Onneksi olkoon, mahtaa olla hieno duuni! Varo vaan, ettei esimies rupea ahdistelemaan. Pidä pintasi!bozik kirjoitti:Uusi sihteeriharjoittelija.
Köntsä kirjoitti:Hahaa. Pääsin muuten inssin läpi ekalla.
Varokaa liikenteessä, nyt mäkin oon siellä sekottamassa.
Twite kirjoitti:Jatkoajassa voi syntyä yli 100 viestiä sisältävä jääkiekkoaiheinen keskusteluketju jossa ei provoilla, haistatella eikä väännetä asiaa kirjoittajien suosikkijoukkueista ja kirjoitushistoriasta(no ihan vähän) vaan keskustellaan otsikona mukaisesta asiasta asiana ja asiallisesti. Olin menettänyt uskoni että tuollaista voisi tapahtua.
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=31608
girlzilla kirjoitti:Erittäin mielenkiintoinen viikonloppu nuorten filosofiatapahtumassa on jälleen kerran ohitse. Muutama luennoitsija oli pettymys, mutta Esa Saarinen ja Heikki Kannisto onnistuivat kyllä tekemään vaikutuksen. Ensi vuonna uudestaan.
Bandana kirjoitti:aiheen, eikä haastajat olleet kovin hyviä, niin pieni pettymys tuo tapahtuma oli. Oli vähän härskin näköistä kun tasaisin väliajoin sieltä valui jengiä ulos kesken luennon. Tuskin ensi vuonna uudestaan.
MouseInTheHouse kirjoitti:Sain viime perjantaina tutkintotodistuksen korkeakoulusta, tänään olin aamulla työhaastattelussa ja juuri äsken minulle ilmoitettiin että sain vakituisen työpaikan.
Ahhh, saan irtisanoa itseni huomenna nykyisestä työpaikasta ja pääsen oman alan työhön. Ja palkkakin on huomattavasti parempi :)