksiä..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
JOULULOMA!!!1!!1

Johan tätä on odotetukin, nyt on vihdoin piinaava neljän tunnin tenttiviikko takana ja voi kääntää katseet kohti EHM:ää. Elämäni paras tenttiviikko ja kaikki sen vuoksi, etten tällä viikolla juuri ole koulukirjoja avannut, viime viikolla jonkin verran joo.

Kannattaa jättää aina lukematta, jos se tarkoittaa, että tentit menevät näin hyvin. Dippidiidipppidiii. Tammikuun puolen välin kieppeillä takaisin opiskelemaan, häähäää!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sain tänään tehtyä hyvät kaupat ja nyt voi jälleen hengittää vapaammin kun joulukin on tulossa. Kyllä raha tuo onnea tietyssä määrin...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pitkästä aikaa taas saanut kaikkea hoidettua. Pitkällisen 8,5 vuoden odottelun jälkeen sain vihdoin käytyä autokoulun toisen vaiheen. Tänään sain myös vihdoin tietokoneen ja netin, toimivalle pöytäkoneelle käyttiksen kanssa tuli hintaa 65,90e, joten tähän persaukisuuteen sopii tämäkin oikein hyvin. Myös olisi toivoa saada ensi viikolla kämppä kaupaksi niin pääsisi irti tästä kahden asunnon loukusta. Niin, ja pimppiäkin sain.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Tänä iltana. El Clásico. Iloa, naurua, kyyneleitä. Tunteen paloa. Toiveiden täyttymystä, toiveiden romahtamista.

Lopputulos ei ole se tärkein, tärkeintä on se puuhastelu.
Tai no...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
111,40 kiitosta Kärpille viimeisen erän omasta maalista! Vähän joulurahaa. Viimeistä minuuttia en uskaltanut kuunnella :)
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Lopputulos ei ole se tärkein, tärkeintä on se puuhastelu. Tai no...

Hienosti kiteytetty. Hienointa ei ole lopputulos, vaan Katalonian ylpeyden totaalinen nöyryyttäminen lähes sadantuhannen barcelonalaisen edessä heidän pyhän Camp Nounsa nurmella.

Tänä iltana joko naureskellaan ivallisesti tai sitten ollaan hiljaa nöyryytettyinä. Ainoa urheilutapahtuma, joka nostaa tunteet kunnolla pintaan. Voi vain kuvitella oikeiden madridistojen ja katalonialaisten tunnelmia tällä hetkellä. Jalkapallo-ottelu numero yksi tässä maailmassa on käsillä.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Vieläkin lämmittää lauantain voitto realista. :)

Lisäksi ensimmäisellä läpäisty ajokoe, nyt on sitten väliaikainen ajolupa taskussa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nyt voi vittu naattia... sano Juti!

Joululoma tärähtää käyntiin vajaan tunnin päästä. Takana on hemmetin onnistunut työjakso alani hommissa ja sain uutta uskoa siihen, että voin alallani toimia joskus ihan vakituisenakin.

Nyt sitten vaan kotiin ja valmistautumaan joulun viettämiseen. Voisi vaikka tänään käydä lenkillä ja kenties ottaa muutaman tölkin olutta. Todella upea fiilis kertakaikkiaan!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Olen onnellinen. Joululoma alkoi tänään. Ehkä juuri siksi tai ihan miten vaan. Ei tarvitse palata työasioiden ääreen tänä vuonna. Stressaan työasioilla tammikuun 7. 2009!

On niin helppoa olla onnellinen nyt ja tässä!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sain paljon mieleisiä joululahjoja, mutta suurena J. Leskisen ihailijana etenkin paketista paljastunut Juicen Syksyn sävel sinkkuboksi lämmittää mieltä.

Eikä kyllä muutenkaan ole meiningissä valittamista. Vihdoinkin ei ole kiire mihinkään ja voi vaan naattia! Kyllä kelpaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös