Onko tietoa koska Jokerit Helsinki Oy:n B-osakkeiden osakeanti järjestetään?

  • 106 280
  • 610

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvoin on jotain sähköpostia odottanut näin paljon:D
Sama homma täällä. Enkä usko että olen ainoa joka vähän jo epäilee että onko niillä varmasti mun sähköpostiosoite oikein ja joutuukohan tämän kanssa vielä säätää sit jos kaikki saa pdf:n paitsi minä.

Mun mielestä ihan OK että kaikki saa samanlaisen todistuksen. Toisen 50e voi hyvinkin olla toisen 1000e arvoinen. Printtaa sen sitten jollekin kalliille papyrukselle jos haluaa muille näyttää että on vähän arvokkaampi todistus kyseessä.

Olisi kova jos se sähköposti tulisi nyt muutaman tunnin sisällä niin saisi printattua töissä sen valmiiksi ja kehystettyä jo viikonlopuksi kunniapaikalle kotona. Ja töissä varmaan pitää kans olla yksi kopio kun siellä häärii vaikka mitä jullia haastelemassa.
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Sama homma täällä. Enkä usko että olen ainoa joka vähän jo epäilee että onko niillä varmasti mun sähköpostiosoite oikein ja joutuukohan tämän kanssa vielä säätää sit jos kaikki saa pdf:n paitsi minä.

Mun mielestä ihan OK että kaikki saa samanlaisen todistuksen. Toisen 50e voi hyvinkin olla toisen 1000e arvoinen. Printtaa sen sitten jollekin kalliille papyrukselle jos haluaa muille näyttää että on vähän arvokkaampi todistus kyseessä.

Olisi kova jos se sähköposti tulisi nyt muutaman tunnin sisällä niin saisi printattua töissä sen valmiiksi ja kehystettyä jo viikonlopuksi kunniapaikalle kotona. Ja töissä varmaan pitää kans olla yksi kopio kun siellä häärii vaikka mitä jullia haastelemassa.
Joo itelläkin käynyt mielessä onko sähköpostiosoite oikein vaikka tiedän tarkalleen ekankin sähköpostin eksyneen oikeeseen osoitteeseen:D
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No joo vähän oli pettynyt,itse kuitenkin sijoitin 4 numeroisen summan jengiin.No rotsista sehän oli hieno.Olisivat sentään voineet tehdä sijoitusten mukaan ton PDF tiedoston.50€ sijoittajalla on sama paperi kuin 4 numeroisella sijoittajalla…
Noihan on käytännössä lahjoituksia, ei oikeita sijoituksia. Jos haluaa erikoiskohtelua, kandee ryhtyä yhteistyökumppaniksi. Nelinumeroisella summalla varmasti saa Mestis-seuralta jo jotain pullaa kahvin lisäksi.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Tosiaan yli 3000 sähköpostin lähettäminen ilmaiseksi yhdellä kertaa on vähän tekemätön paikka. Saadaan tähän jeesiä Jokereilta todennäköisesti myöhemmin. Meidän kannattajien osakeyhtiön ei kannata käyttää rahoja sähköpostien lähettämiseen.
Eikö tätä asiaa voisi ihan oikeasti vielä miettiä?

En ole ikinä yritykselle sähköpostia ostanut, mutta luulisi kulun jäävän max. satasiin vuositasolla?

Nykyisestä mallista tulee vaan ihan rehellinen puuhastelu mieleen ja osakkeenomistajat asetetaan täysin epätasa-arvoiseen asemaan. Ja sen lisäksi muutenkin tuollainen gmail - päätteinen maili vaan korostaa tuota puuhastelun fiilistä mitä OY:sta tulee mieleen.
 

säiliö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa mieltä SirKepolan kanssa. Toki jotain kuluja aiheutuu väkisinkin, mutta vaikka Amazonin Simple Email Servicesin taksa on 0,10$/1000 viestiä, eli mistään kammokuluista ei puhuta. Toki vaaditaan se kuuluisa joku hoitamaan tarvittavat hankinnat ja konfiguraatiot.

Viestiä odotellaan täälläkin edelleen.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Eikö tätä asiaa voisi ihan oikeasti vielä miettiä?

En ole ikinä yritykselle sähköpostia ostanut, mutta luulisi kulun jäävän max. satasiin vuositasolla?

Nykyisestä mallista tulee vaan ihan rehellinen puuhastelu mieleen ja osakkeenomistajat asetetaan täysin epätasa-arvoiseen asemaan. Ja sen lisäksi muutenkin tuollainen gmail - päätteinen maili vaan korostaa tuota puuhastelun fiilistä mitä OY:sta tulee mieleen.
Gmailista, joka meillä on otettu käyttöön, voi lähettää (myös yritystililtä) 300 ulkoista sähköpostia päivässä. Tämän vuoksi nämä meilit lähtevät 11 erässä.

Minua ei kiinnosta tässä kohtaa ruveta maksamaan emailer-palveluiden käytöstä parista syystä:

1) Viestejä lähtee verrattain vähän
2) Yrityksellä ei ole säännöllistä tulovirtaa ja toiminta pyörii vapaaehtoisuuden pohjalta. Yrityksen varoja ei kannatta käyttää sähköpostien lähettelyyn ja emailerien kuukausimaksuihin.
3) Saadaan jatkossa hyödynnettyä Jokereita tässä asiassa.

