Paitselo kirjoitti:Jos tästä videoklipistä nyt jotakin positiivista yrittää löytää, niin ainakin näin mallinrakentajan näkövinkkelistä oli erittäin mielenkiintoista nähdä venäläinen nykyhävittäjä oikein lähietäisyydeltä - varsinkin koneen alapuoli näkyi hyvin siinä yhdessä videokuvassa - taisi kyllä videokameraa pidelleen kuvaajan housut mennä välittömästi vaihtoon...
Voi taivas...eipä ollut herkkua, MiG-29 tulee aika pommin lailla maahan. Eikös tuo MiG-29 ole? Oli miten oli, näyttää äkkiseltään siltä, että pilotti leikki vähän turhan matalalla. Tästä taas tulee mieleen, että mahtoiko pilotti ihan tarkkaan tietää, mitä tekee? Tietääkseni MiG-29 on melkoisen ketterä kone, mutta ei oikaisu syöksystä ihan pienessä tilassa tapahdu. Enhän minä näistä mitään tiedä, mutta Falcon 4.0 - Allied Force opettaa aika todentuntuisesti koneen käyttäytymistä.
Itse ketjun aiheeseen sen verran, että kaivoin taas mallariverstaan esiin. Viime keväänä jäi kesken '65 Ford Mustang 2+2 Fastback, moottorin ehdin tuolloin detaljoida lähestulkoon valmiiksi. Musse on ensimmäinen automallini pitkään aikaan ja ensimmäinen automalli, jota ei tehdä "out-of-the-box". En tiedä mikä siinä on, mutta tärkeimpien apulaitteiden ja johdotusten lisääminen konehuoneen puolelle on suunnattoman mielenkiintoista. Työstämäni Revell-Monogramin sarja on toki hyvälaatuinen ja mukavasti detaljoitu jo valmiiksi, mutta johdot ym. hienommat detaljit sarjoistahan puuttuvat tietääkseni lähes aina.
Mussen valmistumisen jälkeen on vuorossa lähes suoraan laatikosta tehtävä AH-1T+ Gold Cobra mittakaavassa 1:32. Tämän lisäksi isoihin mittakaavoihin hurahtaneena hankin samaisessa mittakaavassa olevan Revellin RF-4C Phantom II. Tuolla mallilla on pituutta hulppeat 60 cm ja siipien kärkiväli 45 cm. Jälkikäteen on sitten sen säilytyspaikan pähkäilyn vuoro.