Kyllä mun silmiin Rasse on se, joka tässä suoraselkäisemmin käyttäytyy kuin maajoukkueen johto. Ei lähde urputtamaan mitään turhia, sen sijaan Lehtisen kommentit kuulostavat ihmeelliseltä nillittämiseltä, vaikka kyseessä pitäisi hänenkin tapauksessaan olla ihan aikuinen mies. Ja täysin turhaa muutenkin alkaa puimaan joukkueen sisäisiä asioita julkisuudessa.
Pitää nyt kysyä, kun tämä on tullut monessa viestissä vastaan ei pelkästään tässä. Mistä löytyy tämä Lehtisen nillittämiseen, itkemiseen, vinkumiseen ja lapsellisuuteen, tai edes johonkin näistä, antama lausunto?
Onko se tämä?
"Ei tässä sen ihmeellisemmästä ole kyse. Olemme monesti aiemmin kutsuneet ”Rassen” maajoukkuetapahtumin, eikä hän ole tullut. Päätimme, että tähän tapahtumaan hän ei saa kutsua, mutta se ei poista mitään. Syksyllä näemme taas Rassen pelejä, kun menemme jossain vaiheessa Jukka Jalosen kanssa Pohjois-Amerikkaan, kommentoi Leijonien GM Jere Lehtinen Ilta-Sanomille."
Jos se on tämä, niin voi varmaan joku avata, että missä se nillitys tai valitus, tai vastaava tapahtuu?
Jos se ei ole tuo niin, voiko joku linkata missä se tapahtuu? Erittäin mielenkiinnolla sen lukisin.
Ja toinen, mikä nyt liittyy
@Mojo 'n viestiin ja on ollut muuallakin, mitä joukkueen sisäisiä asioita Lehtinen on julkisuudessa puinut?
Minä en myöskään usko, että Ristolainen sai tästä tietää median kautta vaan asia on käyty varmasti hänen kanssaan läpi. Vaikka tätä en tainnut mistään viestistä lukea, mutta kunhan sanoin ääneen.
Ristolainen olisi minullekin nk. no-brainer joukkueeseen, mutta enhän minä tiedä mitkä kaikki asiat maajoukkue kieltäytymisien lisäksi asiaan vaikutti. Eikä minulla kyllä ole useampaan vuoteen ollut valittamista Jalosen (ja Lehtisen valintoihin). Tulosta on tullut kultien ja mitalien muodossa, vaikka niitä ei olisi pitänyt tulla.
Aivan varmasti Ristolaisella on vielä mahdollisuudet kisoihin ja toivottavasti myös näyttää vihdoin siltä Philadelphiassa, että miksi hänestä maksettiin melkoinen ylihinta nykyisillä näytöillä. Sekä se, minkälaista potentiaalia ja taitoa Ristolaiselta oikeasti löytyy ja miksi hänet aikoinaan 1. kierroksella varattiin.