Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset
Toki toiveena olisi ykköspari Clarke-Bannister, mutta se lienee utopiaa.
Öö...oletko katsonut tällä kaudella Bluesin pelejä? Clarke ykköspakkiparissa, ei ziisus. Toivottavasti onkin utopiaa.
Toki toiveena olisi ykköspari Clarke-Bannister, mutta se lienee utopiaa.
Maalivahtiosaston uskon olevan ensi kaudella muotoa Riksman-Ore-Volden.
Ei varmaan kyllä Bannisterin kaltaiseen huippupakkiin enää nykybudjetin pelimerkit riitä, mutta Bryan Muir on kuulemma vapaana. Ykköspari Clarke-Muir olisi kuin parisataa kiloa kultaa ostaisi. Jani Virtanen sitten kakkospariin tuomaan vähän kovuutta ja erittäin rauhallista oman pään pelaamista, Ribiksen mukaan Vili on nähty Espoossa eli sopimus käytännössä varma.Jos Dale Clarke lähtee, olisiko mahdollista saada Drew Bannister hänen paikalleen?
Bannister pelasi päättyneellä kaudella hyvin Englannin liigassa: 42 pistettä 51 ottelussa eli enemmän kuin kukaan Bluesissa.
Ehkä Juha Gustafsson olisi kuitenkin parempi?
Eli pakisto lienee muotoa:
Clarke - Bannister
Muir - Willman
Virtanen - Gusse
Varalla sitten klassikkopari:
Nuutinen - Nyyssönen
Ore ja Volden jatkavat ensikaudella maalivahteina näin olen antanut itseni ymmärtää, mutta eiköhän tuolta kolmaskin jannu tule...
Ore ja Volden jatkavat ensikaudella maalivahteina näin olen antanut itseni ymmärtää, mutta eiköhän tuolta kolmaskin jannu tule...
Se mitä minä olen ymmärtänyt on joukkue aika pitkälle jo kasattu ja ihan hyvältähän tuo nyt näyttää, tosin muutaman (sopimus)pelaajan yllä on kyllä vielä erilaisia kysymysmerkkejä, uskoisin loput täydennykset tehdään vasta kesällä kun NHL leirit on pidetty.
Kyllä itse ihmettelen ellei Ore saa kauden alusta selkeää ykkösvahdin paikkaa, koska pelannut kokonaisuus huomioiden vahvan puolikkaan kauden.Ore ja Volden ovat varmoja mutta Larsille on tiedossa todennäköinen vuokrakomennus. Näin ainakin hänelle on kerrottu.
Kyllä itse ihmettelen ellei Ore saa kauden alusta selkeää ykkösvahdin paikkaa, koska pelannut kokonaisuus huomioiden vahvan puolikkaan kauden.
Ore on pelannut ihan hyvin mutta kyllä sieltä välillä näkyi epätasaisuutta ja tekniikasta löytyy suuria puutteita. Jos budjettia löytyy Riksman-Ore duo voisi olla hyvä. Ensimmäisen loukkaantumishistorian tuntien Ore tulee saamaan paljon näytönpaikkoja.
Jos virolainen joukkue tulee Mestikseen, kuten on annettu ymmärtää, lienee Rooba mukana siinä. Voi toki mennä lainalle vain.Aaltonen, Virkkunen, Järvinen, Rooba
kursivoituna pelaajat, joilla ei ole julkistettua sopimusta Bluesiin
Jere Sallisen nimen voi ottaa pois Bluesin ensi kauden suunnitelmista.
Onko hänen soppari jonnekin (Kerhoon) julkaistu? Ja jos katsot tarkkaan minun listaa, mitä varten lähdit ilmeisesti kommentoimaan, Jeren nimi ei ole rosterihahmotelmassa. Hän on vain Bluesista vapautuvien pelaajien listalla, joilla ei ole vielä julkistettua tai vahvasti huhuttua sopparia muualle.
Mikäli pelaajabudjetti nousee tosiaan vain hieman, itse en näe syytä hankkia ketään Oren edelle nokkimisjärjestyksessä. Torenius opettamaan vanhalle konnalle uusia taitoja ja mies ykkösmaalivahdiksi. Itse en ole nähnyt mitään selvää syytä, miksei Ore voisi pelata ykkösenä, jos kakkosena on varma kirittäjä...
Ok. En sen ihmeemmin katsonut, missä kategoriassa nimi on, mutta pisti vaan silmään. Ei ole virallisesti julkaistu.
Huomenna kaiketi julkistetaan. Kale varmaan on jyrännyt.Eikös sen pitänyt olla jo melko selvää ettei mikään virolaisjoukkue ainakaaan vielä ensi kaudella Mestiksessä pelaa? Mestiksen johtoportaasta ilmoitettiin ainakin jossain vaiheessa, että virolaisjoukkueen pitää aloittaa alemmalta sarjatasolta kuin Mestiksestä.
Maalivahdit:
Ore
Galbraith
Volden (laina Mestikseen)
Puolustajat:
Laatikainen - Hakanpää
Vallin - Laurila
Kuukka/Jalvanti (molempia en ottaisi) - Ilvonen
Kurki, Valkonen, Tikkinen
Hyökkääjät:
hankittava hyökkääjä - Eriksson - N.Nieminen
Huhtala - Ramstedt - Kuusela