Ei ole tullut vastausta, viikko sitten kyselin. Varmaan meilit tukossa siellä.Kannattaa kysyä store@jokerit.fi.
Pitää kysyä uudestaan. Kiitos sinulle joka tapauksessa!
Ei ole tullut vastausta, viikko sitten kyselin. Varmaan meilit tukossa siellä.Kannattaa kysyä store@jokerit.fi.
14pv palautusoikeus on lakisääteinen. Osaria ei näyttänyt olevan, ellei sellaisen saa neuvoteltua. Postimaksu on laskulla.Retrorotsissa ilmainen toimitus, osamaksu, palautusoikeus.
Kai nämä nyt ownerilla on myös?
Perjantain Jokerit - Ketterä peliin saadaan testikappale sovitettavaksi Jokerien fanimyyntipisteelle. Tänne varmaan voi testaajat kommentoida tuota kokoluokkaa vielä niiden avuksi, jotka eivät hallille pääse.Mittailin uudestaan ni eihän tässä mittajärjestelmässä oo mitään järkeä.. S mittailuiden mukaan pyörii mun päällä ja pituudenkin mukaan melkeen polviin asti kun yleensä käytän L/XL kokoa.
Joo itse en pääse hallille niin odotan innolla testaajien kokemuksia.Perjantain Jokerit - Ketterä peliin saadaan testikappale sovitettavaksi Jokerien fanimyyntipisteelle. Tänne varmaan voi testaajat kommentoida tuota kokoluokkaa vielä niiden avuksi, jotka eivät hallille pääse.
Tänään on kiva saada kasvot 300 osakkaalle. Toivottavasti ehdin ajoissa hallille, kun tätä tapaamista olen odottanut innolla. Ensimmäiset omistajien takitkin luultavasti näkee tänään tapaamisessa.Näköjään 300 ensimmäistä osakasta pääsee perjantaina ennen Ketterä matsia esittämään Saarnille kysymyksiä. Tarjoavat myös osakkaille halvempia lippuja seuraaviin kotipeleihin. Itse olen kerennyt jo lippuni hommata, niin siinä mielessä tuli hieman myöhässä tuo tarjous. No tuleepahan taas Jokereiden kassaan muutama euro enemmän, kun ei alelippuja käytä..
Oliko hihoissa yhtään pelivaraa? Käytän normaalisti XL-kokoa, mutta olen sinua n. 15cm pidempi. Pohdin että pitääkö pituuden puolesta kuitenkin ottaa 2XL.XL takki päällä tulin hallille, ja XL sopiva myös omistajarotsissa. Itse 180/95 kokoinen.
En kiinnittänyt huomiota, että hihat olisivat olleet erityisen lyhyet tai pitkät. Ei nyt jäänyt ainakaan semmonen tunne, että XL:n hihat jättäisivät oman rannetta paljaaksi.Oliko hihoissa yhtään pelivaraa? Käytän normaalisti XL-kokoa, mutta olen sinua n. 15cm pidempi. Pohdin että pitääkö pituuden puolesta kuitenkin ottaa 2XL.
Jos joku toinen metriheikki on käynyt sovittelemassa XL:ää, niin arvostan raportteja. Itse en tänään duunista Nordikselle kerinnyt.
Mites, onkohan vielä ensi viikon Hokki- ja/tai Hermes-matsissakin takki sovitettavissa?Omistajien rotsista:
- Tilattavissa 4.2 asti
- Jokerit - Ketterä -pelissä voi käydä testaamassa fanituotepisteellä vastaavaa tuotetta ja sovittaa kokoa. Mainitsethan että olet omistajan rotsista kiinnostunut.
Mäki mietin että oisko se L koko riittävä.. Mähän en oo mikään metri heikki vaan tällänen stumppi 172cm ja 70kg ni mietin että oiskohan se riittävä että sais mahtumaan vielä hupparinkin alle. Itellä sellanen jokereiden kevyttoppatakki muutaman vuoden takaa niin sen koko L ja just ja just saa hupparin alle ni muuttuu makkarankuoreksi. Kattelen vielä jos joku lähempänä mun kokoa olisi testannut takkeja eilen ja osaisi näyttää suuntaa.L- koon omistajatakki nyt tilattu.
On muuten rahaa laitettu uuden tulemisen jälkeen aikasta paljon Jokereihin, mutta mikäs sen parempi kohde. Rakkaaseen haluaa satsata vai miten se menee.
Jos oikein ymmärsin, niin eilen oli pelkästään XL mahdollista sovittaa hallilla.Mäki mietin että oisko se L koko riittävä.. Mähän en oo mikään metri heikki vaan tällänen stumppi 172cm ja 70kg ni mietin että oiskohan se riittävä että sais mahtumaan vielä hupparinkin alle. Itellä sellanen jokereiden kevyttoppatakki muutaman vuoden takaa niin sen koko L ja just ja just saa hupparin alle ni muuttuu makkarankuoreksi. Kattelen vielä jos joku lähempänä mun kokoa olisi testannut takkeja eilen ja osaisi näyttää suuntaa.
Ai no sithän mä odottelen aivan turhaan:'DJos oikein ymmärsin, niin eilen oli pelkästään XL mahdollista sovittaa hallilla.
Ai no sithän mä odottelen aivan turhaan:'D
10pv maksuaika laskulla.Nyt vielä yksi kysymys liittyen takkiin. Kun lasku pamahtaa sähköpostiin niin kauan ennenku on "eräpäivä" siinä? Viikko vai pari päivää? Kumarrus ja kiitos kaikille vastaajille!
Jes kiitos!10pv maksuaika laskulla.