Roku kirjoitti:Kyllä mä olen sille kannalle taipunut, että viime kauden sentterillä Esa Pirneksellä oli suuri osuus siihen että Pasi nuo 31 maaliaan teki. Vaikka tuota Pirnestä tuli viime kaudella itsekin suuruudenhulluuden vallassa vähäteltyä, niin kyllä hänen lähtönsä vaan ison loven tuohon porukkaan teki, ja se näkyy juuri Pasin pelissä.
Minä taasen olen sitä mieltä, että suurempi vaikutus oli huippu kautta pelaneella Torkilla, ja että Token rymistelyn puuttuminen on se mikä häiritsee myös ykkösen peliä.
Ketjun kemia ei toimi. Pahi ei ole mikään vikkelä raketti ja Tähtinen näyttää olevan ketjussa ainoa joka yrittää edes taklata, ja riistää kiekkoja kulmissa. Yritys hyvä kymppi, mutta täysin väärä mies tähän rooliin. Ykköseen tarvitaan nyt ryminää ja joku tekemään tilaa. Se ei ole Wright, sillä Wright ei taklaa.
Jos otetaan riski, niin ykkösen laitaan Wrightin tilalle "kuuma" Normio, ja samalla rikotaan kolmonen. Normio on aikaisemmin yrittänyt stuntata Torkkia, mutta saappaat ovat olleet liian isot täytettäviksi. Nyt kun kaverilla on vauhti päällä, niin ei kun ykköseen. Wrighter taas kakkosen keskelle, laidoille Topo ja Hannus, ja Toivonen Norpan tilalle kolmoseen.
Tolvanen ulos ja Borgie tilalle, ei tää voi olla niin vaikeeta!