Onnellisuusketju

• 1 302 002
  • 7 871

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Pietarissa

Tuli tässä aamuyöllä palattua Pietarista ECC-turnauksesta ja oli kyllä hieno reissu. Varsinkin turnauksen finaali oli mahtava, alkulohkomatseista puhumattakaan. Mutta niin oli myös itse kaupunkikin, aivan älyttömän kaunis. Olo on muutenkin niin käsittämättömän hieno, kun on taas vaihteeksi nähnyt maailmaa ainaisen puurtamisen jälkeen.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Hieman valoa pimeyteen. Sain liput kahdelle lauantaille Fireball-turnaukseen. Näkee Ian Rushin ja Rene Higuitan livenä.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Hahaa. Pääsin muuten inssin läpi ekalla.
Varokaa liikenteessä, nyt mäkin oon siellä sekottamassa.

scholl

Jäsen
Köntsä kirjoitti:
Hahaa. Pääsin muuten inssin läpi ekalla.
Varokaa liikenteessä, nyt mäkin oon siellä sekottamassa.

Onneksi olkoon. Voi olla, etten nyt sit täältä keskustasta ihan vielä liipase sinne Tapiolan Esportiin aamutreeniä suorittamaan niin voit harjoitella pari tuntia tyhjemmillä teillä.

EDIT: Vinkiksi vielä se, että jos kaverit ehdottavat, että nyt kun on kortti tassussa, voisit haluta lähteä kuskiksi baariin niin se on tuhoon tuomittu ajatus. Itselläni oli auto ostettuna jo reilusti ennen korttia ja niin paljon intoa ajella, että tuli tuollaiseen suostuttua, mutta se ilta Adlonissa oli täydellinen fiasko. Todella kypsää istua selvinpäin, eikä poiskaan pääse, koska haluaa, kun on luvannut kyyditä. Ehkä pahimpia virheitä, mitä on koskaan tullut tehtyä, mutten tee toiste. Onneksi tapahtumasta on sentään 15 vuotta aikaa niin pahin vitutuskin laantunut muistoksi

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaihdoin vanhan nokialaisen uuteen ja tajusin, että tähän uuteen saa tungettua mp3:sia suoraan tietokoneesta soittoääneksi.

Nyt on sitten Soundgardenin Rusty Cage soittoäänenä - vänkää!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ostin maanantaina PES4:n xboxille ja tänään tein ensimmäisen maalin! Ja kaunis maali olikin.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jatkoajassa voi syntyä yli 100 viestiä sisältävä jääkiekkoaiheinen keskusteluketju jossa ei provoilla, haistatella eikä väännetä asiaa kirjoittajien suosikkijoukkueista ja kirjoitushistoriasta(no ihan vähän) vaan keskustellaan otsikona mukaisesta asiasta asiana ja asiallisesti. Olin menettänyt uskoni että tuollaista voisi tapahtua.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=31608

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Twite kirjoitti:
Jatkoajassa voi syntyä yli 100 viestiä sisältävä jääkiekkoaiheinen keskusteluketju jossa ei provoilla, haistatella eikä väännetä asiaa kirjoittajien suosikkijoukkueista ja kirjoitushistoriasta(no ihan vähän) vaan keskustellaan otsikona mukaisesta asiasta asiana ja asiallisesti. Olin menettänyt uskoni että tuollaista voisi tapahtua.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=31608

Itsekin olen tuota hyvin mielelläni lukenut. Parhaita ketjuja aikoihin.

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Enää ei ole kaikki päin helvettiä. En hajonnut. Tai jos hajosin, niin sain itseni kerättyä kasaan.

Hämeenlinna on mesta paikka, ja siellä on kovin mukavia ihmisiä. Matt Nickerson on äijien äijä, pidän. Ja mun puhelin vaan piippaa koko ajan. Menen nukkumaan pitkästä aikaa melko onnellisena.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viimeistä päivää töissä ennen lomaa. Huomenna suuntana Thaimaa, siellä olisi tarkoitus viettää pari viikkoa. Muutenkin elämä kivasti kohdillaan.

Bandana

Jäsen
Nyt on taas sen verran hyvä fiilis että pakko avautua.

Onnellinen olo kun on saanut asioita hoidettua kohdalleen, pystynyt viemään tiettyjä asioita eteenpäin ja kehittymään, ja muutenkin elämä maistuu juuri nyt.

Pari viikkoa sitten alkaneessa kovassa kirjoitusprojektissakin on tullut edettyä mukavasti. Nyt on taskussa noin viiden ja puolen tunnin edestä haastattelumateriaalia, ja vielä pitäisi jaksaa jokunen viikko haistatella ennen kuin itse pitkä kirjoittamisurakka alkaa.

Huomenna tosin todennäköisesti taas vituttaa kun tie vie Raumalle jääkendoa katsomaan.

Hyvää matkaa myös Rebelille. Itsekin tuli oltua Thaimaassa tuossa joulun aikaan pari viikkoa, ja huikeaahan se oli.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Arsenal - Middlesbrough 7-0. Henrylle 3+1.

HIFK - TPS 2-0. Perseavaimelle 40 torjuntaa.

Ai että!! :)

Bonuksena Liigapörssissä ison rahan kimpassamme jota johdan jo ennestään 40 pisteellä:

Bäckström nollapeli
Laitinen 1+1
Voutilainen 2+2
Leino 2+3

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Parissa suosikkibändissäni oli hetken aikaa muutoksia kokoonpanoissa, molemmissa tarkoitus oli olla pysyviä. Vaan nyt muutaman viikon sisällä on molempiin palanneet nämä kaipaamani muusikot.
Varsinkin Daltonsin Rexan paluu laulajaksi ilahduttaa suuresti, nyt uskallan mennä jatkossakin heidän keikalle kun tiedän että homma toimii (vaikka edelleen on pari uutta soittajaa mukana, mutta kaitpa Erkinharju osaa hommansa).

Oikeastaan tämä kuuluisi "omituisia tapahtumia tosielämässä" ketjuun, mutta olin Haminassa ja olipa vielä hauskaakin. Tipe Johnson & Vesa Kääpä duo toimii loistavasti, hauskaa oli heitä kuunnellessa, tykkäsin kovasti ja pitkästä aikaa sai jutella kaverin kanssa, jota en ollut aikoihin nähnyt. Oikein mukava ilta jota nyt jatkan kotosalla.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erittäin mielenkiintoinen viikonloppu nuorten filosofiatapahtumassa on jälleen kerran ohitse. Muutama luennoitsija oli pettymys, mutta Esa Saarinen ja Heikki Kannisto onnistuivat kyllä tekemään vaikutuksen. Ensi vuonna uudestaan.

Bandana

Jäsen
girlzilla kirjoitti:
Erittäin mielenkiintoinen viikonloppu nuorten filosofiatapahtumassa on jälleen kerran ohitse. Muutama luennoitsija oli pettymys, mutta Esa Saarinen ja Heikki Kannisto onnistuivat kyllä tekemään vaikutuksen. Ensi vuonna uudestaan.

Hihii, itse olin perjantai-iltana ko. tapahtumassa, koska se kuului osana filosofian tietoteoriakurssiin. Anneli Jäätteenmäki teki oharit ja tilalla puhui joku Helsingin yliopiston professori. Hyvän alun jälkeen lähti vähän ohi aiheen, eikä haastajat olleet kovin hyviä, niin pieni pettymys tuo tapahtuma oli. Oli vähän härskin näköistä kun tasaisin väliajoin sieltä valui jengiä ulos kesken luennon. Tuskin ensi vuonna uudestaan.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bandana kirjoitti:
aiheen, eikä haastajat olleet kovin hyviä, niin pieni pettymys tuo tapahtuma oli. Oli vähän härskin näköistä kun tasaisin väliajoin sieltä valui jengiä ulos kesken luennon. Tuskin ensi vuonna uudestaan.

Haastajat olivat monilla luennoilla pettymys. Esim. tänään Saarisen luennolla oli aivan järkyttäviä haastajia. Tom Sjöblomin luennolla taas oli hyviä haastajia, jotka välillä saivat jauhot suuhun luennoitsijalta.

Paavo Lipponen oli muuten aivan surkea. Tyypilliseen poliitikko-tapaan, yhteenkään kysymykseen ei vastattu suoraan ja puhe oli tuttuun tapaan erittäin hidasta ja huonosti artikuloitua.

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Niinistö jatkoon.

Perfect!

Sain viime perjantaina tutkintotodistuksen korkeakoulusta, tänään olin aamulla työhaastattelussa ja juuri äsken minulle ilmoitettiin että sain vakituisen työpaikan.

Ahhh, saan irtisanoa itseni huomenna nykyisestä työpaikasta ja pääsen oman alan työhön. Ja palkkakin on huomattavasti parempi :)

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
MouseInTheHouse kirjoitti:
Sain viime perjantaina tutkintotodistuksen korkeakoulusta, tänään olin aamulla työhaastattelussa ja juuri äsken minulle ilmoitettiin että sain vakituisen työpaikan.

Ahhh, saan irtisanoa itseni huomenna nykyisestä työpaikasta ja pääsen oman alan työhön. Ja palkkakin on huomattavasti parempi :)

Tätä myös toivon. Huomenna "viimeisen kierroksen" haastattelu, paikalla lähin esimies ja firman tj. Toivottavasti nappaa. Olisi alan työtä ja oletettavasti hieman paremmalla palkalla kuin nykyisessä.

Onnellisuuskohta 2: DHL:n lähetti toi juuri palkintokännykän. No, vaimoke onkin kaivannut uutta puhelinta. Ihan mainion näköinen tuo Samsung SGH-E760.

Mikäköhän vielä tänään tapahtuu? Pitäisikö koittaa onnea Viking Lotossa?

Viimeksi muokattu:

Tobias

Jäsen
Haa!

Laitoinpas oikea-aikaisesti toimarin F-Securesta, myyntiin 2,75, kauppa toteutui ja seuraavana päivänä ja eilen myös kunnon dippi.

Ostin F-securea 1,68 viime syksynä, nyt realisoin 9700 euron voiton, taidanpa täydentää kotiteatteriani tällä.

Tänään taidan laittaa Teklat myyntiin, eilen posit. tulosvaroitus ja 8 pinnaa ylös, rekyyli voi tulla tänään. Hillot pois sanon minä.

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Kylmyyden takia työpaikan vähäiset parkkipaikat näillä tolpilla on kysyttyjä. No, minä olin ns. ajoissa liikenteessä ja sain toiseksi viimeisen paikan niistä seitsemästä. Tapelkaa viimeisestä, heh.

Onnellinen myös siksi, että tänään on vapaapäivä. Tosin viikonloppuna töitä, mutta kyllä arkivapaatkin on kivoja. Varsinkin, kun saa olla yksin kotona.

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Kyllä! Sain sittenkin kakkosen tentistä, josta luulin napsahtaneen hylsyn. Olin täysin jo asennoitunut uusimaan ensi viikolla. Loistohomma.

Lisäksi hampaista ei löytynyt reikiä, vaikka viime kesä kului ahkerasti KOFFilla limuja maistellessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy