Onko tietoa koska Jokerit Helsinki Oy:n B-osakkeiden osakeanti järjestetään?

  • 106 954
  • 612

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites tämä? Pystyykö huomenna hallilla koeajamaan rotsia?

Tai osaako joku sanoa löytyykö Jokereiden yleiseen myyntiin tullutta baseballtakkia jo hallilta, se lienee sama malli eri kuosilla?
Tää violetti-valkoinen takki taisi myös olla tilaustuote, eli ei liene hallilla myynnissä.
 

91.1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää violetti-valkoinen takki taisi myös olla tilaustuote, eli ei liene hallilla myynnissä.
Sovituskappaleita (yksi per koko) olisi kuitenkin hyvä olla. Moni ei ole tämän tyyppistä takkia koskaan käyttänyt, eikä välttämättä tee mieli tilata ilman sovitusmahdollisuutta, kun ei kuitenkaan ole mikään halvin takki.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sovituskappaleita (yksi per koko) olisi kuitenkin hyvä olla. Moni ei ole tämän tyyppistä takkia koskaan käyttänyt, eikä välttämättä tee mieli tilata ilman sovitusmahdollisuutta, kun ei kuitenkaan ole mikään halvin takki.
Ei näy jäähallilla sovituskappaleita. Long shot, Karrenilla on varasto Hankasuontiellä. Ehkä siellä voi sovittaa jotain rotsia? Kiekko-Espoolla on pikaisen googlauksen perusteella saman firman baseball-takki. Etsii jostain sellaisen käsiinsä?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit suomalaisessa sarjassa
Voisiko Jokerikannattajat Oy:n nettisivua Jokerikannattajat Oy | Eteläpääty päivittää? Nyt siellä puhutaan edelleen osakeantiin osallistumisesta. Täällä olevaa keskustelua tuskin kovinkaan moni sijoittaja osaa käydä etsimässä ja ajantasainen nettisivu varmasti helpottaisi myös sähköpostirumbaa.

Itseäni kiinnostaa lähinnä, mitä nyt tapahtuu kun olen sijoituksen tehnyt. Onko esim. tulossa tapahtumia tai takkimyynnin kaltaisia tempauksia. Ja sekin on infoa, jos kertoo että tällä hetkellä ei ole. Tai miten osakkeiden siirrot (tai osingot!) tullaan organisoimaan.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkaa näyttää siltä, että jää omistajatakki tilaamatta. Syyt:
- Hinta ja oma taloustilanne eivät kohtaa juuri nyt
- Liikaa kysymysmerkkejä koon suhteen, eikä testikappaleita ollut matsissakaan edes eri kuosilla

Harmittaa varmasti joskus, että tämä jää uupumaan, mutta jos olisi edes saanut varmuuden siitä, että saa oikean kokoisen tilattua, niin ehkä sitä luottokorttivelkaa olisi voinut tuon verran lisää ottaa.

Vähän huonosti hoidettu tämä takin myynti kokonaisuudessaan, vaikka upea idea tuo omistajatakki onkin. Toivottavasti takkitilaukseen tulisi vielä joskus uusi mahdollisuus.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Alkaa näyttää siltä, että jää omistajatakki tilaamatta. Syyt:
- Hinta ja oma taloustilanne eivät kohtaa juuri nyt
- Liikaa kysymysmerkkejä koon suhteen, eikä testikappaleita ollut matsissakaan edes eri kuosilla

Harmittaa varmasti joskus, että tämä jää uupumaan, mutta jos olisi edes saanut varmuuden siitä, että saa oikean kokoisen tilattua, niin ehkä sitä luottokorttivelkaa olisi voinut tuon verran lisää ottaa.

Vähän huonosti hoidettu tämä takin myynti kokonaisuudessaan, vaikka upea idea tuo omistajatakki onkin. Toivottavasti takkitilaukseen tulisi vielä joskus uusi mahdollisuus.
Olen taas tänään käynyt keskustelua tästä Jokerien suuntaan.

Referenssiksi ei valitettavasti tähän hätään saada rotsia. Jokereista kommentti oli, että taulukon pitäisi olla OK, mutta itsensä mittaaminen voi olla hankalaa; se kannattaa tehdä huolella.

Yritetään hoitaa myös ns. toinen myyntikierros jos kysyntää tulee. Silti limited edition -tuote kyseessä, eli yleiseen myyntiin tätä ei tule.

Joku ehdotti, että Karrenilta voisi suoraan kysyä ja se vaikutti hyvältä ehdotukselta. Jos tuo tuottaa tulosta tai jonkun toimintamallin, niin tänne voisi sen jakaa!

-Roope, Eteläpääty ry / Jokerikannattajat oy
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis 169 euroa takista ja taulukon pitäisi olla ok. Aika helvetin kallis kokeilu, varsinkin pientulosille jos koko menee vituilleen.
Onhan sillä rotsilla varmaan 14 pv palatusoikeus. Roope @Eteläpääty Ry voisit tämän vaikka varmistaa, kiitos.
 

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei näy jäähallilla sovituskappaleita. Long shot, Karrenilla on varasto Hankasuontiellä. Ehkä siellä voi sovittaa jotain rotsia? Kiekko-Espoolla on pikaisen googlauksen perusteella saman firman baseball-takki. Etsii jostain sellaisen käsiinsä?
Joku ehdotti, että Karrenilta voisi suoraan kysyä ja se vaikutti hyvältä ehdotukselta. Jos tuo tuottaa tulosta tai jonkun toimintamallin, niin tänne voisi sen jakaa!
Allekirjoittaneella tuli tästä @Trymuch viestistä mieleen sovittaa K-Espoon vastaavaa takkia lauantaina hallilla. Onhan tuo jopa ihan huvittavaa, jos noita lauantaina hallilta löytyy ja käynnissä on Jokerifanien sovitustalkoot omistaja takkeihin. :D
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Allekirjoittaneella tuli tästä @Trymuch viestistä mieleen sovittaa K-Espoon vastaavaa takkia lauantaina hallilla. Onhan tuo jopa ihan huvittavaa, jos noita lauantaina hallilta löytyy ja käynnissä on Jokerifanien sovitustalkoot omistaja takkeihin. :D
On niitä areenalla myynnissä yksittäiset muutamaa peruskokoa. Tuosta saisikin hyvää matskua K-Espoon someen, kun porukka jonottaa K-Espoon rotseja :)
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen taas tänään käynyt keskustelua tästä Jokerien suuntaan.

Referenssiksi ei valitettavasti tähän hätään saada rotsia. Jokereista kommentti oli, että taulukon pitäisi olla OK, mutta itsensä mittaaminen voi olla hankalaa; se kannattaa tehdä huolella.

Yritetään hoitaa myös ns. toinen myyntikierros jos kysyntää tulee. Silti limited edition -tuote kyseessä, eli yleiseen myyntiin tätä ei tule.

Joku ehdotti, että Karrenilta voisi suoraan kysyä ja se vaikutti hyvältä ehdotukselta. Jos tuo tuottaa tulosta tai jonkun toimintamallin, niin tänne voisi sen jakaa!

-Roope, Eteläpääty ry / Jokerikannattajat oy
Kiitos vastauksestasi.

Täällä on jo yksi melko varma toisen kierroksen ostaja, koska siinä vaiheessa on jo varmasti hyvää toisen käden tietoa kokoasioista.
 

Steve Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin Jokerien toimistolla äsken. Siellä on XL-kokoimem takki ja kokeilin sitä päälleni. Normisti ostan L:n, mutta tämä vaikutti hyvin istuvalta. Vaihdan aiemman tilaukseni yhtä kokoa isommaksi.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kävin Jokerien toimistolla äsken. Siellä on XL-kokoimem takki ja kokeilin sitä päälleni. Normisti ostan L:n, mutta tämä vaikutti hyvin istuvalta. Vaihdan aiemman tilaukseni yhtä kokoa isommaksi.
Tämä oli erittäin hyvää dataa, kiitos! Olen itse normaalisti pitkänä mutta hernekeppinä L:n ja XL:n välissä, joten tässä tapauksessa pitänee valkata isompi koko. Voi kyllä olla että on minullakin asiaa toimistolle, joten hyvä tietää että siellä voi päästä sovittamaan.

Ilveksen shopista bongasin myös samannäköisen rotsin identtisellä (mutta senteiksi muutetulla) kokotaulukolla. Siellä suosittelivat ottamaan yhtä kokoa normaalia isomman, mutta en tiedä onko itse tuote täysin sama. Yhtä hienoa eivät ainakaan olleet saaneet aikaiseksi.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Minulla onnistui tuo takin koon valitseminen varsin helposti, kun tein mittaukset olemassa olevasta erittäin passelin kokoisesta kevyttoppatakista. Ei tullut mieleenkään ns. itsensämittaaminen, joka tuolla ylempänä mainitiin. Vaatteet ovat normaalisti kokoa XL (jokunen poikkeus L) ja XL takki sieltä tuli tilattua. Laskukin on maksettu, eli TULIS JO!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
180 cm / 77 kg / 2,5 cm
Jumalauta, sähän oot mä! Mulla kyllä vaihtelee M ja L, ikinä ei vielä XL. Eli taitaa L koko lähteä tilaukseen, vai XL. Tai tietty molemmat, toinen päälle ja toinen aarteeksi kaappiin.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jumalauta, sähän oot mä! Mulla kyllä vaihtelee M ja L, ikinä ei vielä XL. Eli taitaa L koko lähteä tilaukseen, vai XL. Tai tietty molemmat, toinen päälle ja toinen aarteeksi kaappiin.
Mä oon noin 183 cm ja karvan vajaa 100 kg, K-Espoon rotsista XL oli just eikä melkein oikea koko, kun tuossa aiemmin päälle kokeilin. Ei missään nimessä oli saanut olla pienempi, Jos yhtään auttaa.

Tosin sekin voi vaikuttaa, kuinka paljon on vaatetta alla. Sovittaessa mulla oli huppari + pelipaita.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Omistajien rotsista:

- Tilattavissa 4.2 asti
- Toimitusaika 4-6 viikkoa
- Toimitetaan postitse, postimaksu 5,90€ / tilaus.
- Laskutus tilausten mukaan
- Jokerit - Ketterä -pelissä voi käydä testaamassa fanituotepisteellä vastaavaa tuotetta ja sovittaa kokoa. Mainitsethan että olet omistajan rotsista kiinnostunut.
- Myydään edelleen vain osakkaille

Kaikki kysymykset kannattaa ohjata suoraan osoitteeseen store@jokerit.fi.

-Roope, Jokerikannattakat oy / Eteläpääty ry
 
Viimeksi muokattu:

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omistajien rotsista:

- Tilattavissa 4.2 asti
- Toimitusaika 4-6 viikkoa
- Toimitetaan postitse, postimaksu 5,90€ / tilaus.
- Laskutus tilausten mukaan
- Jokerit - Ketterä -pelissä voi käydä testaamassa fanituotepisteellä vastaavaa tuotetta ja sovittaa kokoa. Mainitsethan että olet omistajan rotsista kiinnostunut.
- Myydään edelleen vain osakkaille

-Roope, Jokerikannattakat oy / Eteläpääty ry
Retrorotsissa ilmainen toimitus, osamaksu, palautusoikeus.

Kai nämä nyt ownerilla on myös?
 

Liitteet

  • Screenshot_20240123_115013_Chrome.jpg
    Screenshot_20240123_115013_Chrome.jpg
    86,1 KB · kertaa luettu: 69
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös