Viestin lähetti Monte-Cristo
"Ei mut..."
"Aatellaan" on myöskin sana, jota Pietilä käyttää ahkerasti, "Ei mut aatellaan....". On se ollut ihan hyvä kommentaattori, välillä tulee ihan hyvää huumorijuttua.
Viestin lähetti Monte-Cristo
"Ei mut..."
Viestin lähetti finnishninja
Aika ikävää kuunnella kun hän selostaa tyyliin:
Neeminen med pucken, passar till Hälminän, vidare till Selene, Kaappanen, Lyme, Yylönän, Jukkinen, Aalttu, Veenenen....
Jos Saku olisi ollut mukana: Sakky Kuivu...
Abu:Rookie on minun käsittääkseni juuri ensimmäistä kauttaan pelaava ja Dopitakin näin ollen rookie. Rookie on vielä sellainenkin pelaaja, joka viime kaudella kokeili muutaman pelin NHL:n vauhtia, pelasi loppukauden farmissa ja vasta tällä kaudella sai vakiopaikan. Jokisen Olli oli rookie vielä toisella kaudellaankin, kun sillä maitojuna-visiitillä ei pelejä kertynyt kymmentä.
Raimo Summanen oli muuten erinomainen, mielestäni kaikkien aikojen paras, kiekkokommentaattori kun hän niitä hommia Hockey Nightille yhden kauden teki (1995-96?)
Viestin lähetti ozo
Vielä muutama juttu Pietilästä... Finaalin jälkeen Laura kysyi: "..Kuinka vanha tuo Iginla mahtaa olla, Sakke?" Sakke-asiantuntija vastasi miettimättä hetkeäkään: "Hän on kaksyks..." Minä sanon: Vitun pelle, Sakke!! Miksi vastaat, jos et tiedä? Iginla on melkein 25!!
]
Viestin lähetti Abu
Ohhoijaa ozo, kyllä se taidat olla sinä joka ei seuraa lätkää ollenkaan. Fetisov on vielä Jerseyn apuvalmentaja. Ainoastaan Robinson sai potkut ja Constantine tuli tilalle, joten ihan oikein Mertsi siellä haasteli.
Rookie suomennetaan tulokkaaksi ja tulokashan Dopita NHL:ssä on. NHL-piireissä käytettävästä kielestä minä en tiedä mitään, mutta ei Pietilän voi sanoa ainakaan valehdelleen sanomalla Dopitaa rookieksi.