Minun mielestä, Pietilä on surkea!! Varsin eilisessä Ruotsi-Tsekki -ottelussa, hän heitti niin tyhmiä juttuja, että mua ihan itketti.. Ensinnäkin, Pietilä on kommentoimassa ja on ilmeisesti ns. "asiantuntija"? Miksi ihmeessä hän selostaa, mitä helvettiä erän aikana tapahtui?! Kyllä, mä sen itsekin näin, että Sundin teki maalin, ei sen tarvitse sitä kertoa ja selostaa!! Missä ovat hänen omat mielipiteet?? Eikö hänen pitäisi esittää jotain uusia näkökulmia ja omia ajatuksia ottelusta? Pietilän kommentit eilen:
...joo Jagr on ehdottamasti hyvä pelaaja ja on voittanut pistepörssin NHL'ssä...
...Tsekin joukkue on taitava...
...Jiri Dopita on rookie NHL'ssä... (<-- Ei muuten ole!)
...Ruotsi pelaa ns. torpedo-kiekkoa...
...Tsekin joukkuen vahvuus on sen liikkuvuus...
...Hasek on maailman paras maalivahti...
Nuo kommentit muistuttaa Pro Hockey'n lasten kirjepalstaa, jossa he toteavat, että Jagr on tosi hyvä muuten ... Pietilä on huono. Tamminen oli minusta parempi, vaikka hän ei olekaan Chicagon kykyjenetsijä.. (Kuka hemmetti palkkasi hänet siihen?) Juha Mieto on hyvä hommassa (minusta ainakin), hän huomaa aina mielenkiintoisia juttuja ja heittää muutenkin hauskaa läppää... Pietilä taas kertoo kaikille sen, mitä kaikki muutenkin tietävät.. Ainakin suurin osa meistä.
...joo Jagr on ehdottamasti hyvä pelaaja ja on voittanut pistepörssin NHL'ssä...
...Tsekin joukkue on taitava...
...Jiri Dopita on rookie NHL'ssä... (<-- Ei muuten ole!)
...Ruotsi pelaa ns. torpedo-kiekkoa...
...Tsekin joukkuen vahvuus on sen liikkuvuus...
...Hasek on maailman paras maalivahti...
Nuo kommentit muistuttaa Pro Hockey'n lasten kirjepalstaa, jossa he toteavat, että Jagr on tosi hyvä muuten ... Pietilä on huono. Tamminen oli minusta parempi, vaikka hän ei olekaan Chicagon kykyjenetsijä.. (Kuka hemmetti palkkasi hänet siihen?) Juha Mieto on hyvä hommassa (minusta ainakin), hän huomaa aina mielenkiintoisia juttuja ja heittää muutenkin hauskaa läppää... Pietilä taas kertoo kaikille sen, mitä kaikki muutenkin tietävät.. Ainakin suurin osa meistä.