Jokerikannattajat@jokerikannattajat.com -meili löytyy jo, mutta otan sen laajempaan käyttöön kun todistukset on postiteltu.

Kunhan saan lapsen unille, niin seuraava 300 sähköpostia lähtee taas. Kaikille jää hyvin aikaa tilata rotsit ja kaikki saavat todistuksensa.

Roope, Jokerikannattakat oy / EP
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Eilen tuli todistus myös tänne.

Takki on kyllä hieno, mutta poikkean valtavirrasta ja jätän tilaamatta. Mun käytössä takki olisi päällä korkeintaan parissa pelissä, joten siihen käyttömäärään nähden turhan suolainen hinta. Toivotaan, että olen lähes ainut, niin hyvä potti tulee noidenkin tilaamisesta.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Eilen tuli todistus myös tänne.

Takki on kyllä hieno, mutta poikkean valtavirrasta ja jätän tilaamatta. Mun käytössä takki olisi päällä korkeintaan parissa pelissä, joten siihen käyttömäärään nähden turhan suolainen hinta. Toivotaan, että olen lähes ainut, niin hyvä potti tulee noidenkin tilaamisesta.

Saman asian kanssa täälläkin painitaan.

Ei tulisi normaalisti mieleenkään pukeutua tuon tyyliseen takkiin (Jokerit logoilla tai ilman) omassa arjessa. Tai lähteä tuo päällä toimistolle duuniin.

Mutta toisaalta tulisiko sitten katumapäälle 5-10 vuoden päästä, jos tätä harvinaisuutta ei omasta kaapista löydy?!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mutta toisaalta tulisiko sitten katumapäälle 5-10 vuoden päästä, jos tätä harvinaisuutta ei omasta kaapista löydy?!
Ihan muistoesineeksi ainakin itse takin aion hankkia, jottei FOMO pääse iskemään. Kymmenen, kahdenkymmenen, tai pidemmänkin ajan päästä se tulee olemaan hieno muisto siitä, että omalla panoksella oltiin mukana uudessa nousussa. Samanlaisia tuskin koskaan enää tulee mahdolliseksi hankkia.

Päällä sitä tulee varmaan pidettyä lähinnä hallilla ja välillä vittuillakseen vanhemmilla käydessä, koska faija on puoli vuosisataa ollut naapurin miehiä. Voin kuvitella paljonko sitä ärsyttää kun tulen kylään kirjaimellisesti omistajan elkein. Helposti maksaa sijoitus itsensä takaisin muutamassa vuodessa.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Täysin samat fiilikset täällä, kuten parilla edellisellä kirjoittajalla. Tuon tyylinen takki, ei lähtökohtaisesti kuuluisi vaatekaappiini, mutta olihan se tilattava. Todennäköisesti kuljen tuo päällä koko seuraavan kesän.
Ei sillä mikään paha hinta ole ja tilauksella tuli varmistettua ettei jää myöhemmin harmittamaan jos en olisi ostanut.
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Jos ajattelee, että kuinka usein tulis takkia käytettyä, niin vastapalloon heitän: kuinka paljon tulee käytettyä pelipaitaa? Entä kumpi on hyödyllisempi asuste, rotsi vai pelipaita?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jos ajattelee, että kuinka usein tulis takkia käytettyä, niin vastapalloon heitän: kuinka paljon tulee käytettyä pelipaitaa? Entä kumpi on hyödyllisempi asuste, rotsi vai pelipaita?

Voin vastata omalta osaltani, että tässä juuri syy, miksi mulla on edelleen vain ja ainoastaan vuonna 2002 ostettu fanipaita eikä mitään muuta fanikamaa. Tuo fanipaitakin oli viimeiset kymmenen vuotta, sattuneista syistä, vaatehuoneen perällä. Ja tällä kaudella se on ollut päällä kauden avauksessa ja tuon jälkeen roikkumassa henkarissa. Ei vain tule fanikamaa pidettyä päällä, joten en niihin myöskään rahaa halua pistää.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla noita pelipaitoja taitaa olla yli 30, jossain vaiheessa niitä tuli keräiltyä. Kaapissahan ne roikkuu eikä niitä päällä pidetä oikeastaan koskaan. Kivoja muistoja kuitenkin. Takki samasta syystä tilaukseen kunhan se sposti kilahtaa.
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oletteko katsoneet tarkemmin tuota rotsin kokotaulukkoa?

Itselläni on takin koko 56 tai 58, eli menis taulukon mukaan 3XL tai 4XL kategoriaan.

Sitten kun tehtiin noita mittauksia mitä taulukossa on, olisi koko S.
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Oletteko katsoneet tarkemmin tuota rotsin kokotaulukkoa?

Itselläni on takin koko 56 tai 58, eli menis taulukon mukaan 3XL tai 4XL kategoriaan.

Sitten kun tehtiin noita mittauksia mitä taulukossa on, olisi koko S.
Huomasin täysin saman ku kattelin storessa olevan rotsin kokotaulukkoo kun odottelen sitä sähköpostia. Mittausten mukaan S koko olisi jo liian iso kun yleensä käytän L kokoa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Olenko ainoa joka ei vielä ole saanut sähköpostia? :D Tässähän alkaa olemaan jo ihan malttamaton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös