Onnellisuusketju

  • 1 295 012
  • 7 895

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Sain sähköpostia läheisimmältä ystävältäni Lontoosta. Hän kertoi nyt poissa ollessaan tajuavansa paremmin kunnon ystävien merkityksen ja sanoi odottavansa minun näkemistäni joulun jälkeen.

Kyllä pistää hymyksi.
 
Viimein näyttää siltä, että olen pääsemässä runsaat pari vuotta riesana olleesta kynsivallintulehdusta eroon. Varvas ei ole enää perunan kokoinen, ja ulkonäkökin alkaa olla jo normaali.

Tulihan se viiteen kertaan todettua että suomalainen lääkäri ei osaa edes varpaankynttä leikata. Onneksi minä osaan.

(Kotikaupunkini johtava lääkäri leikellessään varvastani päin helevettiä: "On se kumma kun ihminen kävi kuussa jo 60-luvulla, mutta vieläkään ei ole keksitty parannuskeinoa kynsivallintulehdukseen.")
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pomoni, jonka toimia olen kärvistellyt, vei minut syömään ja vielä kehui aikaansaannoksiani :)

Vielä kun olisin kuullut, mitä Miljonääri-Jussi ja filmimoguli viereisessä pöydässä suunnittelivat (Siniset Pojat? Liian kiltit pojat? Ei niin Kauhian Häjyt?) niin olisi ilta ollut täydellinen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jeps. Erääseen luottamustoimeen pääsy varmistui tänään. Loistavaa. Mukavan oloinen porukka mukana hoitamassa asiaa. Odotan innolla toimen alkua. Samaten toisen luottamustoimen edustajistokuvio sai tänään lopullisen selvyyden ja nyt tuntuu siltä että sielläkin olleet ristiriidat on saatu selvitettyä.

Tästä tämä lähtee.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä ketju on jo niin pitkä, etten edes yrirtä ryhtyä kahlailemaan sitä lävitse; mutta kysyn mielelläni jatkoaikalaisten mielipidettä siitä, mitä on 'onnellisuus' ja 'onni'. Sävyni ei ole skeptinen vaan utelias.
Olen vilpittömästi vinkkejä vailla.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mauri
Tämä ketju on jo niin pitkä, etten edes yrirtä ryhtyä kahlailemaan sitä lävitse; mutta kysyn mielelläni jatkoaikalaisten mielipidettä siitä, mitä on 'onnellisuus' ja 'onni'. Sävyni ei ole skeptinen vaan utelias.
Hmm... itselleni onni on sitä, että voin katsella televisiota, kuunnella radiota, sekä lukea lehtiä. ;)

Ei vaan, tällä hetkellä olen onnellinen siitä, että olen löytänyt elämääni aivan ihanan naisihmisen. Tuo tällä hetkellä niin paljon lisää elämääni.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti mauri
Tämä ketju on jo niin pitkä, etten edes yrirtä ryhtyä kahlailemaan sitä lävitse; mutta kysyn mielelläni jatkoaikalaisten mielipidettä siitä, mitä on 'onnellisuus' ja 'onni'. Sävyni ei ole skeptinen vaan utelias.
Olen vilpittömästi vinkkejä vailla.

No tuohon on kyllä vähän vaikea vastata muuta kuin että lue tämä ketju läpi. Lähes kaikki tämän ketjun viestit on kirjoitettu vilpittömästi onnellisena/iloisena.

Juuri tällä hetkellä minulle onnea on kuppi teetä ja pari karjalanpiirakkaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä, täällähän minä, ja takuulla vilpittömän onnellisena. =D

Janohan tässä lähtee juodessa. Ryömikää ihmiset tekin, ryömikää, ja löytäkää sänkyjen ja kaappien alta ihania yllätyksiä.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Haukat palasi voittojen tielle komealla tavalla ja huomenna postilaatikosta pudonnee kunnon satsi rokettirollia cd-formaatissa.

Siinähän niitä pieniä ilonaiheita onkin jo yhdelle illalle.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sain tänä aamuna maailman parhaimmalta tytöltä mukavan aamunpiristysmailin. Olen niin jumalattoman onnellinen!! Rakastan sua Heidi!!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain vihdoin ja viimein kiinteän nettiyhteyden kämppääni.
Loppuu muualta spämmäily :)

Tänään pullotan viinisatsini, ja varmasti pari tuopillista päätyy myös vatsalaukkuuni :)
Heruttelurintamallakin näyttää hyvältä. Tosin siitä ei sen enempää. Ettei käy niinkuin aina.. :o

No, aika onnellinen olen, pitkästä aikaa :)
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos
Kyllä tuli sitten hyvää kotiviiniä tuolta emännän "tehtaalta." Prosenttejakin on oikein reippahasti ja maku on mitä parhain. Satsi on sen kokoinen, että sen kanssa menee hetki jos toinenkin ihan rattoisasti.
Itse tässä maistelen myös oman faktorini tuotosta.
Usein sanotaan, että kotiviini= kilju. Hiuksista vittuun sellainen väite. Kyllä omin konsteinkin saa hyvää juomaa, kunhan malttaa tehdä kaikki vaiheet huolella. Ja mieluiten muista kuin valmispaketeista..
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Designer
Ho hoo! Se on muuten täysin mahdotonta katsoa toheltavaa koiranpentua ja olla samaan aikaan mieli maassa. Pinna saattaa välillä kiristyä, mutta se on pieni hinta siitä ilosta. Onnittelut!
Kiitos paljon (näin parin kuukauden viiveellä, kun oli jäänyt tuo viestisi näkemättä)! :)

Kyllä tuo pieni veijari on tuonut paljon uutta iloa ja puhtia arkeen.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaankin kaikkien aikojen rankin ajanjakso elämässä eli toisen yliopistovuoden syksy on paria viikkoa vaille täynnä ja ainakin nyt näyttää vielä siltä, että saan kaikki hommat hoidetuksi jotka pitikin. Todella koville on ottanut, mutta helpotuksen tunnekin on melkoinen.

Varsinaisen onnellisuuden saa aikaan edelleen kukoistava seurustelusuhde. Ehkä ne epäonnistuneet suhteet ja yksinäisyyden hetket sittenkin kannatti kokea, kun nyt sujuu yhteiselo näin hyvin. Itsenäisyyspäivänä voi juhlia elegantisti 8 kk täyttymistä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen onnellinen. Vietin juuri mukavaa iltaa ystävieni parissa ja paistoin heille lettuja. En ole siitä niinkään onnellinen, vaan siitä, että tuossa syntynyt hirveä tiskivuori on nyt selvitetty. Ja toisaalta siitä, että suunnittelemamme käytännönpila on nyt toteuttamista varten valmis.

Oikeastaan elämäni olisi täydellistä, jos 8.-19.12. ei olisi viittä tenttiä ja minulla olisi tyttöystävä.

Muuten ollaan lähellä perfektionistin unelmaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
11 kk yhdessä elämäni rakkauden kanssa! Kuukausi vielä, niin saadaan juhlia ensimmäistä vuosipäiväämme ihmisten ilotulittaessa meidän onnellemme.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Opiskelut vihdoin virallisestikin ohi. Mahtavaa.

Vielä Bluesille voittoputki ja meikäläiselle hehkeä daami kainaloon niin sitten ei voi valittaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
veronpalautuksia tuli melkein 140 euroa..Kiitän ja kumarran.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pääsin matematiikan kurssin läpi. 6½ on ihan pirun hyvä numero lukion lyhyestä matikasta!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti #77
veronpalautuksia tuli melkein 140 euroa..Kiitän ja kumarran.

Ole hyvä. Kukahan sai minulta ne loput noin 150€?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tienasin joitakin satasia tv:n tietovisasta ollen kilpailijoista täysin suvereeni ykkönen. Ylimääräinen raha kelpaa aina.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kun on pitkään onneton, on onnea, kun ei ole enää onneton. Hurmostilaa ei kaivata. Riittää, kun ei ole paha olla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mauri
Kun on pitkään onneton, on onnea, kun ei ole enää onneton. Hurmostilaa ei kaivata. Riittää, kun ei ole paha olla.

Olisipa minulla asiat näin...

vlad#16.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Olen onnellinen elämänkumppanistani. Ei sen kummempaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Olen Kiisan kanssa samoilla linjoilla. Olen onnellinen vaimostani ja neljästä lapsestamme.

Lisäksi olen onnellinen siitä että saimme lähes 2500E veronpalautuksia, joista tosin on tuhlattu jo kolmasosa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös