Juhaht kirjoitti:Väitätkö, ettei tällaisia ole? Itse voisin jopa esitellä heti yhden, joka seuraa Djurgårdenia lätkässä ja AIK:ta futiksessa. Ne siteet seuroihin kun synnytetään joskus ihan muutoin kuin sillä mitä nyt niinq "kuuluis" kannattaa. Mäkin seuraan nykyisin varmaan enemmän HIFKin kuin Bluesin pelejä, mutta sekin johtuu ihan vain hallien sijainnista. Joukkueet sytyttävät ihan yhtä vähän, mutta toinen on silti se lapsuuden suosikki.
Mutta toisaalta, itse olen siinä mielessä kerettiläinen, että olen kasvanut viimeisen kymmenen vuoden aikana yhä kauemmas ja kauemmas ns. tosifaniudesta ja nykyisin se tuntuu jokseenkin koomiselta ilmiöltä. Mutta, mikäs siinä jos siitä saa sisältöä elämään.
Aluksi pitäisi määritellä käsitteet, eli kannattaminen ja kannattajana oleminen. Seurata(sic) voi vaikka raveja ja Jukka Keskisalon estejuoksua, siis jos seurata tahtoo.
Mutta jos välttämättä kaipaisin juuri nyt ohipuhuntaa, niin yrittäisin kertoa vaikkapa koiralleni miten hyvää kissanruoka oikeasti on.