Onnellisuusketju

  • 1 295 329
  • 7 896

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
On hienoa olla juuri minä.

Syntymäpäivät lähestyy ja silloin on tulossa maailman paras lahja, maailman parhaalta ihmiseltä. Opiskelut tuntuvat luistavan, vaikka kuinka yrittää itse sössiä asiat. En osaa sössiä edes oikein.

Fyysinen kunto on parempi kuin koskaan ennen ja koko ajan paranemaan päin. Astma on piinannut 11 vuotta, mutta nyt se pirulainen on vihdoin hellittänyt. Nyt voisi vetäistä vaikka maratonin kaksi kertaa putkeen.

Ja hienointa on rakastaa maailman ihaninta ihmistä, joka myöskin rakastaa minua.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Olin katsomassa Vuonna 85 musikaalia Tampereen Työväen Teatterissa ja mahtavaa oli! Piristävä kokemus. Suosittelen kaikille!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Voi olla jollekin vähän köyhä syy alkaa onnelliseksi, mutta hain jo miltei kolme kuukautta sitten apurahaa yhdeltä säätiöltä ja tänään tippui 250 ecua!! Tälle köyhälle opiskelijalle se on ihan vitusti rahaa! :)))
 

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Immortal kirjoitti:
Olin katsomassa Vuonna 85 musikaalia Tampereen Työväen Teatterissa ja mahtavaa oli! Piristävä kokemus. Suosittelen kaikille!

Mahtoi olla hyvä, kun näin 2006 vielä piristää.

Hohoo! Itseäni nauratti. Anteeksi.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Huh. *pyyhkäisee hikeä otsalta*

Keikka meni hyvin vaikka jännitinkin, omat mokatkin lähinnä naurattivat. Keikan jälkeen hikisenä ja nälkäisenä sain keikkapaikalta vielä hyvää jouluruokaa ja kylmän kaljan käteen, voiko paremmin enää ilta mennäkään! Ja rahaakin tiedossa. Kyllä muusikon elämä on ihanaa!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lyrinna kirjoitti:
Keikka meni hyvin vaikka jännitinkin, omat mokatkin lähinnä naurattivat. Keikan jälkeen hikisenä ja nälkäisenä sain keikkapaikalta vielä hyvää jouluruokaa ja kylmän kaljan käteen, voiko paremmin enää ilta mennäkään! Ja rahaakin tiedossa. Kyllä muusikon elämä on ihanaa!
Biisejäsi kuulleena en voi muuta sanoakaan, kuin, että yleisö oli varmasti myyty, jos yhtään laadun ja hyvän meiningin päälle ymmärtää.

Hyvää uranjatkoa toivottelen!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Stressi voitettu. Koko marraskuu on ollut töissä melkoista helvettiä. Viimeksi oli sama fiilis vuosituhannen vaihteessa. En tykännyt. Onnellinen olen siitä, että tunnistan tuon olotilan enkä levitä pahaa oloani ympäristööni. Aina en ole tuotakaan osannut.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kaveri jota en ole nähnyt muutamaan kuukauteen soitteli ja ehdotti kaljoittelu-iltaa hyvän musiikin ja penkkiurheilun merkeissä. Kaapissa kaljat kylmässä ja Stone pauhaa olohuoneessa. Frölunda näkyy viimein heräävän ja kyykyttää HV71:tä..pitkävetolapuilla kierrätin Frölundaa ja kerroinkin oli yli 3..

Toivotaan ettei aamulla ole asiaa krappis/witutusketjuun..
 

scholl

Jäsen
3 uutta bilepaitaa löysin Stockalta. Aluksi näytti huonolta, kun joissain ei koot sopineet, mutta hyvin sain kyllä silti nuo hankittua. Ja myyjätär kehui takkianikin. Nyt pitäisi katsoa vain, että mikä noista paidoista olisi tänään meiningeissä ja mitkä joutuvat odottamaan vuoroaan.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Kaverit!!!
Ne tekevät onnellisiksi. Vaikka olen minä, niin silti kaverit ovat paikalla kun heitä tarvitsen.
Nostan maljan kavereille. Kiitos.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Sain tänään varmistuksen tulevasta työpaikastani, joka alkaa ensi viikolla ja on omaa koulutustani ja kiinnostustani vastaava. Nyt on mieli korkealla ja joulu tuli etuajassa!
 

Puster

Jäsen
Huomenna Müncheniin mestareiden liigaa katsomaan, ja taas siellä vierassektiossa. Sitten pari päivää ihan vaan lomailua niillä nurkilla.

Sunnuntaina Tenacious D, livenä!

Muutenkin on ihan kivaa. Sadekaan ei haittaa.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Sain eilen kuulla, että jotkut työkaverit epäilevät meikäläisen käyttävän dopingia. Eipä voi saliharrastaja juuri parempaa palautetta saada kehityksestä. Varsinkaan kun ei mitään käytä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
AnaMasa kirjoitti:
Sain eilen kuulla, että jotkut työkaverit epäilevät meikäläisen käyttävän dopingia. Eipä voi saliharrastaja juuri parempaa palautetta saada kehityksestä. Varsinkaan kun ei mitään käytä.

Käytätkö edes kreatiinia? Itse aina kun aloitan kreatiinkuurin niin hyvin huomaa jo parin viikon sisällä, että on vähän pulleampi kun kerää mukavasti nestettä ja tulee sellainen hetkellinen buustausilmiö ainakin omaan kroppaan ja näyttää ihan siltä kuin lihaksetkin olisivat hyvin nopeasti saaneet lisää kokoa.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Muutaman kerran oli kyllä asiaa tuonne vitutusketjuun, mutta onnellisesti asensin elämäni ensimmäisen astianpesukoneen tuossa aiemmin. Eikä tipu vettä mistään.

Porvarielämä rules.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Kyllä! Finally 18-v mittarissa, hyvältä se tuntuu vaikka tässä onkin jo vuoden verran käynytkin ilman papereita baareissa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cimbe kirjoitti:
Muutaman kerran oli kyllä asiaa tuonne vitutusketjuun, mutta onnellisesti asensin elämäni ensimmäisen astianpesukoneen tuossa aiemmin. Eikä tipu vettä mistään.

Porvarielämä rules.

Mitäs porvarielämää se sellainen muka on, että itse asennellaan kodinkoneita?
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Snakster kirjoitti:
Mitäs porvarielämää se sellainen muka on, että itse asennellaan kodinkoneita?

Porvarielämäksi se maaorjana olo muuttuikin vasta asennuksen jälkeen. Itse olen joutunut tekemään pienen ranskalaisen visiitin takaisin maaorjuuden maailmaan tiskikoneen sisäänottopumpun oikutellessa. Oli se kamalaa.
 

scholl

Jäsen
Kerrankin mä voitan sm-liigan pitkävedossa. 50 euroa Ässiin kannatti.
Sen lisäksi käynyt lenkillä, grillannut tuossa pari pihviä, tilannut Alkosta HIFK viiniä ja nyt aloitan keitotuksen. Loistava päivä!

Jos astianpesukone ei ole asennettu vielä niin kannattaa varata iso pino paperiastioita. Niin itse olen tehnyt Tukholmassa, eikä ole vituttanut kertaakaan.
 

Tep

Jäsen
Kävimme isän kanssa tänään pyörähtämässä Joensuussa, ja eksyimme siellä Anttilaan. Löysin ilokseni Toolin 10,000 Days -lätyn huokeaan hintaan, ja sehän lähti mukaan. Kyseinen levy minulla toki oli jo kirjastosta lainattuna&poltettuna, mutta paremmalta se tuo hyllyssä näyttää.

Mukavaa, että tällaiset pienetkin asiat saavat joskus hyvälle tuulelle.
 

Puster

Jäsen
Loistava viikko takana!

Pari päivää Münchenissä mestareiden liigaan ja hyvän seuran parissa (+parit hyvät oluet ja puolikas sika).
Töissä parikin manageria kävi kysymässä, että kiinnostaisiko muutaman päivän komennuskeikka. Minuahan kiinnosti. Mukava tietää, että luottoa löytyy ja vaihtelua normipäiväänkin tulee kivasti.

Viikon kruunasi sitten Tenacious D, livenä!
Wonderboy, what is the secret of your power?
Wonderboy, won't you take me far away from the mucky-muck man?
Awesome man...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Suvussamme tehtiin sukuselvitystä ja tulokset ovat varsin loistavia.

Tietoja löytyi 1500-luvulle asti ja jäljet johtivat Matikaisen-sukuun. Voiko viikko paremmin alkaa, kun kuulee suonissa virtaavan Pentin verta!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
pernaveikko kirjoitti:
...Tietoja löytyi 1500-luvulle asti ja jäljet johtivat Matikaisen-sukuun. Voiko viikko paremmin alkaa, kun kuulee suonissa virtaavan Pentin verta!

Niin, vai liekö kyseessä Havujaperkele-Matikainen?

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös