Olympiakisat 2014: Suomi

  • 2 238 879
  • 6 559
Tila
Viestiketju on suljettu.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Mitäs kummallista tässä nyt on? Olihan Immonen mukana jo Vancouverissakin. Ei mielestäni tilanne nyt ihan paska ole jos maailmanmestaruuden takuumies ja MM-kisojen maalikuningas on se pelaaja olympiajoukkueessa, joka aiehuttaa eniten itkupotkuraivareita. Ja sitten se pakollinen kyssäri: montako peliä olet Immoselta tällä kaudella nähnyt? Muistaakseni itse olet aiemmin tässä ketjussa kritisoinut muita nimimerkkejä siitä, että he arvioivat pelaajia näkemättä heidän edesottamuksiaan. Ettet vain itse nyt syyllistyisi tähän?

Kyllä se saatanan paha on, jos M.Koivun ja V.Filppulan tasoiset sentterivaihtoehdot korvaantuu Immosen Jakella.

Noin muuten saat kyllä jatkossa harrastaa itseksesi tuota naurettavuuksiin menevää KHL-masturbaatiota. Tämä päivä taisi olla todellinen kliimaksi sille!
 

Mintio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, SBS Kings
Ei olisi pitänyt lukea mitään urheilu-uutisia muuttopuuhien keskellä...hymy hyytyi ja veti hiljaiseksi. Uskallan väittää, että varsinkin Filppulan puuttuminen joukkueesta tulee näkymään. Mutta, yritän olla optimisti ja uskoa siihen, että nuorilla jannuilla (Granlund, Barkov, Määttä) riittää näyttämisen halua ja pakka pysyy kasassa. Maalivahtien rooli nousee nyt vielä enemmän tärkeäksi kuin aiemmin. Välierään pääseminen olisi minulle jo suorastaan yllätys mutta ei se mahdotonta ole - mikään ei ole. Miracle on ice? Hieman yritän herättää toivoa.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Usko on edelleen kova! Nyt me ei olla yhdenkään kärkimaan papereissa minkäänlainen uhka. Altavastaajina melkein jokaiseen peliin.

Jengi joutuu hitsautumaan enemmän yhteen kuin koskaan aiemmin ja luulen, että Westerlund osaa porukan psyykata oikein. Uusia vastuunkantajia löytyy ja sekä Barkov että Granlund molemmat pääsevät ottamaan isosti vastuuta.

Taktiikka + parhaat maalivahdit + tiivein viisikko = mitä vaan voi tapahtua kuten juniorit sen näyttivät. Nyt mennään kerrankin sillä periaatteella, että mitä pienet edellä sitä isot perässä!

Ihan vitun sama suoraan sanottuna mulle tässä vaiheessa, että riittääkö Immosen jalka ja onko NHL-kieltäytyjä Lehterän taso liian vaatimaton näihin skaboihin. Ei ne miehet talvisodassakaan siellä poteroissaan miettinyt, että mahtaakohan tämä homma enää onnistua kun pari kovaa kaveria viereltä tippui pois. Taktiset nyanssit, päällä seisomiset sekä muutaman jengin esimerkki ja tasonnosto voi viedä ihan mihin asti vain! Järki jäähän ja tunteella mukaan, näin mä uskon! Ja hei, aina voi sitten jälkikäteen viisastella, että mitä jäi käteen kun kärkijätkät puuttui.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
No voihan vittujen kevät ja kyrpien takatalvi!

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus vai miten se meni. Kyllä tässä nyt lähti pohja pois menestystoiveilta, vaikka itse olen toiveikas ollutkin tähän asti. Siis jos itse oisin saanut laittaa kaksi pelaajaa suojaan kuplamuoviin etteivät loukkaannu, niin ne olis olleet just Koivu ja Filppula. Onhan tää nyt surkuhupaisaa, kun ajattelee, että Rinne puuttuu, jota varmaan viime kaudella suurin osa piti varmana ykkösvahtina. Sitten puuttuu Pitkänenkin, joka on Suomen paras kiekollinen pakki. Lydman lopettaa kuin puskista ja Koivun Sakukin jättää tulematta. Eihän siinä ole kuin noin neljännes pois siitä joukkueesta jota itse kelaili, joskus viime vuonna tähän aikaan ja vielä parhaasta päästä.

Vittu mua huvita enää mikään vaan kai ne on pakko katsoa. Bergenheim ja Immonen kai sieltä sitten tulee tilalle. Ite ottaisin kyllä Immosen tilalle Kapasen Nikon, niin olisi joukkueessa yksi sentteri, joka oikeasti sopii nelosen keskelle. Sieltä joku apulais-Gm huutelee, että onnistunut viimeksi vuonna 2004, mutta en tiedä ootko sitten mennyt välillä raketilla kuuhun, koska Kapasen Niko ei ole vielä huonoja arvokisoja pelannut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vitun vittu mikä uutinen! No nyt voi sanoa että vituttaa, koska olisin todella halunnut nähdä huikeaa kautta pelaavan Valtteri Filppulan johtamassa Suomea Mikko Koivun ohella. Nyt olisi ollut todella hieno tilaisuus mutta ei sitten. Jäljelle jääneillä senttereillä ei kuuhun mennä. Eihän Suomi olisi alun perinkään materiaalillaan haastanut aivan kärkimaita mutta nyt taitaa takamatka olla liian pitkä. Näistä senttereistä pistäisin Granlundin 1.sentteriksi ja Barkovin 2.sentteriksi, Kontiola ja OJ jää kahteen muuhun ketjuun keskelle.

Immonen ja Bergenheim lienevät nyt sitten ne tilalle tulevat varamiehet.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kaksi kärkisentteriä ulkona. Uskomatonta. Ei tässä varmaan muu auta kuin soittaa vielä kerran Sakulle? Vieläköhän Salo ehtii teloa itsensä...
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Ei jumalauta jos nyt jää Bergenheim vielä rannalle. Saatana mikä päivä, eikä tällä kertaa pelkästään TPS:n vaikutuksesta. Hyissaatana.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö se Saku olis voinu harkita uudelleen kisoihin lähtöä..

Noh, Immonen ilahduttaa kyllä. Salmisesta en ole niin varma.. Missä VITUSSA se Bergenheim on vieläkin?!

Ei vitun Erkka. Nyt, saatana.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Hyvät valinnat poisjääneiden tilalle. Salminen pelaa uransa parasta kiekkoa ja on oiva valinta hyökkäysorientoituneiden pelaajien korvaajaksi. Täytyy myös muistaa, että hän pelaa oikea käsi alhaalla, joten hän tuo hyviä vaihtoehtoja hyökkäyspelaamiseen.

Immonen on kokonaisvaltaisesti parhain vaihtoehto sentteriksi.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Siis mitä?

Salminen - Immonen - Aaltonen
Ruutu - Lehterä - Pihlström
Kontiola - Korpikoski - Granlund
O.Jokinen - Barkov - Selänne

Mennään sitten vittu noilla.
 

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei riitä sanat. Kaks parasta hyökkääjä pois rivistä ja Bergy ei muka mahdu mukaan? Voi helvetti sentään...

Sveitsi ja Slovakia taitavat tuoda kisoihin kenttäpelaajiltaan laadukkaamman joukkueen, kuin Suomi.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Onhan tuo kamalan näköinen joukkue, varsinkin nyt kun kaksi parasta pelaajaamme (pl. maalivahdit) ovat poissa.

Mihinkään tammikuun U-20 kisojen kaltaiseen Miracle On Iceen en jaksa uskoa, sillä näissä kisoissa Suomella ei missään nimessä pysty olemaan taktisesti yhtä ylivoimaista joukkuetta, kun noissa junnukisoissa. Ellei sitten maalivahtimme seiso oikeasti päällä ja voita yksin otteluita.

Ainoa positiivinen asia mitä tästä joukkuuesta nyt saan päähäni on se, että tämä on hieno oppimatka etenkin Barkoville ja Määtälle. 2018 kisoissa siinä on jo nimittäin meidän johtavat hyökkääjä ja puolustaja.


Ja jos Bergenheim ei oikeasti vieläkään otettu kisoihin niin onhan tämä käsittämätön valintafarssi.
 
Viimeksi muokattu:

Judge Dredd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aina yhtä luotettava Ilta-Sanomat kertoo, että joukkueeseen nousisivat Sakari Salminen ja Jarkko Immonen, ei Bergenheimiä: Leijonat: Sakari Salminen Sotshiin! - Jkiekon MM-kisat 2013 - Ilta-Sanomat

Ei voi olla. Itse ajattelin, että Bergenheim ois nyt painanut kuin perkele kentällä, kun kerran pääsi kisoihin. En kyllä usko ennen kuin näen. Barkov ja Bergenheim pelannut pitkään yhdessä ja otetaan Sakari Salminen. Sen voin uskoa, että paikkaajat on Bergenheim ja Salminen, mutta ei Salminen ja Immonen. Eihän erkka?
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Kylläpä näyttääki nopeasti Suomen joukkue paperilla surkealta. Harmittaa kyllä vielä enemmän, kun Saku Koivu kieltäytyi kisoista. Jos Bergenheimia ei valita, vaan joku Salminen niin hyvää päivää.
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Salminen!?!?!?! Bergenheim ei mahdu vieläkään? Ei ole todellista. Nyt se vitun Erkka vittuun sieltä. Saatanan killisilmä!
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Kyllähän tämä on ihan järkyttävä isku menestyshaaveille ja ennenkaikkea mielenkiinnolle Suomen joukkuetta kohtaan kun näin valovoimaiset äijät jäävät ulos viime hetkellä. Noh, jengin takana seistään loppuun asti.
Edit: Salminen?! Ei mitään kyseistä pelaajaa vastaan mutta nämä ovat fucking olympialaiset. Uh huhhuh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös