Onnellisuusketju

  • 1 292 914
  • 7 895

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Depeche Moden keikkaan enää muutama tunti. Ehkä vois ekan neuvoa-antavan jo avata.

Happy happy joy joy
 

Carlos

Jäsen
Rahoitus saatu järjestykseen "tervein" ehdoin, uusi koti odottaa, poika oppinut hymyilemään ja jokeltamaan, vaimo on ihana, töissä menee hyvin, ja kotona on olutta odottamassa kylmässä. Niin se elämän suunta voi vaan muuttua muutamassa kuukaudessakin. :-)
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoon A-juniorit, Mathias Klockars (MMA)
Huomenna viedään viimeistä tenttiä, yö vielä aikaa lukea! Enää gradu ja huominen tentti!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Elämän pieniä iloja. Tyttö on oppinut kävelemään. Harmikseni olin/olen itse töissä , kun tämä pieni ihme tapahtui, mutta enköhän minä näe huomenna kuinka tyty kävelee.
Ja kyseessähän siis on ilman tukia käveleminen. Sohvanreunaa pitkin yms. on kävelty jo pitkät tovit.
 

Vesku

Jäsen
Pieniä ja vähän suurempiakin iloja:

Olen näyttänyt itselleni, että juominen pysyy hallussa. Enpä ole muutenkaan AA-ryhmän kokelasehdokkaita, mutta turha juominen on pysynyt poissa. Kaksi kolme bisseä riittää tuomaan hyvän fiiliksen, kun sitä tarvitsee.

Kun ahdistaa, kuntosali auttaa. Olen voittaja.

Mulla on muutamia hyviä ystäviä. Meillä on legendaarisia yhteisiä muistoja.

Osaan venäjää ainakin sen verran, että pärjään laajalti perusasioissa. Venäjä on kaunis ja eksoottinen kieli.

Uutiset ja erityisesti ulkomaanuutiset kiinnostavat. Opin koko ajan uutta ja mielikin avartuu.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoon A-juniorit, Mathias Klockars (MMA)
Vesku kirjoitti:
Pieniä ja vähän suurempiakin iloja:

Olen näyttänyt itselleni, että juominen pysyy hallussa. Enpä ole muutenkaan AA-ryhmän kokelasehdokkaita, mutta turha juominen on pysynyt poissa. Kaksi kolme bisseä riittää tuomaan hyvän fiiliksen, kun sitä tarvitsee.

Kun ahdistaa, kuntosali auttaa. Olen voittaja.

Mulla on muutamia hyviä ystäviä. Meillä on legendaarisia yhteisiä muistoja.

Osaan venäjää ainakin sen verran, että pärjään laajalti perusasioissa. Venäjä on kaunis ja eksoottinen kieli.

Uutiset ja erityisesti ulkomaanuutiset kiinnostavat. Opin koko ajan uutta ja mielikin avartuu.

Toi on helvetin totta että, jos ahdistaa niin kuntosali auttaa. Itsekin tyytyväinen, ettei enää tuo vedettyä naulaan syvälle päähän joka viikonloppu!

Extrapointsit tosta Stigusta! "Båten glider förbi Göresön och Östersön...den är inte så far från Åbo och Karleby, säger arbetminister Monica Pettersson att...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Elämäni on niin vahvalla pohjalla, että Liisa Hyssälän tekemät ehdotukset* eivät saa sitä raiteiltaan. Olut on kiva pikkulisä elämään, ei sen tukiranka.

Poika kasvaa ja komistuu, osaa sanoa jo muutamia sanoja ja kävelee tukea vasten hienosti. Ja nukkuu yönsä hyvin! On mahtavaa olla isä.

*) Palstan humoristeille tiedoksi, että kyseessä ei ole mitkään yksityiselämään liittyvät ehdottelut tai vihjailut, vaan ihan vaan noita hänen työnsä puolesta tekemiään, kansan syvejä rivejä suuresti järkyttäneitä ehdotuksia/lakimuutoksia tarkoitan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Designer kirjoitti:
Poika kasvaa ja komistuu, osaa sanoa jo muutamia sanoja ja kävelee tukea vasten hienosti. Ja nukkuu yönsä hyvin! On mahtavaa olla isä.

On mahtavaa olla isä, olet oikeassa. Palaappa asiaan myöhemmin ;) Oma isompi poika on murrosiän jälkipuolella 16 v ja nuorempi uhmaiässä 4v. Tämä on pelkkää nautintoa.

Olen muuten tosissani, mahtavaa on, vaikka lapset vaikeassa iässä ovatkin, sekin kuuluu elämään ja kasvattaa vanhempia. Eikä tuon vanhemman "murkku" ole mitenkään paha ollut, nuoremman uhmaikä on hirveä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Designer kirjoitti:
Poika kasvaa ja komistuu, osaa sanoa jo muutamia sanoja ja kävelee tukea vasten hienosti.
Tästä tuli mieleeni vaimoni lievä alakulo tyttäremme ensimmäisistä sanoista. Äiti taipuu pienen emännän suussa parhaiten "äijä".
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mummu täytti eilen 81, ja tuli sielläkin pitkästä aikaa poikettua. Viimeksi tuo oli aivan varma, että kuolee hetkenä minä hyvänsä ja oli todella huonossa kunnossa. Nyt kuitenkin mummu oli todella pirteä, ja vaikka kulkeminen onkin vaikeaa, niin ajatus juoksee senkin edestä. Siellä me jauhettiin kaiken muun ohella mm. Riksmanista ja Nickersonista, vähänkö loistava mummu!

Lisäksi pikkukissa on lopettanut lattialle kuseksimisen. Ei tarvinnut kuin ottaa matot kokonaan pois lattialta, niin johan loppui tyhmyys kisulta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ai vittu, ai perkele. Kyllä nyt kelpaA!

Arsenal pudotti Madridin, nettipokerista tuli reilu satanen ja em. fudispelin tasurista tasan satanen. Ilooni olen imenyt mäyriksen ja paistellut pihvejä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
InSideHockey kirjoitti:
Ei kannata tuudittautua. Selviä Hivin ensioireita.

Mutta jos ei ole pientä jatkuvaa lämpöä, niin voi olla jotain muutakin.
 

I ro1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja JM Aaltonen
Warrantit nousi!

UMP:n warranttini nousi 450% eilisestä aloitusarvosta. MAHTAVAA!! Vieläkö samaan aikaan Nokian warranttini nousi 83,33%, niin LOISTAVA päivä!

Rahan tuloa ei voi estää!!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rahnaa

I ro1 kirjoitti:
UMP:n warranttini nousi 450% eilisestä aloitusarvosta. MAHTAVAA!! Vieläkö samaan aikaan Nokian warranttini nousi 83,33%, niin LOISTAVA päivä!Rahan tuloa ei voi estää!!

Niin, mainittakoon, että ko. pahvit muuttuvat rahantuloksi vasta sen jälkeen, kun olet myynyt ne.

Täältä tähän
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
MaZaa kirjoitti:
Kesätöitä tiedossa, ei tarvi enää siitä murehtia.. Loistavaa! On se hienoa, että suomessa voi juoda iloonsa ja suruunsa.. =)
Kesätöitä sain minäkin ja itseasiassa hiukan pidemmällekin syksyyn, eli 6kk soppari. Ja vielä hyvin palkattua hommaa, ei oman alan mut kaipa noita paperimiehen hommia voi tehdä tuon aikaa. Nyt vois oikeesti alkaa suunnitella maailman kiertämistä talven 2006-07 aikana. Brazil here I come.....
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvinaisen kaunis sunnuntaipäivä. Ulkoillessani havaitsin auringon selkeästi sulattavan lunta/jäätä ja lämmittävän. Tästä on hyvä jatkaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tosiaan ulkona on todella mahtava ilma, vuoden tähän mennessä hienoin! Naisienkin kanssa tuli viriteltyä asioita ja on hjuva fiilis. Edes inttiin lähtö tuossa 6tunnin päästä ei vituta, olen oppinut olemaan siellä näemmä. Ainoa mikä harmittaa on loman aikana nukutut 7tuntia..Inhottavaa yrittää pysyä hereillä!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin oon tosi innoissani siitä että huomenna alkaa ylioppilaskirjoitukset! Jotenkin se on vaan tosi jännää. En osaa selittää. Wuhuu!
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
girlzilla kirjoitti:
Jotenkin oon tosi innoissani siitä että huomenna alkaa ylioppilaskirjoitukset! Jotenkin se on vaan tosi jännää. En osaa selittää. Wuhuu!

Onnea vaan sinne sitten! Itse en tuosta ollut kovin onnellinen, mutta tapansa kaikilla. Mä oon onnellinen ööh.. uusista leffoista.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
girlzilla kirjoitti:
Jotenkin oon tosi innoissani siitä että huomenna alkaa ylioppilaskirjoitukset! Jotenkin se on vaan tosi jännää. En osaa selittää. Wuhuu!

Onhan se hieno paikka, kun 12 vuoden työ koulun penkillä tulee tiensä päähän. Itsellä ainakin oli pieni innostus pinnassa noihin aikoihin. Sitten kun kirjoitukset olivat ohi ja oli aikaa miettiä tulevaa oikein kunnolla, oli ainakin meikäläisellä aika tyhjä olo ja tunne, ettei tiennyt yhtään mitä seuraavaksi tekisi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niinpä niin! Paf jakoi minulle tänään 30€ ja expektin 10€ "ilmaisrahalla" nettosin 35€. Lämmittää mukavasti vaikka kaikki muu olisikin päin helvettiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös