Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Niin ne makuasiat vaan poikkeaa toisistaan. =) Totuuden nimissä toki nyt parempia lagereitakin on monia ja oluita ylipäätään, mutta tuo erottuu omissa makunystyröissäni positiivisesti bulkkiosastolla. Ehkä ne ominaisuudet vaan on sellaisia, mitkä sopii minulle.Heh, juuri olin tulossa kertomaan lopullisen totuuden eli ettei tuo pääkallokalja ole oikein mistään kotoisin.
Ostin itsekin tuota taannoin ja no juu, ei se kyllä mitenkään ihmeellinen ollut. Vetinen on oikea sana ja esim. Keisari Elowehnä joka on vain aavistuksen kalliimpi, on paljon parempi ostos ja sisältää paljon enemmän makua.Pakko olla sen verran erimieltä että tuo Kaiserdom on kyllä yksi paskimmista heze weiz biereistä mitä olen juonut. Hirvittävän vetinen ilman sitä banaanifiilstä. Toki arvostan S-ryhmää effortista tuoda tähän hintaluokkaan tämänkaltainen olut mutta tällä kertaa meni metsään.
Tuskinpa tuota Kaiserdomia tulee otettua toiste, vaikka halpa onkin. Sen verran mitäänsanomatonta oli se maku.
Sen sijaan jos Alkoon matkustaa, niin suosittelen poimimaan Schneider Hopfenweisse TAP6:n. Huikea hiukan havuinen vehnänen, hinta toki aika korkea, mutta makuelämys on myös sopivan kesäinen. Tuota otan toistekin.
Naurahdin kyllä tuolle Sergein Martens Gold analyysille, kieltämättä sellainen tunkkainen maku ko. oluessa on, mutta menee joskus illan viimeisenä juomana.