Onnellisuusketju

• 1 301 991
  • 7 871

Aksu

Jäsen
Päivä päivältä palaset loksahtelee paremmin kohdalleen. Eilinen oli kiva päivä ja jäi hyvin "eletty" olo. Ja sit on eräs... katotaas mitä tapahtuu. Vieläkö hymyillään viikkojen päästä.

Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Maailmanympäri

Juu viimeyönä palasin kotiin!! Maailmanympäri 133:ssa paivässä!! Tuntuu aika hienolta! Kummallista, kun voi taas käyttää ä:tä ja ö:tä!! :)

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olin jouluaattona joulupukkina naapureilla. Itsellä ei ole pikkuveljiä-siskoja taikka kummilapsia, niin olihan se jotekin hienoa kun sellainen pikkukaveri istui polvella ja lauloi Petteri Punakuonoa. Liikuttavaa..

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onni on..

..keskiviikon tissuttelu ja Scooterin DVD sekä levy(t).

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit..

Aksu

Jäsen
Positiivisen raukea olo. Muutaman tunnin fyysinen työ alla, sitä ennen salibandypeli, jossa peliaikaa piisas. Päivä muuten ollu kiireinen, mutta jos tässä hyvin käy niin eipä tarvi nukkua yötä yksin. Ihan valoisalta näyttää.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aksu kirjoitti:
Päivä muuten ollu kiireinen, mutta jos tässä hyvin käy niin eipä tarvi nukkua yötä yksin. Ihan valoisalta näyttää.
Huh, onnitteluni jos näin käy! On meinaan parasta tuollainen, siinä mieli ja ruumis lepää. Sano.

Nimim. Oispa Miullakin

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla on vapaapäivä, kävin eilen kaverin kanssa kaljalla, oli kivaa.
Tänään saa rauhassa vaan olla ja ihmetellä ja käydä lenkillä. Vielä kun joku lähtis luistelemaan mun kanssa, mun onneni olisi täydellinen. (Suurin osa mun kavereista on töissä tai jossain helvetin kaukana, loput on liikunnanvastaisia sohvanvaltaajia tai juuri lisääntyneitä maitoautoja joiden päähän ei mahdu mitään muuta kun Kuuno-Jörgenin imetysajat eikä ne voi muutenkaan lähteä mihinkään kun toukka saa traumoja.)

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Juniorilla tuli hammas numero kuusi ikenestä läpi vihdoin ja viimein. Olen tästä hyvin onnellinen siksi, että nyt meillä taas voi nukkua öisin. Tosin ei tuo mitään tuskaa ollut noina itkuisina öinäkään, se kuuluu siihen kokonaispakettiin joka on kaikinpuolin mahtava.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olin ensimmäistä kertaa tämän talven aikana luistelemassa, jalat kipeät mutta ihan mukavasti pysyi pystyssä. Lämäsin kiekon maaliverkon läpi, aika kiskaisu! Miten niin mätää ja haperoa?

JanJ

Jäsen
Kaatui vana tallinn-likööriä puhelimeen. No eihän se tietenkään kauaa toiminut. sain puhutettua Tampereen XXXXXXXXX:n (nimi poistettu) huoltopuolen laittamaan sen takuuseen. Ja näin kävi! Sain puhelimen korjattuna, paljon oli osia listan mukaan vaihdettu. ja toimii paremmin kuin uutena (4kk vanha muutenkin vaan).

Sääksi

Jäsen
Vitutusketjua lukiessani tajusin, että jos Rauman Lukko jaksaa vituttaa näin paljon, niin taitaa meikäläisellä olla asiat muuten melko hyvin.

Pieniä ovat ristit kannettavaksi verrattuna moneen muuhun.

Aksu

Jäsen
Ressiä pukkaa fanimatkatouhujen ja vähän muidenkin töiden suhteen. Tällaista lomaa, mutta kyllä muuten hymyilyttää. Jotenkin kääntyny kelkka ihmissuhteiden puolella todella kivaan suuntaan. Katotaas mitä huominen tuo, tänään ainakin menee lujaa ja pitkälle aamuun. Sen tiedän.

Aksu

Jäsen
Tuli muuten hölmöiltyä urakalla "jälkipeleissä" fanimatkan jälkeen. Yritettiin vaikka mitä ja ketä, mutta oikeastaan vaan hymyilyttää ja mitäs sitä suotta itteään vitutuksella kiusaamaan. Aamuun asti meni. Ja onhan tuossa mukava neito seurana... ei menny hukkaan eilinen monessakaan mielessä.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko-henkisten puolesta on pakko olla onnellinen! Ja kohta mennään!

Kaivanto

Jäsen
Pöydälläni odottaa iso brandy-pullo, jonka kyljessä on maaginen merkintä "X.O." Ahh...

Hanssoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK
Voitin äsken Unibetin pokeriturnauksessa matkan (lennot + hotelli) Manchester City - Man United -peliin ja vielä lisäksi 319euroa matkarahaa! Fiilis on aivan loistava!

Toisaalta tekisi mieli kirjoittaa myös "vitutus-ketjuun", koska olen Arsenal-fani.....
Hyvää Uutta Vuotta!

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulppu kirjoitti:
Kosin juuri tyttöystävääni kolmen vuoden seurustelun jälkeen.
Kaunein hetki pitkään aikaan.
Todennäköisesti vastaus oli myönteinen (tai vähintään toivoa on aistittavissa..), kun tähän ketjuun kirjoitit. :)

JanJ

Jäsen
mauri kirjoitti:
Todennäköisesti vastaus oli myönteinen (tai vähintään toivoa on aistittavissa..), kun tähän ketjuun kirjoitit. :)
Tai sitten nyt on humala laantunut ja onneksi ei suostunut :)

Jep. Eilinen Hurriganesin televisioitu keikka sai hyvälle tuulelle. Oliko muuten nimimerkki Paitselo eturivissä jammaamassa?

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Morrow10 kirjoitti:
Takana ensimmäinen selvä uuden vuoden vietto kymmeneen vuoteen. Kiva fiilis kun vuoden ekana päivänä ei ole krapulaa.

Samat sanat! Nukkumaan klo 23 ja ylös 6.30.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
JanJ kirjoitti:
Tai sitten nyt on humala laantunut ja onneksi ei suostunut :)

...
Heh, aivan: tämä saattaa olla niitä juttuja, kun: "...sitte mä heräsin ja huokasin helepotuksesta, kö se oliki vaa unta!"
:D

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hanssoni kirjoitti:
Voitin äsken Unibetin pokeriturnauksessa matkan (lennot + hotelli) Manchester City - Man United -peliin ja vielä lisäksi 319euroa matkarahaa! Fiilis on aivan loistava!

Toisaalta tekisi mieli kirjoittaa myös "vitutus-ketjuun", koska olen Arsenal-fani.....
Hyvää Uutta Vuotta!

No jos et halua lähteä, niin mä voin 20e maksaa matkasta ja mennä kannattamaan Man Unitedia :P

Onnellinen olen ystävistä, onneksi on ystäviä joiden kanssa voi aikaa viettää kun on tylsää.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy