Onnellisuusketju

  • 1 294 123
  • 7 895

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tänään vasta havahduin, että huomenna alkaa lätkäkausi!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Puhelin juuri hyvän kaverin kanssa puhelimessa. Oli päässyt eilen sairaalasta, jossa oli ollut varsin isossa leikkauksessa. Vaikka kyseessä ei nyt mikään hengenvaarallinen juttu ollutkaan, oli kuitenkin ollut rankka operaatio. Nyt alkaa kaikki olemaan kunnossa ja paluu kohti normaalia elämää alkaa. Tuli hyvä fiilis, kun kaikki oli sujunut hyvin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sistis: Mun on ihan pakko onnitella sua, sun allekirjoitus on ehkä jatkoajan huonoin läppä. :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Sistis: Mun on ihan pakko onnitella sua, sun allekirjoitus on ehkä jatkoajan huonoin läppä. :)

Kiitos. Odottelinkin, että jostain löytyisi joku lapsenmielinen kehen tällainen huumori iskisi. Noh, olisihan se pitänyt jo arvata, että KUKA se voisi olla. :)

Olen onnellinen.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Torstaina pääsee katselemaan Canalilta Bluesin matsia! Ihan kiva, että muutaman Bluesin arkivieraspelin pystyy telkusta katsomaan. Canalia en omista, joten kaverille katomaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hahaa lomilla ollaan, sikäli huikea olo! Viikko tässä lomaa josta voi viettää mahtavan tyttöystävän kanssa pari päivää ja tämän jälkeen kavereiden kanssa laivalle. Maistuu toi homma taas vähän paremmalle..
 

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Helkkarin hauskat projektiporukan illanistujaiset eilen. Kymmenen ihmistä ja viisi koiraa, pieni kämppä, paljon safkaa ja sopivasti siideriä. Selvisin aamulla ajoissa luennolle, vaikka pikkuisen väsyttikin. Ei ihme, että noiden ihmisten kanssa jaksoi painaa pirun pitkääkin päivää kesällä, jutut olivat aina niin tyhmiä, että ei niitä kuunnellessa jaksanut märehtiä maailman murheita. Tuli nytkin tarpeseen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Diplomityö kansissa. Se oli siinä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ulkona on harmaata ja synkeää, siitä huolimatta olo on edelleenkin hyvä - kiitos kuuluu eiliselle illalla jonka sain viettää äärimmäisen miellyttävässä seurassa.

Käytiin syömässä sushia, kumppanini maisteli japanilaista olutta eikä tainnut täysin tuomita sitä. Ruokakin oli hyvää, kuten aina - minä olen nimittäin suuri sushin ystävä.

Päivällis-illallisen jälkeen vietimme oikein miellyttävän illan Helsingin keskustassa, käytiin istumassa iltaa parissa ravintolassa - tavattiin eräässä ravintolassa pari positiivisella tavalla sekopäistä veljestä joiden touhua oli tavallaan ilo katsella.

Tällaisia iltoja lisää, etenkin kun pääsee viettämään illan äärimmäisen miellyttävässä ja mielenkiintoisessa seurassa!

vlad.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Illaksi ostettu sellainen paita, että jos toi ei säväytä niin silloin ei mikään. Tuli jo tuossa nopeasti jo himaan tultuanikin uudelleen peilin edessä arvostettua itseäni. Ja onnekseni ehdin paidan hankintamatkalta sateen alta himaan. Jees nyt pihvit grilliin ja valmistautuminen käyntiin.
 

scholl

Jäsen
InSideHockey kirjoitti:
Viikkarit nousi Veikkausliigaan!!!!! Oi tätä onnen päivää!

Oikeasti. Ei toi voi olla totta. Se, että Maarianhaminassa on pääsarjajoukkue on jo ihmeellistä, mutta että Vuosaaressa. Pitääkin mennä katsomaan sinne Klubin vieraspeliä, jos sopii aikatauluun.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Lauantai-ilta, TPS voittaa HIFK:in selvästi, Hurme on loistava. Suomi-Armenia potkupalloa. Rauhallista. Hyvää, fiksua ja hurmaavaa seuraa ja kaikki vielä samassa paketissa. Syöty hyvää ruokaa, jonka ihan itse tein. Yöllä voisi katsoa NHL:aa, kun on tullut nukuttua melkein koko perjantai.

Voisiko oikeastaan paljon paremmin ollakaan?
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Sistis kirjoitti:
Diplomityö kansissa. Se oli siinä.

Sehän kävi nopeasti.

Onnea ja känniä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Grainger kirjoitti:
Lauantai-ilta, TPS voittaa HIFK:in selvästi, Hurme on loistava. Suomi-Armenia potkupalloa. Rauhallista. Hyvää, fiksua ja hurmaavaa seuraa ja kaikki vielä samassa paketissa. Syöty hyvää ruokaa, jonka ihan itse tein. Yöllä voisi katsoa NHL:aa, kun on tullut nukuttua melkein koko perjantai.

Voisiko oikeastaan paljon paremmin ollakaan?

No ei vois.

HIFK:n perseily vähän jurppii, muttei ollut mikään yllätys.

Itse olen todella tyytyväinen siihen, että sain eilen yhden ison duunihomman valmiiksi vaikka myöhään meni. Maanantaina odottaa töissä sitten puhdas pöytä.

Ja kohtahan onkin treffit erään stadiin palanneen herran kanssa...
 

scholl

Jäsen
Alamummo kirjoitti:
Ja kohtahan onkin treffit erään stadiin palanneen herran kanssa...

Lauantaina treffit? Eivätkö naiset koskaan opi, että seurustelu ja/tai treffit pitää tapahtua arkena. Aiheuttaa nimittäin järkyttävää vitutusta, jos ei pääse la viihteelle. Se tavallaan osuu viimeistään sunnuntaina sitten omaan nilkkaan.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
scholl kirjoitti:
Lauantaina treffit? Eivätkö naiset koskaan opi, että seurustelu ja/tai treffit pitää tapahtua arkena. Aiheuttaa nimittäin järkyttävää vitutusta, jos ei pääse la viihteelle. Se tavallaan osuu viimeistään sunnuntaina sitten omaan nilkkaan.


Ja eiko scholl koskaan opi, etta muitakin saa/voi ajatella kuin vaan itseaan. Siita tulee muuten... onnelliseksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Gagne kirjoitti:
Sehän kävi nopeasti.

Onnea ja känniä.

Kiitosta vaan onnitteluista.

Jooh, vain 16½ kuukautta tuli tehtyä sitä. :)

Noh, kunnolla aloitin sen vääntämisen vasta joulukuussa 2005, eli ehkä sellaiset 9 kuukautta siihen meni.

Nyt en ota känniä. Eilen oli vapaapäivä, joten lähdin torstaina Helsinkiin keikalle, ja sen jälkeinen ilta menikin sitten baareissa. Hauskaa oli. Tämä vkl menee porukoiden luona, aamupäivä taas meni mummun 85-vuotispäivillä. Olihan sitä ihan kiva nähdä sukulaisiakin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
scholl kirjoitti:
Lauantaina treffit? Eivätkö naiset koskaan opi, että seurustelu ja/tai treffit pitää tapahtua arkena. Aiheuttaa nimittäin järkyttävää vitutusta, jos ei pääse la viihteelle. Se tavallaan osuu viimeistään sunnuntaina sitten omaan nilkkaan.

Eikös treffit yleensä sovita yhteisellä päätöksellä ja joskus peräti mies pyytää ulos daamia ihan lauantainakin.

Kai tällaiset miehet ovat mielestäsi täysiä toukohousuja. Mutta ihan sama, mitä ajattelet.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
scholl kirjoitti:
Lauantaina treffit? Eivätkö naiset koskaan opi, että seurustelu ja/tai treffit pitää tapahtua arkena. Aiheuttaa nimittäin järkyttävää vitutusta, jos ei pääse la viihteelle. Se tavallaan osuu viimeistään sunnuntaina sitten omaan nilkkaan.

Eikö se ole rasittavaa käydä jokainen lauantai viihteellä? Luulisi, että välillä olisi mukava tehdä jotain muutakin eikä vaan aina elää samoihin kaavoihin kangistuneena. Tähän pätee kait sanonta, että kukin taaplaa tyylillään.

vlad.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
vlad kirjoitti:
Eikö se ole rasittavaa käydä jokainen lauantai viihteellä? Luulisi, että välillä olisi mukava tehdä jotain muutakin eikä vaan aina elää samoihin kaavoihin kangistuneena. Tähän pätee kait sanonta, että kukin taaplaa tyylillään.

vlad.

Pitikin tossa sanoa, kun kerroit hieman aiemmin, että mistä sitä tuleekaan onnelliseksi, niin se on kyllä ihan hyvä homma, että ihmiset ymmärtää, että onnelliseksi voi tulla muutenkin kuin schollin tyylillä, vaikken väitäkään, että hänen tyylissään mitään vikaa varsinaisesti olisi. Itse olen jo tähän nuoreen ikääni mennessä alkanut pikkuhiljaa taipua sille, että onnellisuutta on myöskin herätä lauantai- ja sunnuntaiaamuina molempina ja todeta, että ei ole krapulaa. Se on välillä onnea se. Nyt puuttuis enää nainen, mutta se onkin jo sitten vähän isompi haaste se.
 

Isorumailkeä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anonyymit kotikiusatut
Jumankekka, pomo antoi palkankorotuksen, enkä edes ehtinyt sitä pyytää. Lieneekö hänessä ajatustenlukijan vikaa...

Tyytyväinen olen. Toki asiassa on toinenkin puoli, mutta se on enempi vitutusketjun tavaraa se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös