Onnellisuusketju

• 1 301 991
  • 7 871

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tilasin kaulaliinan ja mukin! Mukavan oloinen tyttö vastasi.

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Viimeinen tentti takana. Joululoman viettoon taidan ryhtyä. Ei oikeastaan jaksa edes vituttaa vaikka eivätpä nuo tentit nyt niin hyvin menneetkään.

Lomalla. Piste.

M10

Jäsen
Jääkuutio kirjoitti:
Viimeinen tentti takana. Joululoman viettoon taidan ryhtyä. Ei oikeastaan jaksa edes vituttaa vaikka eivätpä nuo tentit nyt niin hyvin menneetkään.

Lomalla. Piste.

Sama.

Juuri tulin vuoden vikasta kokeesta ja seuraavan kerran koululle vasta 9.1.2006. Se on perkele loma nyt.

Kaiken lisäksi kaikki joululahjanikin olen kerennyt ostamaan, joten ei tarvitse niistäkään enää stressata. Kunhan chillailee...

Munasuojat maksoivat itsensä takaisin korkojen kera

Olenpas onnellinen, kun tuli hommattua vuosi sitten viimeisen päälle munasuojat, jotka suojaavat myös alavatsaa yms... Sitä ennen on ollut reuhkat, jotka kyllä suojaavat isyyden ilot, mutta eivät suojaa kivulta. Nooh.. harvoihan sitä haaroihin kiekko tuleekaan, vaikka molarin tekosyynä siellä seisonkin.

Noh.. onnellisuus tulee siitä, että tänään tuli ranne napakasti ja suoraan jackpottiin. Ensi reaktio oli tottuneesti, että kohta sattuu ja lujaa, mutta kun kivun väläys ei seurannutkaan seuraavalla sekunnilla niin huomasin, että haaroissa onkin kunnon suojat. Kyllä olen onnellinen tällä hetkellä :D

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin neljä tuntia Stockalla, tuloksena paljon rahanmenoa, mutta miltei kaikki joululahjat ostettu nyt. Enää jäi jäljelle isän joululahja, sekä jostain pitäisi hankkia valokuvapaperia jolle voisi printata digikuvia.

Miten sitä voikaan shoppailu olla näin raskasta...

Erik Loka

Jäsen
Morrow10 kirjoitti:
Sama.

Juuri tulin vuoden vikasta kokeesta ja seuraavan kerran koululle vasta 9.1.2006. Se on perkele loma nyt.

Kaiken lisäksi kaikki joululahjanikin olen kerennyt ostamaan, joten ei tarvitse niistäkään enää stressata. Kunhan chillailee...

Sama. Kieltäydyn oppimasta mitään loman aikana.

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joku veikin jo jalat suusta, tämän vuoden viimeinen päivä on sitten sitä myöten selvä, hyvä näin vaikka numerolla en niin retostelisikaan. Myös joululahjat on sitä myöten selvät että tiedän mitä ostan!

Boddington

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sainpa tänään puhelinsoiton; kovasti hinkuamani työpaikka eräästä asianajotoimistosta on nyt sitten minun -toistaiseksi voimassaolevalla työsopimuksella!

Nyt sitä sopii odotella joulua, kun tietää ettei ensi kevät mene pelkästään kesätöistä stressatessa, vaan voi käydä osa-aikaduunissa ja lueskella tentteihin siinä samalla...

Taidanpa käydä ostamassa tyttöystävälle vielä jonkin spesiaalilahjan. Muutoin kaikki nekin on jo pulkassa.

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ensi toukokuussa olisi tarkoitus lähteä käymään Skotlannissa. Lennot on jo varattu, matkarahat säästössä ja töistä hoidettu kyseinen ajankohta vapaaksi, joten mikäs tässä on odotellessa. Viskitislaamot, here I come!

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vitutusketjusta poimittua...
Humpauttaja 11.12.2005 kirjoitti:
Jumalauta, että vituttaa tuleva viikko niin kybällä!

Kolme tenttiä, joiden asioista en tajua mitään. Mutta itseäänhän tässä saa syyttää. Kun on niin laiska, ettei mitään jaksa kurssien aikana tehdä, niin edestäänhän sen paskan sitten tenttiviikolla löytää. Vittuuuu!!!

No niin. Tulokset tuli ja ihan hyvinhän ne oli loppujen lopuksi mennyt. Kaikki läpi eikä yhtään ykköstä. Jesh! Nyt voi aloittaa loman täydellä teholla, kun ei tarvitse uusinnoilla päätänsä vaivata. Mahtavaa! Olen häpi.

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vuoden pimein päivä!

Tänään on vuoden pimein päivä. En ole onnellinen pimeästä, vaan siitä että tästäedes päivät taas pitenevät. Raumalla tämänpäiväinen auringonpaiste lisääntyy vuoden loppuun mennessä jo kahdeksalla minuutilla 5:29 -> 5:37.

Lisää aurinkoa on siis tulossa hitaasti mutta varmasti!

M10

Jäsen
Vihdosta viimein on muutto saatu tehtyä. Jumalauta että on paskamaista puuhaa tyhjentää asunto ja sitten vielä roudata ne toiseen. Siinä huomaa, kuinka paljon turhaa krääsää sitä omistaa, mutta niitä ei kuitenkaan raaski mukamas heittää pois.

Ensimmäinen ilta uudessa kodissa nyt menossa ja terästetty glögi maistuu. Huomenna sitten joulun viettoon syntymäseudulle Hämeenlinnaan ja vanhoja kavereita moikkaamaan. Vasta 9.1.2006 loppuu loma.

Eilen tuli oltua muuten Jazz-klubi Storyvillessä ja kun osti bissen, röökiaskin ja tikut niin hinnaksi tuli 11€. Kalliossa tuosta olisi kyllä selvinnyt halvemmalla..

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Juoksin huoltoasemalle ostamaan kaljaa ja kun pääsin sisälle oli klo:21.02 ja kaljan myyntihän loppuu klo:21.00. Kaunis myyjä hymyili hetken ja sano että ota nyt sitten ja tuo se vasta oli oikeaa joulumieltä ,meinas mennä nhl yö ihan piloille :) Toivotin neidille kyllä niin hyvät joulut että alta pois.

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Nonni nyt on hyvä olo kun kaikille on ostettu Joululahjat. Ei enään stressiä, saa viettää rauhallisen illan. Voi tätä ihanuutta.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onnistuin kerrankin joululahjan ostamisessa ja tein erään minulle tärkeän ihmisen erittäin iloiseksi, hienoa ja iloinen olo :)

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
ILVES
Juon, juon, minä poika juon...

Prkle! Raska flunssan täyteinen työviikko takana, ja vaikka olutta, väkevää ja muita herkkuja on mennyt kurkusta alas, ei väliviikko puntilta voinut tulla parempaan paikkaan.

Tällä hetkellä kroppa huutaa puntille pääsyä niin armottomasti, mutta ennen tapaninpäivää tämä autuus ei tapahdu.

Joululevon kunniaksi on oluttu uponnut kroppaan helkkarin monta litraa, pullo Jamesonia ja Leijonaa. Minut tuntevat tievät, ettei minulle juurikaan väkevät natsailut maistu, mutta kuluneella viikolla on mennyt alkomaholia kurkusta alas enemmän kuin laki sallii.

Joskus on hyvä nollata. Nyt on ollut sen aika - ja kyllä, se tuntuu niin prkleen hyvältä.

Lisäksi minut teki onnelliseksi nähdä n. 90-vuotiaan mummoni ilme, kun ojensin hänelle ainoana meidän perheessä joululahjan. Tämä siitä huolimatta, että mummoni oli sanonut pitkään, että paras joululahja hänelle on viettää joulu nuorimman tyttärensä (=äitini) luona lasten lastensa seurassa. Pointsit tuli vedettyä kotiin, ja vaikkei se päällimmäinen tarkoitus ollut, mummelin ilme veti torella hyvälle tuulelle.

Jos vielä itse itselleni ostama joululahja, pullo Jamesonia toisi iankaikkisen humalan ja tapaninpäivänä jaksaisi mennä puntille, elämä tuskin näin joulupyhinä tuskin voisi paskempaa olla.

Suosikkijoukkue
ILVES
lake79 kirjoitti:
Onnistuin kerrankin joululahjan ostamisessa ja tein erään ihmisen erittäin iloiseksi, hienoa ja iloinen olo :)

Moni tykkää porkkanasta, tosi-Ilves ei (hymiö)!

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ollut jo pitkään aika paska fiilis, kuumeessa toista viikkoa ja opintojen parissa kiireitä, stressiä muutoin elämässä ja naisasiatkin kusee.

Eilen tuntui jo olo hieman terveemmältä ja olin aamusta lähtien jo hyvissä fiiliksissä, nousivat vain iltaa kohden. Tuli kivoja lahjoja ja hauskoja hetkiä perheen parissa, mutta sanoisin melkein illan kohokohdan olleen kotiintulon jälkeisen kävelyretken. Lähdin ulos ihastelemaan maisemia ja vain kävelin ja kävelin, tunnin viivyin omissa oloissani autioilla kaduilla. Jostain kumman syystä oli varsin iloinen ja onnellinen olo seistessäni yksin ylikulkusillalla katselemassa lumista maisemaa, miettimässä syntyjä syviä menneestä ja tulevasta vuodesta.

Joulun taikaa?

Anton

Jäsen
Mauri:
"Se on nyansseista kiinni, kuinka kuula vierii. I am the Queen of the Fortuna!"

Sait kiinni menneisyydestä.
"I am the Queen of the Fortuna."
Kuullosti hyvältä, jos iskee muillekin, olette vanhoja!

Ja silti koko ajan tuntuu HYVÄLTÄ.

Erik Loka

Jäsen
Ah

Nyt voi hieman tähän väliin taas puhaltaa. Kaippa sitä voi nyt olla sitten onnellinen ainakin jokseenkin, kun ei juuri minkäänlaisia tai ainakaan isoja ongelmia ole. No mutta nyt kun tänne kirjoitan niin huomenna luultavasti katkon niskani tai tapahtuu jotain muuta vittumaista.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nyt on sitten varmistunut toisen kerran, että minä en ole täysin tuhkamuna. Tuntuu ihan hyvältä.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Anton kirjoitti:
M...
Sait kiinni menneisyydestä.
"I am the Queen of the Fortuna."
Kuullosti hyvältä, jos iskee muillekin, olette vanhoja!
Ja silti koko ajan tuntuu HYVÄLTÄ.
Juu, ikä painaa ja me vaan painetaan Fortunaa! :D

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Olen onnellinen ko mulla on oma pää, ja helvetin kova sellainen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy