Niin vaikeahan näistä on tietää. Jotenkin mulla oli ainakin ennen kauden alkua sellainen kuva, että Laine oli reenannut itsensä kesällä "elämänsä kuntoon", mutta silti tuntuu jatkuvasti olevan jotain vaivaa. Reenaako väärin vai onko vain uskomattoman huonoa tuuria.Vaikka olen vastannut joskus, että ei niin kyllähän hänen habituksesta, kommenteista ja pisteistä näkee, että ei paljon nappaa joukkueen tai edes oma menestys. Toivottavasti olen ymmärtänyt väärin. Aikansa Ville Leino?
Itsellä taas ihan päinvastainen näkemys. Mielestäni Laine nimenomaan vaikuttaa pelaajalta joka vaatii itseltään ja joukkueeltaan enemmän kuin on nähty. Ja se purkautuu turhautumisena.Vaikka olen vastannut joskus, että ei niin kyllähän hänen habituksesta, kommenteista ja pisteistä näkee, että ei paljon nappaa joukkueen tai edes oma menestys. Toivottavasti olen ymmärtänyt väärin. Aikansa Ville Leino?
Ei tarvi keksiä mitään uutta kun Laine on koko NHL uran kärsinyt centterien puutteesta. Stastny eka visiitti Jetsiin näytti että kun on top 2 center niin tulosta tuli. Nyt keskellä on jotain Jack Roslovicejä.Jos, jos, jos ja jos. Laine on 2020 luvun Ristolainen. Aina keksitään mitä erikoisempia syitä joukkueesta ja pelikavereista. Todellisuus on molempien kohdalla se, että sellaista uraa ei vain tule mitä aikanaan ennustettiin. Ihan ok ura voi silti tulla ja onhan sitä siinäkin. Rimat on vain jouduttu asettamaan uudelleen.
No, Ristolaisella kait taso on nykyään aika vakiintunut, eli tiedetään mitä saadaan. Ja tiedetään ettei se ole sitä mitä odotettiin.Jos, jos, jos ja jos. Laine on 2020 luvun Ristolainen. Aina keksitään mitä erikoisempia syitä joukkueesta ja pelikavereista. Todellisuus on molempien kohdalla se, että sellaista uraa ei vain tule mitä aikanaan ennustettiin. Ihan ok ura voi silti tulla ja onhan sitä siinäkin. Rimat on vain jouduttu asettamaan uudelleen.
Ihan hyvä suoritus siihen nähden, että Columbus kyykkäsi ja pahasti. Melkein pinna per peli tuollaisessa joukkueessa ei ole huono suoritus. Todella harmi, että on nykyään 1/3 kaudesta telakalla. Ei taida vain kroppa kestää tuota NHL:n pelitahtia. Tämän takia on vaikea uskoa, että rikkoisi piste-ennätystään, koska n. pinna per peli tahdilla pitäisi pystyä se reilu 70 peliä pelaamaan. Jos pysyisi yhden kauden kunnossa, Columbus ei rämpisi pohjamudissa ja vierelle vielä Gaudreaun tasoinen pelimies kaudeksi, niin voisi hyvinkin vielä nähdä 40+40 kauden, mutta valitettavasti tässä on monta "jos"-muuttujaa.Telakalla 2-4vk, joten tästä kaudesta liki käteen jääpi;
22+30 = 52 pistettä, 56 pelissä. Vähemmän pisteistä ja maaleja kuin vuosi sitten, ja myös keskiarvollisesti.
Edelleen kunnioittavat pisteet, mutta ei varmasti kaikkien toiveiden mukaisia. Lisäksi taas jäämässä loukkaantumisten osalta harmilliseen tilanteeseen, ei vaan tunnu pysyvän terveenä
Pari kolme peliä pelasi keskushyökkääjänä ja ei se ilmeisesti huonosti mennyt. Vaatisi toki hieman isomman pätkän pelaamista että näkisi oikean tason sillä paikalla.Pelaako Laine nykyään keskushyökkääjän paikalla?
Muistan nähneeni jonkun otsikon. Se, mitä itse Lainetta olen joskus nähnyt, niin luistelun kanssa voi olla vaikeaa siinä sentterin paikalla, NHL:n pelitempo on todella kova ja vaade sentterin jalka nopeuteen sen myötä myös.
Ja ketjun otsikkoon, luulen että pinna per peli on taso.
Joo, etkä sitä sanonutkaan mutta lisäisin, että Patuhan voi hyvinkin pelata ja uskon pelaavan sen uransa parhaan kauden vielä tulevaisuudessa, vaikkei tekisikään koskaan yli 50 maalia kaudessa tai välttämättä enää edes omaa maaliennätystään eli yli 44 maalia.JOS pysyy terveenä, niin ei varmasti ole pelanut parasta kauttaan ja voi aivan hyvin pelata 50+ maalin kausia.
Kyllä ne pari viimeistä kautta on parhaat olleet. Tosin loukkaantumisten varjostamat.Uraa ja kauttakin on jäljellä, mutta vaikealta näyttää, että pääsisi ensimmäisen parin kauden vauhtiin yms.
Toivotaan, kauden alku ollut heikoin koskaan.