Nyt sitten Jalonen itse myöntää, että haluttiin "näpäyttää". Aivan turhaa aikuiselta ihmiseltä. Rasse sanoi viikko sitten, että haluaa mukaan ja Jalonen ei muka tiedä sitä. Hamekangasta voisi ostaa maajoukkueen päävalmentajalle tämän tapauksen hoitamisesta.
– Hänet on kutsuttu monta kertaa MM-kisoihin, mutta ei ole tullut. Sitten ajateltiin, että tähän elokuun alun tapahtumaan ei ”Rassea” kutsuta.
Jalosen mukaan pallo on nyt Ristolaisella.
– Nyt hän on poissa tästä tapahtumasta, mutta hän voi olla kisoissa mukana ihan yhtä lailla kuin joku muu. Tietenkin se tarkoittaa, että hän haluaa olla kisoissa mukana. Enhän minä voi varma siitä olla.
– Maajoukkueessa pelaaminen kiinnostaa yhä, vaikka en ole mutamaan vuoteen mukana ollut, Ristolainen sanoi Iltalehdelle viikko sitten.
Näin Jukka Jalonen kommentoi Rasmus Ristolaisen tilannetta: ”On kutsuttu monta kertaa MM-kisoihin, mutta ei ole tullut”
NHL-pelaajien kesätapaamisesta kohistiin jo ennakkoon, kun Rasmus Ristolainen jäi ilman kutsua.
www.iltalehti.fi
Jalosen mukaan pallo on nyt Ristolaisella.
– Nyt hän on poissa tästä tapahtumasta, mutta hän voi olla kisoissa mukana ihan yhtä lailla kuin joku muu. Tietenkin se tarkoittaa, että hän haluaa olla kisoissa mukana. Enhän minä voi varma siitä olla.
– Maajoukkueessa pelaaminen kiinnostaa yhä, vaikka en ole mutamaan vuoteen mukana ollut, Ristolainen sanoi Iltalehdelle viikko sitten.