JWill kirjoitti:
Onnea ja voimia vaan sille duunille joka on edessä. Vaatii omistautumista aiheelle.
Kiitos. Itse valmistaudun parhaillaan psykologian pääsykokeisiin. Kivinen tie tämä on kulkea, mutta kun tietää, ettei mikään muu kiinnosta lähelläkään yhtä paljoa, niin olen valmis yrittämään vaikka useamminkin. Lisäksi olen myös varma omasta soveltuvuudestani alalle, josta on jo ehtinyt kertyä erilaisia, ei pelkästään kirjoista opittavia, kokemuksia. (kamalan itserakkaan tuntuinen kommentti tähän suuhun, mutta...noin se nyt vain on.) Psykoterapeutiksi aion sitten vielä näillä näkymin erikoistua, aivan kuten girlzillakin. Haluan auttaa ihmisiä. Kerrassaan mielenkiintoinen tiede on kaiken kaikkiaan kyseessä! Nyt täytyy vain tsempata lukemisen kanssa.
Onnellinen... Kamalan flunssan ja kohoavan kuumeen aiheuttavan vitutuksen keskellä voin kai iloita siitä, että fiksu lääkäri antoi hyvin sairaslomaa ja määräsi tehokasta yskänlääkettä. Tein myös kipeän, mutta viisaan päätöksen jättäessäni eilisen jääkiekkopelin väliin. Tuskin olisin kunnolla jaksanut jaloillani pysyä. Toivottavasti huomenna olisi jo sellaisessa kunnossa, että jaksaisi lukea hyvin juuri noihin edm. pääsykokeisiinkin.
Lisäksi olen onnellinen kissastani, joka maukui juuri äsken unissaan sohvalla. Maumau!
Ja sitten varmaan takaisin sänkyyn... Tosin kiinnostaa nuo psykan yo-kyssärit sen verran, että taidan ne vielä vilkuilla.