Melko Huono
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Yhden pelin katsominen ei riitä, mutta yhden pelaajan muutokset pistemäärissä sarjan vaihdon jälkeen kertoo totuuden? Sekin toki vain silloin mikäli pistemäärä tippuu kun pelaaja siirtyy Venäjälle tai kun se nousee pelaajan siirtyessä Venäjältä pois.Jos otantasi on tuota luokkaa, niin eihän kukaan voi ottaa puheitasi tosissaan.
Kuten jo myönsin, varmasti huippujoukkueet pelaavat parempaa peliä kuin mitä Liigassa on tarjolla. Ainakin jos pelaavat tosissaan eikä satu mikään hutipeli.Olen katsonut Liigaa tällä kaudella 20-30 ottelua alusta loppuun. KHL:ää noin 40 ottelua. Sen perusteella en suoraan osta väittämääsi. Ennen kuin et katso niitä pelejä, niin nämä väittämäsi ovat ihan pohjattomia.
Ai tässäkään ei sitten näin päin yksi esimerkki riitä? Joo, kirjoitin useasta. Pieni virhe. Olin pari nimimerkkiä mieltänyt Jokereiden kannattajaksi siltä ajalta kun Jokerit pelasivat Liigaa. Näin ei sitten ilmeisesti olekkaan.Eli eipä sinulla ollut tästäkään esimerkkejä (pl. Steegil). En yllättynyt.
Mutta mitäpä näistä. On tämä ketju kuitenkin siinä suhteessa mennyt eteenpäin, että mihin SM-Liigaa nykyään verrataan. Jossain vaiheessa täällä vielä toitotettiin miten Sveitsin, Saksan ja jopa Tsekin liigat ovat pyyhkineet SM-Liigan ohi.
Ruotsalaiset näyttivät kyllä kovuutensa CHL:n puolivälierissä. Kyllä siellä nuo kovimmat on todella kovia. Huomioitavaa on kuitenkin sekin miten IFK pystyi himassaan kaatamaan Ruotsin kaksi suurinta. "Jääpallo"-kentällä sitten vastaavasti tuli dunkkuun hyvän taistelun jälkeen. Edelleen olen sitä mieltä, että näidenkin kahden sarjan tasoa on vaikea verrata koska peli on niin erilaista riippuen kummassa maassa pelataan. Tällä kaudella silkan faktan perusteella SHL on hieman edellä. Sitä toki voi mahdollinen Kärppien voitto vielä tasoittaa, tai kääntää vaa ´an toiseen suuntaan. Siis mikäli tätä turnausta nyt pitää minään tasonmittauksena. Joidenkin mielestä se sitä ei ole ollut...Minun mielestä se on tällä hetkellä ainoa mahdollinen suht rehellinen mittari.
Hyvää Joulua vaan kaikille tasapuolisesti, ainakin tämän ketjun osalta.