botto kirjoitti:
Ehkäpä keväällä keskustelua herättänyt seisomakatsomo toisi uutta toivoa vai onko tuo idea jo ammuttu alas.
Se mitä minä kuulin asiasta (maksaessani kausikorttia joka sijaitsee paljon parjatussa B2:ssa), seisomokatsomo on tulossa mutta byrokratian takia sitä ei vielä tälle kaudelle saada. HIFK:n puolesta asialle on näytetty vihreää valoa, mutta koska halli on Helsingin kaupungin ylläpitämä ja omistama, ei asialle voida tehdä mitään ilman "hallituksen" hyväksyntää. Paperisota ja rakentamisen vaatima aika ei olisi riittänyt ennen kuin kausi olisi alkanut, joten asia jätettiin "odottamaan parempia aikoja". Näin kertoi toimistolla Pia Viitanen.
Mitä tulee B2:een, itse siellä istuneena ja siis läheltä seurannut menoa jo reilut 10-v täytyy antaa kaikki tunnustus Jonelle, Patelle ja Maxille. He ovat saaneet valtavasti aikaan kuluneina vuosina. Kiitos siitä!
Mitenkään väheksymättä heidän panostaan näinä menneinä vuosina, mutta aika aikansa kutakin. Mielestäni nyt tarvittaisiin uutta verta "johtoon" ja samalla tulisi mahdollisesti uusia ideoita. Kyllähän he ovat yrittäneet kehittää ja onnistuneetkin siinä, mutta kuten totesin, aika aikaansa. Mutta mistä löytää sellainen vetäjä/porukka, joka saa kaikki puhaltamaan yhteen hiileen. Jotenkin tuntuu siltä, että B2-REDS ja Stadin Kingit ovat loppujen lopuksi kaksi aivan eri maailmaa, vaikka molemmat haluavat sitä samaa asiaa eli HIFK:n menestystä. Varmasti molempien ryhmien välillä on yhteistyö halukkuutta ja kehittää toimintaa yhdessä, mutta jossain mättää jotain. Onko iän aiheuttamaa epäluuloa? Monet päälle 3-kymppiset tuntuvat ajattelevan, että eihän noi nuoret osaa mitää. Me ollaan seurattu jo xx-ajan tätä jengiä ja tiedetään se ja se pelaaja. Taas nuoremmat 17-25 vuotiaat ajattelee, että noiden vanhojen fabujen on jo aika väistyä. Eihän ne osaa edes tehdä mitään nykyajan mittapuun mukaan.
Sitä paitsi on helvetin helppo arvostella jotain toisen aikaan saamaa. Uskoisin että em. kolmikko ottaa ilomielin ehdotuksia vastaan toiminnan kehittämiseksi. Moniko meistä olisi valmis tekemään jotain konkreettista muiden eteen?
Oli miten oli, minä olen tulevallakin kaudella B2-katsomossa kannustamassa HIFK:ta. Vaikka sitten yksin.