...Suuntaan jo katsetta neljän vuoden päähän, jossa meitä voi olla edustamassa seuraavanlainen joukkue:
Filppula - Koivu - Jokinen...
Tämän turnauksen perusteella en ymmärrä JJokisen (?) sijoittamista ykkösketjuun.
...Suuntaan jo katsetta neljän vuoden päähän, jossa meitä voi olla edustamassa seuraavanlainen joukkue:
Filppula - Koivu - Jokinen...
Kyllä J.Jokinen oli tosiaan ehkäpä joukkueen suurin pettymys. En osaa analysoida mistä tämä johtui. Ilmeisesti Jussi tarvitsee rinnalleen juuri ne oikeat miehet, että tulosta tulee.Tämän turnauksen perusteella en ymmärrä JJokisen (?) sijoittamista ykkösketjuun.
Kyllä J.Jokinen oli tosiaan ehkäpä joukkueen suurin pettymys. En osaa analysoida mistä tämä johtui. Ilmeisesti Jussi tarvitsee rinnalleen juuri ne oikeat miehet, että tulosta tulee.
Kyllä J.Jokinen oli tosiaan ehkäpä joukkueen suurin pettymys. En osaa analysoida mistä tämä johtui. Ilmeisesti Jussi tarvitsee rinnalleen juuri ne oikeat miehet, että tulosta tulee.
Ketä oikeasti kiinnostaa tuo pronssimatsi?
Toki itsekin aion sitä vilkuilla, mutta jotenkin väsyttävää kuunnella YLEn rummutusta siitä, että "pronssikin on mitali" ja "mitaleita ei koskaan ole liikaa"..
Itse koen, että olen nähnyt ihan tarpeeksi monta pronssiottelua Leijonilta.
Saanen kuitenkin sanoa jos minua vituttaa, kun näihin suomen välieräpaikkoihin ollaan tyytyväisiä, eikä jengiä saa dissata jos se ei kultaa voita. Jos se "hopeajuhlat torilla" -kulttuuri ei meistä lätkäjätkistä lähde muuttumaan, niin mistä sitten. Itse en ainakaan jaksa mitään prossimitalikahvilehdistötiedotusjuhlalähetyksiä alkaa katsomaan. Vain kulta kelpaa. Seuraava sauma siihen on 4 vuoden päästä.
Sama homma. Ei kyllä kiinnosta metriäkään kattoa mitään pronssihöntsää, kun tietää, että Pohjois-Amerikkalaiset ei ole vittuakaan kiinnostuneita kyseisestä mitalista ja eivät edes yritä. Suomi voittaa 4-0 pronssipelin ja voidaan laittaa tori valmiiksi!
... Peli oli hallussa ja pari hieman halpaa maalia käänsi suunnan...
...Olet kyllä päivittämisen tarpeessa mitä tulee Pohjois-amerikkalaisten asenteeseen himmeimpään mitaliin. Ei ne sitä ilmaiseksi meille anna!Sen sanelee jo ammattiylpeys.
Kyllähän nekin mitalista ovat kiinnostuneet, vaikka taatusti häviävä osapuoli onkin illalla kuin maansa myynyt. En enää muista kuka, mut joku sen niistä on todennut, että onhan se hienoa viedä yleensä mitali tämän tason kisoista kotiin, joten helppo peli ei tule Leijonille.Olet kyllä päivittämisen tarpeessa mitä tulee Pohjois-amerikkalaisten asenteeseen himmeimpään mitaliin. Ei ne sitä ilmaiseksi meille anna!Sen sanelee jo ammattiylpeys.
Itse koen, että olen nähnyt ihan tarpeeksi monta pronssiottelua Leijonilta.
Kauheeta!...
Itse ainakin seuraan! Ihan vaan jo siksi että joukkueen mukana mennään loppuun saakka. Kävi miten kävi.
Puolustuksestakin puuttui Pitkänen, joka olisi hyökkäyspäässä varmasti vaikuttanut myös positiivisesti.